Kan niet kiezen (laarzen)
+15
Bliss
Phileine
Lady4
Parel
Fortissimo
Starla
Coco
Mamsie
Happinaz
Katrien
smooch
Zwerver
Penélope
Minx
Océane
19 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Welke?
Re: Kan niet kiezen (laarzen)
De grijze!
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10
Haha zo dat is duidelijk wat wij jou adviseren Ook ik zeg grijs, mooie laarzen.
Eris- Prater
- Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10
Lady4 schreef:Bliss schreef:Lady4 schreef:Grijs! Zwarte laarzen zijn saai.
Neeee joh
Ja joh! Ik heb echt nooit zwarte laarzen.
Dus zijn ze saai.
Ik heb altijd zwarte laarzen (en rode en blauwe) Ik draag ook bijna altijd zwart, dat scheelt.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Mijn zwarte hoge laarzen heb ik weg gegooid, ze waren echt op. Daarom wilde ik graag zwarte. Maar heb nu voor de grijze gekozen en ben er heel blij mee
Gast- Gast
En waar heb je ze nou gekohohocht?
Happinaz- Kletskop
- Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Dat staat in de openingspost al! Dr. Martens.Happinaz schreef:En waar heb je ze nou gekohohocht?
Gast- Gast
Oh bij die winkel ook? Ik was namelijk gelijk al gaan googelen erop maar kon ze niet vinden.
Ga ik morgen even verder kijken!
Happinaz- Kletskop
Ja ik zeg de hele tijd Dr. Martens maar ik bedoel ook Dr. Adams! Waarom zeg ik dan Martens, ik weet het ook niet.Happinaz schreef:Oh bij die winkel ook? Ik was namelijk gelijk al gaan googelen erop maar kon ze niet vinden.
Gast- Gast
Carrie schreef:Ja ik zeg de hele tijd Dr. Martens maar ik bedoel ook Dr. Adams! Waarom zeg ik dan Martens, ik weet het ook niet.Happinaz schreef:Oh bij die winkel ook? Ik was namelijk gelijk al gaan googelen erop maar kon ze niet vinden.
Whahaha, ik vond het al totáál geen Dr. Martens!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
En ik heb tot 2x aan toe die hele Dr.Martens website door zitten te zoeken, ik dacht al dat het aan mij lag Whahahaha.
Dr. Adams dus. Juist!
Dr. Adams dus. Juist!
Laatst aangepast door Happinaz op do 13 dec 2012 - 10:34; in totaal 1 keer bewerkt
Happinaz- Kletskop
Haha, bijna goed. Toch heeft dr martens ook zulke laarzen hoor Zijn niet alleen van die lompe schuiten.
Starla- Prater
- Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10
Ohh sorry! Heb je ze nu wel kunnen vinden?Happinaz schreef:En ik heb tot 2x aan toe die hele Dr.Martens website door zitten te zoeken, ik dacht al dat het aan mij lag Whahahaha.
Dr. Adams dus. Juist!
Edit: Hier! De bruine, of zijn dat die ik heb? De mijne vind ik echt grijs
http://www.dradams.nl/dradams-laars-leer-bruin-p-1528.html
Gast- Gast
Carrie schreef:Ohh sorry! Heb je ze nu wel kunnen vinden?Happinaz schreef:En ik heb tot 2x aan toe die hele Dr.Martens website door zitten te zoeken, ik dacht al dat het aan mij lag Whahahaha.
Dr. Adams dus. Juist!
Nou wat je zegt, die had ik gevonden maar ik dacht dat dit de bruine versie was. Dus ik ga in de winkel nog even kijken van het weekend. Al vallen ze wel echt heul erg boven mijn budget uit. Andere kant is wel dat dit exact de soort laarzen zijn die ik op het oog had. Twijfel de twijfel!
Happinaz- Kletskop
Happinaz schreef:Carrie schreef:Ohh sorry! Heb je ze nu wel kunnen vinden?Happinaz schreef:En ik heb tot 2x aan toe die hele Dr.Martens website door zitten te zoeken, ik dacht al dat het aan mij lag Whahahaha.
Dr. Adams dus. Juist!
Nou wat je zegt, die had ik gevonden maar ik dacht dat dit de bruine versie was. Dus ik ga in de winkel nog even kijken van het weekend. Al vallen ze wel echt heul erg boven mijn budget uit. Andere kant is wel dat dit exact de soort laarzen zijn die ik op het oog had. Twijfel de twijfel!
Ja het is best wat geld. Maar voor een paar echt leren laarzen zit je toch al snel tussen de 150 en 200 euro denk ik. Je moet het geld wel hebben natuurlijk, maar met dit soort laarzen doe ik echt jaren. Dus is een mooie investering Ik vind het niet zo erg.
Gast- Gast
Wat een mooie laarzen!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Carrie schreef:Happinaz schreef:Carrie schreef:Ohh sorry! Heb je ze nu wel kunnen vinden?Happinaz schreef:En ik heb tot 2x aan toe die hele Dr.Martens website door zitten te zoeken, ik dacht al dat het aan mij lag Whahahaha.
Dr. Adams dus. Juist!
Ja het is best wat geld. Maar voor een paar echt leren laarzen zit je toch al snel tussen de 150 en 200 euro denk ik. Je moet het geld wel hebben natuurlijk, maar met dit soort laarzen doe ik echt jaren. Dus is een mooie investering Ik vind het niet zo erg.
Dat deel ik met je hoor! Maar ik had zo'n 130 in gedachten.
Dus naja, ik ga nog even in de winkel kijken!
Happinaz- Kletskop
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Laarzen sluiten niet aan
» Ik kan niet kiezen
» Ik kan niet kiezen!
» Help! Ik kan niet kiezen (tas)!
» Ik kan niet kiezen....(Asbedel)
» Ik kan niet kiezen