Goede doelen
+2
Pussycat
Jeanette
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Goede doelen
Wie is er ooit benaderd via de telefoon van de nierstichting (bijv) om te collecteren of om soort van te coordineren> zorgen voor de collectebussen, beslissen of hoe geld te tellen etc. ?
Gast- Gast
Re: Goede doelen
Mijn moeder heeft dit vaak gedaan en werd/word hiervoor vaak benaderd. Ik zelf niet.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
nog nooit
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Jeanette schreef:Mijn moeder heeft dit vaak gedaan en werd/word hiervoor vaak benaderd. Ik zelf niet.
Oke dus het is wel telefonisch dat dat kan Coordineert je moeder dan ook? Of gaat ze met de collectebus rond?
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Jeanette schreef:Mijn moeder heeft dit vaak gedaan en werd/word hiervoor vaak benaderd. Ik zelf niet.
Oke dus het is wel telefonisch dat dat kan Coordineert je moeder dan ook? Of gaat ze met de collectebus rond?
Ze heeft het allebei gedaan. Maar ze is niet telefonisch benaderd, maar altijd via via.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Jeanette schreef:Theedoosje schreef:Jeanette schreef:Mijn moeder heeft dit vaak gedaan en werd/word hiervoor vaak benaderd. Ik zelf niet.
Ze heeft het allebei gedaan. Maar ze is niet telefonisch benaderd, maar altijd via via.
ooh oke
Gast- Gast
Ik ben nog nooit telefonisch benaderd door een goed doel om iets in die zin voor ze te betekenen.
Wel heb ik me n.a.v. een advertentie in onze buurtkrant aangemeld om collecte te lopen voor het Rode Kruis.
Ben jij wel telefonisch benaderd dan TD? Heb je er je twijfels over? Anders zou ik alsnog het goede doel in kwestie bellen om wat meer inlichtingen te verschaffen. Dan weet je zeker dat het goed zit.
Wel heb ik me n.a.v. een advertentie in onze buurtkrant aangemeld om collecte te lopen voor het Rode Kruis.
Ben jij wel telefonisch benaderd dan TD? Heb je er je twijfels over? Anders zou ik alsnog het goede doel in kwestie bellen om wat meer inlichtingen te verschaffen. Dan weet je zeker dat het goed zit.
Winegum- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10
Heej Wine! Heb ze gemaild en de naam klopte wel en heb nu ook contact gehad met de man die het hier regelt. Hij stuurt informatie op nog en dan belt hj nog van de week. Dan leer ik ook de vorige mevrouw kennen die het deed. Dus denk wel dat het echt is.
Oh en ja ik was gebeld. Ze bellen willekeurig mensen op met de vraag of ze willen collecteren of zo.
Oh en ja ik was gebeld. Ze bellen willekeurig mensen op met de vraag of ze willen collecteren of zo.
Gast- Gast
Ah oke, nou dan zit dat toch goed! Wat zou je willen/kunnen doen? Of weet je het nog niet of je iets wil?
Winegum- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10
Ik ga coordineren hier in mijn woonplaats. De collectebussen worden hier afgelverd en ik moet ze dan uitdelen aan de mensen die gaan collecteren. Ook moet ik regelen hoe we het geld gaan tellen: met alle collectantes of ik samen met een vriendin/buurvrouw etc... en dan nog naar de bank brengen.
Gast- Gast
Nee, ik ben nooit benaderd voor collectes lopen. Wel doe ik al bij twee stichtingen vrijwilligerswerk en doneer ik maandelijks.
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Antibes schreef:Nee, ik ben nooit benaderd voor collectes lopen. Wel doe ik al bij twee stichtingen vrijwilligerswerk en doneer ik maandelijks.
Wat voor vrijwilligerswerk doen je dan en waar?
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Antibes schreef:Nee, ik ben nooit benaderd voor collectes lopen. Wel doe ik al bij twee stichtingen vrijwilligerswerk en doneer ik maandelijks.
*maar weer weggehaald, stond al dat ik het liever niet liet staan..
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Ik word regelmatig telefonisch benaderd voor collecte lopen of het regelen van collectanten/ bussen uitedelen/ geld tellen/ en weg brengen naar de bank.
Woezies- Fluisteraar
- Aantal berichten : 162
Punten : 276
Registratiedatum : 26-11-10
Mijn moeder coordineert de collectes voor de Hartstichting hier, dus als er een zieke is of één te weinig, loop ik een rondje.
Gast- Gast
Antibes schreef:Theedoosje schreef:Antibes schreef:Nee, ik ben nooit benaderd voor collectes lopen. Wel doe ik al bij twee stichtingen vrijwilligerswerk en doneer ik maandelijks.
*maar weer weggehaald, stond al dat ik het liever niet liet staan..
oow heb het gemist Pm mag ook?
Maar ben er wel uit dat het echt is en ik krijg nu info toegestuurd, wordt van de week gebeld om afspraak te maken met de vorige mevrouw die dit deed.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Goede doelen
» Goede doelen/collecte
» Welke goede doelen?
» Welke goede doelen steun jij?
» Ben jij zo voor de kerstperiode ook guller voor goede doelen
» Goede doelen/collecte
» Welke goede doelen?
» Welke goede doelen steun jij?
» Ben jij zo voor de kerstperiode ook guller voor goede doelen
Pagina 1 van 1