Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe zie jij er nu uit? Deel #23

+29
Star007
Caroow
piertje
Kowalski
Charles
Fortissimo
Blond
Rush
Paper Crown
silly-one
Parisienne
Arwyn
Tullow
Bazinga
Poubelle
Exogenesis
Antibes
Vino
Sugarfall
Chocolate Cookie
Elin
Toet
Caro
Stuiterbal
Elliot
Bimbam
Atelier Madame
Marin
Zwerver
33 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Hoe zie jij er nu uit? Deel #23 - Pagina 4 Empty Re: Hoe zie jij er nu uit? Deel #23

Bericht  Antibes do 13 dec 2012 - 9:29

Caroow schreef:Tsja, daar kan ik je niet aan helpen, ik zie er zelf ook regelmatig uit als een verwaaide hond helaas smile

Haha, ja echt? Das raar toch? Ik ben dat dus al binnen vijf minuten als ik met los haar de deur uit ga.. Ik moet gewoon een land hebben waar het niet waait ofzo.. Ik loop ook echt voor schut dan, moet dan mijn haar weer uit mijn gezicht harken. Zo nonchalant terug schudden/vegen werkt niet.. :P En toch zie je ALTIJD meiden met los haar lopen wat gewoon goed gaat, hoe kan dat! Very Happy
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zie jij er nu uit? Deel #23 - Pagina 4 Empty Re: Hoe zie jij er nu uit? Deel #23

Bericht  Zwerver do 13 dec 2012 - 9:30

Toet schreef:

Antibes jij bent echt ZO mooi! Wauwiee

Echt helemaal mee eens, je bent zoo natuurlijk! Ja hoe zeg je dat? Zo'n mooie puur natuurlijke vrouw...(hahaha)
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zie jij er nu uit? Deel #23 - Pagina 4 Empty Re: Hoe zie jij er nu uit? Deel #23

Bericht  Antibes do 13 dec 2012 - 9:31

Haha, ik zit helemaal te glimmen hier... Dankjewel meiden.. I love you
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zie jij er nu uit? Deel #23 - Pagina 4 Empty Re: Hoe zie jij er nu uit? Deel #23

Bericht  Caroow do 13 dec 2012 - 9:33

Antibes schreef:
Caroow schreef:Tsja, daar kan ik je niet aan helpen, ik zie er zelf ook regelmatig uit als een verwaaide hond helaas smile

Haha, ja echt? Das raar toch? Ik ben dat dus al binnen vijf minuten als ik met los haar de deur uit ga.. Ik moet gewoon een land hebben waar het niet waait ofzo.. Ik loop ook echt voor schut dan, moet dan mijn haar weer uit mijn gezicht harken. Zo nonchalant terug schudden/vegen werkt niet.. :P En toch zie je ALTIJD meiden met los haar lopen wat gewoon goed gaat, hoe kan dat! Very Happy

Het blijft altijd tussen mijn wimpers kleven waardoor ik als een idioot ga knipperen en rode ogen krijg. Daarom heb ik dus ook vrijwel altijd mijn haar vast smile Mocht je ooit de oplossing hebben dan hoor ik het graag van je smile
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zie jij er nu uit? Deel #23 - Pagina 4 Empty Re: Hoe zie jij er nu uit? Deel #23

Bericht  Antibes do 13 dec 2012 - 9:37

Caroow schreef:
Antibes schreef:
Caroow schreef:Tsja, daar kan ik je niet aan helpen, ik zie er zelf ook regelmatig uit als een verwaaide hond helaas smile

Haha, ja echt? Das raar toch? Ik ben dat dus al binnen vijf minuten als ik met los haar de deur uit ga.. Ik moet gewoon een land hebben waar het niet waait ofzo.. Ik loop ook echt voor schut dan, moet dan mijn haar weer uit mijn gezicht harken. Zo nonchalant terug schudden/vegen werkt niet.. :P En toch zie je ALTIJD meiden met los haar lopen wat gewoon goed gaat, hoe kan dat! Very Happy

Het blijft altijd tussen mijn wimpers kleven waardoor ik als een idioot ga knipperen en rode ogen krijg. Daarom heb ik dus ook vrijwel altijd mijn haar vast smile Mocht je ooit de oplossing hebben dan hoor ik het graag van je smile

Oh, afknippen... Mijn wimpers zijn niet zo lang, dat scheelt! laughcry
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zie jij er nu uit? Deel #23 - Pagina 4 Empty Re: Hoe zie jij er nu uit? Deel #23

Bericht  Exogenesis do 13 dec 2012 - 9:37

Mooi Antibes! Natural beauty!

Ik heb dat ook met m'n haar. Los draag ik het eigenlijk alleen maar binnenshuis. Hoe sommige vrouwen dat doen, is me echt een raadsel scratch

Caroow, jij hebt echt zo'n zwangerschapsglow nu! I love you

Bliss, goed gelukt, die fillers! Hoe zie jij er nu uit? Deel #23 - Pagina 4 2970661624

Zwerver, ik vind jou altijd heel schattig Embarassed

Rioolspook, gewoon pakken die schaar. Ik doe dat ook altijd zelf. Niet té kort doen en als je denkt dat het toch niet is wat je wilt, dan ga je toch (nogmaals) naar de kapper?

Chipp, je lijkt moe. Vat het niet verkeerd op, maar gaat het wel goed met je? Heb je het zo druk op het moment? Veel aan je hoofd?
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zie jij er nu uit? Deel #23 - Pagina 4 Empty Re: Hoe zie jij er nu uit? Deel #23

Bericht  Caroow do 13 dec 2012 - 9:38

Afknippen? Mijn wimpers? Of mijn haar?
Beide ben ik erg aan gehecht!
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zie jij er nu uit? Deel #23 - Pagina 4 Empty Re: Hoe zie jij er nu uit? Deel #23

Bericht  Antibes do 13 dec 2012 - 9:44

Caroow schreef:Afknippen? Mijn wimpers? Of mijn haar?
Beide ben ik erg aan gehecht!


Haha, zou ik ook niet doen hoor... :P
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zie jij er nu uit? Deel #23 - Pagina 4 Empty Re: Hoe zie jij er nu uit? Deel #23

Bericht  RioolSpook do 13 dec 2012 - 10:00

Zelda schreef:
Toet schreef:Rioolspook, waarom pak je niet even de schaar?
Eens, een stuk eraf met die handel

Lol, kom zo van de kapper vandaan en wilde een pony maar durf mijn pony niet nog korter omdat ik krullen heb en dat zou betekenen dat ik mijn haar (pony) iedere dag moet stijlen of met een poedel pony moet lopen.
Maar k ben idd niet echt tevreden zo.
RioolSpook
RioolSpook
Prater
Prater

Aantal berichten : 824
Punten : 905
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zie jij er nu uit? Deel #23 - Pagina 4 Empty Re: Hoe zie jij er nu uit? Deel #23

Bericht  Antibes do 13 dec 2012 - 10:02

RioolSpook schreef:
Zelda schreef:
Toet schreef:Rioolspook, waarom pak je niet even de schaar?
Eens, een stuk eraf met die handel

Lol, kom zo van de kapper vandaan en wilde een pony maar durf mijn pony niet nog korter omdat ik krullen heb en dat zou betekenen dat ik mijn haar (pony) iedere dag moet stijlen of met een poedel pony moet lopen.
Maar k ben idd niet echt tevreden zo.

Vandaag naar de kapper geweest? Morgen even kijken hoe het valt als je het zelf doet en anders even terug om bij te knippen? Ik ken meerdere kappers waarbij ze gewoon pony bijpunten gratis doen. Als onderhoud, dus als je de dag ervoor geweest bent moet dat helemaal geen probleem zijn lijkt me.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zie jij er nu uit? Deel #23 - Pagina 4 Empty Re: Hoe zie jij er nu uit? Deel #23

Bericht  _Lacey_ vr 14 dec 2012 - 9:29

Weg!


Laatst aangepast door _Lacey_ op za 15 dec 2012 - 7:14; in totaal 1 keer bewerkt

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zie jij er nu uit? Deel #23 - Pagina 4 Empty Re: Hoe zie jij er nu uit? Deel #23

Bericht  Bliss vr 14 dec 2012 - 13:35

Wow, wat een knappe meid ben jij Lacey! Had echt totaal geen beeld bij je smile

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zie jij er nu uit? Deel #23 - Pagina 4 Empty Re: Hoe zie jij er nu uit? Deel #23

Bericht  Toet vr 14 dec 2012 - 22:10

Ik sluit me helemaal aan bij Bliss, mooi Lacey!
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zie jij er nu uit? Deel #23 - Pagina 4 Empty Re: Hoe zie jij er nu uit? Deel #23

Bericht  _Lacey_ za 15 dec 2012 - 7:17

Dank jullie wel!

Ligt voor een groot deel aan mijn bruine kleurtje, hoor.
Als ik straks weer terug ben in Nederland is dat helaas zo weer verdwenen Sad

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zie jij er nu uit? Deel #23 - Pagina 4 Empty Re: Hoe zie jij er nu uit? Deel #23

Bericht  Gast za 15 dec 2012 - 12:58

Exogenesis schreef:
Chipp, je lijkt moe. Vat het niet verkeerd op, maar gaat het wel goed met je? Heb je het zo druk op het moment? Veel aan je hoofd?

Klopt wel hoor, beetje weinig slaap afgelopen weken. Spannende tijd voor ons samen, deuk op het werk en vooral veel zorgen om mijn schoonvaders gezondheid, daardoor lees ik 's avonds langer en slaap ik onrustiger. Op deze foto was ik ook een beetje ziek, maar ik denk door afgelopen twee weken.
Nu gaan we ondanks de drukke kerst, hopelijk een stabielere en rustigere tijd tegemoet smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zie jij er nu uit? Deel #23 - Pagina 4 Empty Re: Hoe zie jij er nu uit? Deel #23

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum