Goedemorgen
+6
Marin
Elliot
love
Snirp
Oasis
Ibbeltje
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Goedemorgen
Goedemorgen,
Goed geslapen hier maar weer vroeg wakker. Zo vriend weer even weg brengen en later weer ophalen. Ondertussen boodschappen halen. Vanmiddag denk ik weer te gaan hardlopen en later vanmiddag partnerbijeenkomst van de therapie van vriend. (niet quoten graag). Dus de dag zal zo wel weer om zijn
Fijne dag!
Goed geslapen hier maar weer vroeg wakker. Zo vriend weer even weg brengen en later weer ophalen. Ondertussen boodschappen halen. Vanmiddag denk ik weer te gaan hardlopen en later vanmiddag partnerbijeenkomst van de therapie van vriend. (niet quoten graag). Dus de dag zal zo wel weer om zijn
Fijne dag!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Re: Goedemorgen
Goedemorgen,
Ibbeltje, succes later vanmiddag
Ik heb lekker geslapen, maar had best nog even willen blijven liggen.
Vandaag werken van 11 tot 19 uur, en in de avond even aan mijn scriptie werken.
Fijne dag allemaal!
Ibbeltje, succes later vanmiddag
Ik heb lekker geslapen, maar had best nog even willen blijven liggen.
Vandaag werken van 11 tot 19 uur, en in de avond even aan mijn scriptie werken.
Fijne dag allemaal!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
Dank je Oasis. Jij succes met je scriptie. Wil het allemaal een beetje lukken?
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Goedemorgen!
Vandaag ga ik aan de studie en naar college. Ook moet ik nog boodschappen doen.
Een fijne dag allemaal!
Vandaag ga ik aan de studie en naar college. Ook moet ik nog boodschappen doen.
Een fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Goedemorgen!
Ik ben al in de praktijk en zie straks mijn eerste cliënt! Redelijk rustig dagje, beetje gatenkaas rooster! Maar er moeten nog genoeg verslagen gemaakt worden . Vanavond hopelijk even lekker naar buiten (wandelen of hardlopen) en ff quality-time met vriendlief, ben namelijk veel avonden weg deze week
Fijne dag allemaal!!
Ik ben al in de praktijk en zie straks mijn eerste cliënt! Redelijk rustig dagje, beetje gatenkaas rooster! Maar er moeten nog genoeg verslagen gemaakt worden . Vanavond hopelijk even lekker naar buiten (wandelen of hardlopen) en ff quality-time met vriendlief, ben namelijk veel avonden weg deze week
Fijne dag allemaal!!
Snirp- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12
Ibbeltje schreef:Dank je Oasis. Jij succes met je scriptie. Wil het allemaal een beetje lukken?
Could be better, maar er komt schot in de zaak! Bedankt voor het vragen, lief van je.
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Goedemorgen,
Ik ga straks naar een vriendin toe, even gezellig bijkletsen
Verder nog geen plannen vandaag.
Fijne dag allemaal
Ik ga straks naar een vriendin toe, even gezellig bijkletsen
Verder nog geen plannen vandaag.
Fijne dag allemaal
love- Kletskop
- Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Goedemorgen,
Ik heb niet lekker geslapen, ik heb gisteravond een enge film gezien en ik bleef daar maar aan denken. Ik was gewoon bang in mijn eigen huis, zo stom! Gelukkig kon ik vanmorgen wel goed mijn bed uitkomen. Inmiddels zit ik alweer op kantoor, net even gepraat met een collega maar man, wat een negatieve energie straalt zij uit! We gaan binnenkort verhuizen en collega kan alleen maar klagen en mopperen. Ze kan duidelijk niet tegen veranderingen. Alles is bij voorbaat al slecht, voordat ze zelfs maar weet hoe het eruit komt te zien. Haar glas is duidelijk halfleeg, haha!
Nu ga ik maar aan het werk, mailtjes beantwoorden. Ik heb een klant die steeds als ze niet binnen een dag antwoord krijgt haar mailtje nog een keer gaat sturen. Zo vervelend!
Vanavond lekker bij mijn moeder eten en daarna repetitie van het orkest.
Ibbeltje, succes vanmiddag!
Oasis, werkze en succes met je scriptie!
Liv, succes met studeren!
Snirp, werkze en geniet van de quality time vanavond
love, veel plezier met bijkletsen!
Fijne dag allemaal!
Ik heb niet lekker geslapen, ik heb gisteravond een enge film gezien en ik bleef daar maar aan denken. Ik was gewoon bang in mijn eigen huis, zo stom! Gelukkig kon ik vanmorgen wel goed mijn bed uitkomen. Inmiddels zit ik alweer op kantoor, net even gepraat met een collega maar man, wat een negatieve energie straalt zij uit! We gaan binnenkort verhuizen en collega kan alleen maar klagen en mopperen. Ze kan duidelijk niet tegen veranderingen. Alles is bij voorbaat al slecht, voordat ze zelfs maar weet hoe het eruit komt te zien. Haar glas is duidelijk halfleeg, haha!
Nu ga ik maar aan het werk, mailtjes beantwoorden. Ik heb een klant die steeds als ze niet binnen een dag antwoord krijgt haar mailtje nog een keer gaat sturen. Zo vervelend!
Vanavond lekker bij mijn moeder eten en daarna repetitie van het orkest.
Ibbeltje, succes vanmiddag!
Oasis, werkze en succes met je scriptie!
Liv, succes met studeren!
Snirp, werkze en geniet van de quality time vanavond
love, veel plezier met bijkletsen!
Fijne dag allemaal!
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Pffff ik heb maar twee uur geslapen vannacht, ben kotsmisselijk, viel bijna flauw in de metro maar zit nu gelukkig rustig met een broodje in de trein.
Heb afspraak met twee collega fotografen en ik had zo'n zin in die meeting. Maar nou voel ik me zo beroerd en wil ik alleen maar slapen. Vanmiddag maar hoop ik, en even doorzetten vanochtend, zonde van zo'n mooie kans anders.
Heb afspraak met twee collega fotografen en ik had zo'n zin in die meeting. Maar nou voel ik me zo beroerd en wil ik alleen maar slapen. Vanmiddag maar hoop ik, en even doorzetten vanochtend, zonde van zo'n mooie kans anders.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Goedemorgen! Althans, zo goed vind ik hem niet. Slecht geslapen en ziek. Niks aan. Vandaag niet veel meer doen dan op de bank hangen met wat thee, neusspray en aspirines.
@Marin, denk je wel om jezelf? Ziek is ziek!
@Marin, denk je wel om jezelf? Ziek is ziek!
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Goedemorgen,
Heb prima geslapen. Straks de auto naar de garage brengen voor apk.
Fijne dag allemaal
Heb prima geslapen. Straks de auto naar de garage brengen voor apk.
Fijne dag allemaal
Bosjesvrouw- Prater
- Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10
He bah Marin en Fortissimo, vervelend dat jullie je niet lekker voelen. Beterschap! En Marin, succes met de meeting, ik hoop dat er iets leuks uitkomt
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Dank je, het komt met name denk ik door die slechte nacht. Op twee uur slaap kan ik niet normaal functioneren. En was denk ik zo slapjes omdat ik sinds 18.00 gisteravond niets meer had gegeten en daarna was gaan sporten. Goede les dus om dan toch iets kleins nog te nemen na t sporten, want dit is ook niet goed. En vanmiddag kan ik thuis weer even gaan liggen gelukkig!
Jij ook beterschap!
En dank je Caroline.
Jij ook beterschap!
En dank je Caroline.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Goedemorgen
Ik ben al op mijn werk had een uur en kwartier werk om er te komen. Normaal is het 20 minuten werk. Fijn als de weg niet schoon gemaakt word met de sneeuw.
Ik moet werken tot 1 en dan naar mijn moeder we gaan samen naar een oom en tante die 1,5 uur rijden vanaf ons wonen. En daarna eten mijn puddrrs bij ons.
Fijne dag allemaal
Ik ben al op mijn werk had een uur en kwartier werk om er te komen. Normaal is het 20 minuten werk. Fijn als de weg niet schoon gemaakt word met de sneeuw.
Ik moet werken tot 1 en dan naar mijn moeder we gaan samen naar een oom en tante die 1,5 uur rijden vanaf ons wonen. En daarna eten mijn puddrrs bij ons.
Fijne dag allemaal
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
goedemorgen allemaal, hier slecht geslapen. F is flink verkouden dus die werd regelmatig wakker omdat ie zijn fiep kwijt was. Maar gaf je hem zijn fiep dan tuft ie die na een tijdje weer uit omdat ie adem te kort komt en dan is het weer huilen omdat ie zijn fiep mist pfff.
Verder vandaag werken tot 18u en vanavond hopelijk de kerstboom opzetten.
Verder vandaag werken tot 18u en vanavond hopelijk de kerstboom opzetten.
Gast- Gast
Lily, wat is een fiep?
Goedemorgen!
Ik heb heerlijk liggen lezen in bed, maar ben toch maar eens opgestaan. Ik ga zo sporten en verder moet ik oefenen met zingen Vanavond gezellig eten met vriendinnen en dan naar koor.
Fijne dag!
Goedemorgen!
Ik heb heerlijk liggen lezen in bed, maar ben toch maar eens opgestaan. Ik ga zo sporten en verder moet ik oefenen met zingen Vanavond gezellig eten met vriendinnen en dan naar koor.
Fijne dag!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Vanuit een zonnig s.neek wens ik iedereen een fijne dag. Ik moet vandaag werken tot 5 uur, zit dus de hele dag binnen , terwijl ik nu heel graag een lange wandeling zou willen maken! Het is zulk mooi weer.
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: