Vrijdagavond.
+8
Rush
Fortissimo
GreenGrass
Sarah1985
Ibbeltje
SarahKey
Elliot
Japie
12 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Vrijdagavond.
Rush schreef:Hahaha breng me niet op ideeën!Pippa schreef:Oeps, heb zomaar een bestelling geplaatst bij de H&M
Ik zal het niet doen! Ik heb een soort capuchon trui besteld, maar het is een jurkje! Heerlijk om mee op de bank te hangen En een heel leuk (kerst) jurkje & sokken voor mijn vriend
Gast- Gast
Wat lief dat je ook aan je vriend denkt, Pippa
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Snoes schreef:Wat lief dat je ook aan je vriend denkt, Pippa
Ja hé? Hij zeikt al weken aan mijn hoofd dat zijn sokken verschrikkelijk zitten
Gast- Gast
Dan mag hij blij zijn met zo'n vriendin als jij
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
En nog wel aan sokken...
Laatst had ik ook een bestelling geplaatst om hem daarna weer te annuleren. Dag later krijg ik bericht dat ze mijn bestelling aan het inpakken zijn. Nou ja, laat maar komen dan. Had toch een kortingscode gebruikt voor de verzendkosten. Heb één shirtje gehouden, die velen leuk vonden. Och, en dat voor zeven euro.
Laatst had ik ook een bestelling geplaatst om hem daarna weer te annuleren. Dag later krijg ik bericht dat ze mijn bestelling aan het inpakken zijn. Nou ja, laat maar komen dan. Had toch een kortingscode gebruikt voor de verzendkosten. Heb één shirtje gehouden, die velen leuk vonden. Och, en dat voor zeven euro.
Gast- Gast
http://www.hm.com/nl/product/02281?article=02281-A#shopOrigin=SA
http://www.hm.com/nl/product/05910?article=05910-E#shopOrigin=SA
http://www.hm.com/nl/product/95354?article=95354-A#shopOrigin=SA
Sokken ga ik per paar inpakken en onder de boom leggen voor zijn verjaardag, hij kan ze nooit uit elkaar houden zijn sokken, vandaar dat ik allemaal printjes heb gehaald, om hem te pesten haha!
http://www.hm.com/nl/product/05910?article=05910-E#shopOrigin=SA
http://www.hm.com/nl/product/95354?article=95354-A#shopOrigin=SA
Sokken ga ik per paar inpakken en onder de boom leggen voor zijn verjaardag, hij kan ze nooit uit elkaar houden zijn sokken, vandaar dat ik allemaal printjes heb gehaald, om hem te pesten haha!
Gast- Gast
Ik ga morgen ook shoppen voor m`n vriend. Heb een mooie trui gezien in de etalage van Sting. Mooi voor kerst, nu hopen dat zo`n trui er nog is.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Dat jurkje ziet er heerlijk uit, die wil ik ook!! Ben alleen bang dat het een beetje klein valt bij h&m
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10
Klein bij H&M? Die combi bestaat niet haah!Japie schreef:Dat jurkje ziet er heerlijk uit, die wil ik ook!! Ben alleen bang dat het een beetje klein valt bij h&m
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Klein bij H&M? Die combi bestaat niet haah!Japie schreef:Dat jurkje ziet er heerlijk uit, die wil ik ook!! Ben alleen bang dat het een beetje klein valt bij h&m
Ik heb heel vaak dat als ik iets bij de h&m pas, het te strak zit.
Japie- Kletskop
Als ik die jurk probeer te bestellen krijg ik dit:
De artikelen die je probeert toe te voegen zijn niet op voorraad of er is slechts een beperkt aantal per klant verkrijgbaar. Je kunt geen artikelen meer aan je shoppingbag toevoegen.
De artikelen die je probeert toe te voegen zijn niet op voorraad of er is slechts een beperkt aantal per klant verkrijgbaar. Je kunt geen artikelen meer aan je shoppingbag toevoegen.
Japie- Kletskop
Ik vind H&M eerder groot vallen eigenlijk! Heb hem dus in normale maat besteld nu, zodat ik er in kan wegkruipen
Ik had dat net ook met een sjaal Japie, dan is die uitverkocht.
Gast- Gast
Really? Ik moet bijna altijd een maat kleiner, anders slobbert het aan alle kanten, qua shirts en truien enzo!Japie schreef:Rush schreef:Klein bij H&M? Die combi bestaat niet haah!Japie schreef:Dat jurkje ziet er heerlijk uit, die wil ik ook!! Ben alleen bang dat het een beetje klein valt bij h&m
Rush- Lady Post-a-lot
Pippa schreef:Ik vind H&M eerder groot vallen eigenlijk! Heb hem dus in normale maat besteld nu, zodat ik er in kan wegkruipen
Was je mij net voor . Dan maar op zoek naar wat anders
Japie- Kletskop
Rush schreef:Really? Ik moet bijna altijd een maat kleiner, anders slobbert het aan alle kanten, qua shirts en truien enzo!Japie schreef:Rush schreef:Klein bij H&M? Die combi bestaat niet haah!Japie schreef:Dat jurkje ziet er heerlijk uit, die wil ik ook!! Ben alleen bang dat het een beetje klein valt bij h&m
Ja ze hadden een keer van die leuke blousjes. Waar ik normaal met maat 40 kon, moest ik hier maat 44 van hebben. En dan nog zat ie een beetje strak.
Maar ben er nu al een poos niet geweest, dus misschien is het veranderd.
Japie- Kletskop
Ik zit ook op de bank. Verveel me een beetje...
Tvoh staat hier wel op, maar kijken doe ik het niet echt.
Tvoh staat hier wel op, maar kijken doe ik het niet echt.
Vino- Fluisteraar
- Aantal berichten : 441
Punten : 445
Registratiedatum : 13-11-12
Ja blousjes en jasjes hebben dan soms wel rare maten. Maar die bestel ik ook nooit, want die haal ik altijd van Only/Vila/VeroModa, dat zit mij beter en vind ik vaak ook mooier!
Heb nu wel een heerlijk warm en lang vest aan van de H&M!
Heb nu wel een heerlijk warm en lang vest aan van de H&M!
Rush- Lady Post-a-lot
Ik zie ook veel leuke dingen voorbij komen! Eens kijken of ze de goede maten nog hebben.
Japie- Kletskop
Ik ben net pas thuis, had avonddienst. Nog even forummen en wat drinken en dan ga ik zo naar bed.
Ik heb van de week nog geshopt bij de H&M. Had de bus gemist en ze hadden uitverkoop dus gelijk 2 positiebroeken en 2 truien gescoord voor maar 50 euro. Daar word ik wel blij van.
Online vind ik echt een drama. Tegen de tijd dat ik wil afrekenen is de helft alweer uitverkocht en soms duurt het echt eeuwen voordat je het binnen krijgt.
Ik heb van de week nog geshopt bij de H&M. Had de bus gemist en ze hadden uitverkoop dus gelijk 2 positiebroeken en 2 truien gescoord voor maar 50 euro. Daar word ik wel blij van.
Online vind ik echt een drama. Tegen de tijd dat ik wil afrekenen is de helft alweer uitverkocht en soms duurt het echt eeuwen voordat je het binnen krijgt.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Vrijdagavond
» Vrijdagavond, en wat doe jij?
» Vrijdagavond en ...
» Het is vrijdagavond!
» Vrijdagavond.
» Vrijdagavond, en wat doe jij?