Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Niet normaal, wat een stilte!

+33
Gympie
Katrien
Parisienne
girli
Bazinga
Bay
GreenGrass
loura
Ibbeltje
Vino
Green_Pepper
Mermaid
Jezzie
Snirp
Caro
VeryCherry
Lonely Goatherd
Kowalski
Sam
Bimbam
Jeanette
Alex
Lies
Rush
Krullebol
Burn
Linnie1985
Minx
Peanut
Shisha
Suus
Marin
Elliot
37 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Niet normaal, wat een stilte! - Pagina 4 Empty Re: Niet normaal, wat een stilte!

Bericht  Paper Crown ma 10 dec 2012 - 8:13

Pippa schreef:
Parisienne schreef:Ik heb bijna de hele dag in bed gelegen Embarassed N. vanochtend naar mijn stiefmoeder gebracht, mijn les van vanmiddag ging niet door dus ik dacht: even een uurtje bijslapen. Dat werden uiteindelijk vijf uurtjes..

Ach, dan zul je het wel nodig gehad hebben Yes

Voel je je niet helemaal versleten juist, Parisienne?
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet normaal, wat een stilte! - Pagina 4 Empty Re: Niet normaal, wat een stilte!

Bericht  Snoes ma 10 dec 2012 - 9:38

Ik heb bijna geen tijd meer sinds ik bevallen ben haha. Een baby in huis is gelijk een heel verschil, maar wel erg leuk natuurlijk! Very Happy

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Kiekeboe ma 10 dec 2012 - 9:55

Ook ik was aan het werk. En nu ben ik aan het bedenken of ik een collega morgen mijn excuses aan moet bieden. Ik was boos op hem geworden omdat dit al de zoveelste keer was dat hij iets niet wilde doen. Ik was er dus een beetje klaar mee, maar misschien had ik dat niet zo bij de rest van team moeten doen. Maar aan de andere kant heb ik gewoon gelijk Very Happy .

Maar ik voel me toch een beetje schuldig en ik hou niet van ruzie dus ik denk dat ik gewoon mijn excuses aanbied. Kan ik ook weer lekker slapen smile .
Kiekeboe
Kiekeboe
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 377
Punten : 371
Registratiedatum : 29-11-12

http://3rdhouseonthe10thfloor.wordpress.com

Bericht  Parisienne ma 10 dec 2012 - 10:00

Paper Crown schreef:
Pippa schreef:
Parisienne schreef:Ik heb bijna de hele dag in bed gelegen Embarassed N. vanochtend naar mijn stiefmoeder gebracht, mijn les van vanmiddag ging niet door dus ik dacht: even een uurtje bijslapen. Dat werden uiteindelijk vijf uurtjes..

Ach, dan zul je het wel nodig gehad hebben Yes

Voel je je niet helemaal versleten juist, Parisienne?
Jawel. Alleen soms is het even zo lekker om overdag te kunnen slapen. Ik ga zo na de Bachelor maar weer mijn bed in.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  girli ma 10 dec 2012 - 10:02

Kiekeboe schreef:Ook ik was aan het werk. En nu ben ik aan het bedenken of ik een collega morgen mijn excuses aan moet bieden. Ik was boos op hem geworden omdat dit al de zoveelste keer was dat hij iets niet wilde doen. Ik was er dus een beetje klaar mee, maar misschien had ik dat niet zo bij de rest van team moeten doen. Maar aan de andere kant heb ik gewoon gelijk Very Happy .

Maar ik voel me toch een beetje schuldig en ik hou niet van ruzie dus ik denk dat ik gewoon mijn excuses aanbied. Kan ik ook weer lekker slapen Niet normaal, wat een stilte! - Pagina 4 561177 .
Dan bied je toch je excuses aan voor het feit dat je het voor de rest van het team deed en niet voor het feit dat hij iets niet wilde doen?
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Bericht  Kiekeboe ma 10 dec 2012 - 10:05

girli schreef:
Kiekeboe schreef:Ook ik was aan het werk. En nu ben ik aan het bedenken of ik een collega morgen mijn excuses aan moet bieden. Ik was boos op hem geworden omdat dit al de zoveelste keer was dat hij iets niet wilde doen. Ik was er dus een beetje klaar mee, maar misschien had ik dat niet zo bij de rest van team moeten doen. Maar aan de andere kant heb ik gewoon gelijk Very Happy .

Maar ik voel me toch een beetje schuldig en ik hou niet van ruzie dus ik denk dat ik gewoon mijn excuses aanbied. Kan ik ook weer lekker slapen Niet normaal, wat een stilte! - Pagina 4 561177 .
Dan bied je toch je excuses aan voor het feit dat je het voor de rest van het team deed en niet voor het feit dat hij iets niet wilde doen?

Ja ik denk ook dat ik er zoiets van ga maken.
Kiekeboe
Kiekeboe
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 377
Punten : 371
Registratiedatum : 29-11-12

http://3rdhouseonthe10thfloor.wordpress.com

Bericht  Elliot ma 10 dec 2012 - 10:51

Bah ik heb net Shelter gekeken, wat een enge rotfilm!!!!! Ik durf nu dus niet meer alleen van de woonkamer naar de badkamer te lopen Sad bleeh ik ga nooit meer een enge film kijken!
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Bericht  Caribbeanlover ma 10 dec 2012 - 10:52

Caroline schreef:Bah ik heb net Shelter gekeken, wat een enge rotfilm!!!!! Ik durf nu dus niet meer alleen van de woonkamer naar de badkamer te lopen Niet normaal, wat een stilte! - Pagina 4 1371890812 bleeh ik ga nooit meer een enge film kijken!

I love enge films!Niet normaal, wat een stilte! - Pagina 4 281626781

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: