Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagelijks een bril?!

+9
Sterrin_
Happinaz
ilse3
Green_Pepper
Starla
Gympie
Lot
Elliot
Urban Naked
13 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Dagelijks een bril?!  - Pagina 2 Empty Re: Dagelijks een bril?!

Bericht  Gast vr 14 dec 2012 - 7:07

Lenzen heb ik ook al over nagedacht. Maar ik zie vooralsnog op tegen het gepriegel. Mocht een bril echt niet werken, dan is het iets om serieus over na te denken. Vooral met het montuur dat ik nu op het oog heb. Want die is niet duurder dan 29 euro.

Gisteravond op internet gesnuffeld en vond daar een bril op slag leuk. Ik ben vanmiddag naar de winkel geweest. De computer zei dat ze hem nog op voorraad hadden, maar dit bleek niet het geval. Dus nu gaan ze kijken of ze hem uit een ander filiaal kunnen bestellen. Dat hoop ik maar. Dan kan ik hem passen en kijken of ik hem echt iets vind.

Dit is hem trouwens;

Dagelijks een bril?!  - Pagina 2 25060454_zpsffca8e21

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagelijks een bril?!  - Pagina 2 Empty Re: Dagelijks een bril?!

Bericht  Gast vr 14 dec 2012 - 7:08

Leuk! Yes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagelijks een bril?!  - Pagina 2 Empty Re: Dagelijks een bril?!

Bericht  Happinaz vr 14 dec 2012 - 7:11

Die vind ik ook erg leuk!
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagelijks een bril?!  - Pagina 2 Empty Re: Dagelijks een bril?!

Bericht  Fortissimo vr 14 dec 2012 - 8:23

Gewoon heen gaan en kijken wat je staat en wat niet. Achter je computer kan je niet beslissen wat jouw leuk staat. Laatst geprobeerd met een programma van Pearle, maar in het echt staat die bril me voor geen meter, terwijl die op de foto best leuk leek!
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagelijks een bril?!  - Pagina 2 Empty Re: Dagelijks een bril?!

Bericht  Gast vr 14 dec 2012 - 10:51

Gaan we doen Forto, zie hierboven. Bril via internet gevonden en wilde hem vandaag passen, maar hij was niet in de winkel aanwezig. Dagelijks een bril?!  - Pagina 2 2474380249

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagelijks een bril?!  - Pagina 2 Empty Re: Dagelijks een bril?!

Bericht  Xanna vr 14 dec 2012 - 11:39

Mocht je twijfelen over dit montuur of andere; vraag of je er een paar mee naar huis mag nemen om thuis eens rustig te kijken!

Ik vond een montuur uitzoeken ook er lastig. Mijn vriend is wel mee geweest, maar vond het toch prettig om thuis eens rustig op mijn gemak te kijken! (maar het ging in mijn geval dan ook om een montuur van 240 euro)

Xanna
Prater
Prater

Aantal berichten : 504
Punten : 556
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagelijks een bril?!  - Pagina 2 Empty Re: Dagelijks een bril?!

Bericht  Gast vr 14 dec 2012 - 11:42

Xanna; Dat zijn wel goede tips voor duurdere modellen.



Ik had me vandaag helemaal opgemaakt, om te zien hoe het eruit zag met bril. De dag ervoor was ik mezelf nogal tegengevallen in de spiegel. Dagelijks een bril?!  - Pagina 2 253468018 Maar helaas was het montuur er niet. Hoop echt dat hij komt, want voor 29 euro, kan ik over een half jaar, als ik echt weet wat ik wil, misschien wel een ander en duurder montuur kiezen. Al heb ik bij dit montuur echt het idee dat hij en ik heel gelukkig met elkaar gaan zijn. Dagelijks een bril?!  - Pagina 2 3079029344

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagelijks een bril?!  - Pagina 2 Empty Re: Dagelijks een bril?!

Bericht  Fortissimo zo 16 dec 2012 - 6:35

Maar je moet wel 2x glazen betalen dan, en die maken het juist duur.. Sad
Ik mag eind deze maand ook weer een nieuwe bril uitzoeken. Moet zeggen dat ik niet kan wachten! Vind het altijd heerlijk om een nieuwe bril uit te zoeken.
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagelijks een bril?!  - Pagina 2 Empty Re: Dagelijks een bril?!

Bericht  Green_Pepper zo 16 dec 2012 - 6:51

Fortissimo schreef:Maar je moet wel 2x glazen betalen dan, en die maken het juist duur.. Sad
Ik mag eind deze maand ook weer een nieuwe bril uitzoeken. Moet zeggen dat ik niet kan wachten! Vind het altijd heerlijk om een nieuwe bril uit te zoeken.

Bij sommige winkels zijn de glazen inclusief. Dat was bij mij, bij de specsavers, in ieder geval wel zo. Uiteindelijk had ik toen vor 239 euro 2 brillen (inclusief kraswererende glazen, dat had ik er 'extra' bij gedaan).
Green_Pepper
Green_Pepper
Prater
Prater

Aantal berichten : 776
Punten : 775
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagelijks een bril?!  - Pagina 2 Empty Re: Dagelijks een bril?!

Bericht  Gast wo 19 dec 2012 - 4:51

Vanmorgen werd ik gebeld, dat de montuur was binnengekomen. Dus vanmiddag ben ik naar de winkel gegaan om deze te passen. En ik was op slag verliefd! Very Happy

De montuur was goedkoop en ik zat daarom te twijfelen of ik ontspiegelde glazen wilde. Deze worden normaal gesproken gratis aangeboden bij een duurder montuur. Maar ik heb er wel voor gekozen. Wat maakte dat de bril tien euro duurder uitviel, dan de goedkoopste montuur waar de gratis glazen wel bijzitten. Nou ja, ik ben verliefd. Very Happy

En wat leuk om te zien dat bruin mij staat. Very Happy Pippa, goede tip! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagelijks een bril?!  - Pagina 2 Empty Re: Dagelijks een bril?!

Bericht  Huppekee wo 19 dec 2012 - 5:01

Maura schreef:Vanmorgen werd ik gebeld, dat de montuur was binnengekomen. Dus vanmiddag ben ik naar de winkel gegaan om deze te passen. En ik was op slag verliefd! Very Happy

De montuur was goedkoop en ik zat daarom te twijfelen of ik ontspiegelde glazen wilde. Deze worden normaal gesproken gratis aangeboden bij een duurder montuur. Maar ik heb er wel voor gekozen. Wat maakte dat de bril tien euro duurder uitviel, dan de goedkoopste montuur waar de gratis glazen wel bijzitten. Nou ja, ik ben verliefd. Very Happy

En wat leuk om te zien dat bruin mij staat. Very Happy Pippa, goede tip! Very Happy

Altijd ontspiegelde glazen nemen! Zeker als je 'm de hele dag moet dragen is dat gewoon vele malen prettiger.
Huppekee
Huppekee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 275
Punten : 344
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagelijks een bril?!  - Pagina 2 Empty Re: Dagelijks een bril?!

Bericht  Gast wo 19 dec 2012 - 6:03

De twijfel was te groot om het niet te doen. Dus daarom ook bewust gekozen voor ontspiegelde glazen. Heb in het verleden, toen de brillen nog veel duurder waren, en dergelijke acties met gratis ontspiegelde glazen er niet waren, eens een bril gehad zonder en dat was niet fijn kijken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagelijks een bril?!  - Pagina 2 Empty Re: Dagelijks een bril?!

Bericht  Ella wo 19 dec 2012 - 6:16

leuke bril!
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagelijks een bril?!  - Pagina 2 Empty Re: Dagelijks een bril?!

Bericht  Happinaz vr 21 dec 2012 - 4:34

Ik ben wel benieuwd naar een foto Maura! Of heb ik die gewoon al gemist misschien?
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagelijks een bril?!  - Pagina 2 Empty Re: Dagelijks een bril?!

Bericht  Gast vr 21 dec 2012 - 9:06

Dagelijks een bril?!  - Pagina 2 25060454_zpsffca8e21

Hij is pas 9 januari klaar. Kan dan ook pas een foto plaatsen met bril op. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagelijks een bril?!  - Pagina 2 Empty Re: Dagelijks een bril?!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum