I want it now
+25
Susan
Lot
Arwyn
Dolphinne
Zwerver
ixis
Sterre
Shisha
Mees
Océane
Ooh La La!
Dennenappel
Parisienne
Sugarfall
sawasdee
Mida4you
loura
SoGood
Lenthe
Livine
mezzoforte
Caroow
mzcharlotte
Lonely Goatherd
Gympie
29 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: I want it now
PinkCoelho schreef:Ik vind dat persoonlijk niet zo vreemd. Misschien wordt dat pas n beetje minder als je ziet/merkt dat hij het echt naar zijn zin heeft/hij echt op zijn plek is, op de nieuwe school?
Ja, ik denk ook dat dat wel scheelt. We zitten nu ook een beetje in niemandsland, hij zit niet meer in zijn oude groep, maar ook nog niet echt in zijn nieuwe groep. Als hij daar eenmaal wat meer thuis is dan zal het ook wel beter worden, zeker als we merken dat hij het naar zijn zin heeft.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
@Mamsie, jij zult onderhand wel stikmoe zijn van de wakkere jongeman?
@Susan, ik denk echt dat eens jullie merken dat E zich meer en meer 'thuis' gaat voelen op zijn nieuwe school (wat zal hij genieten van dat zwembad!) en je daar ook een fijn team bemerkt en jullie je gesteund worden in hoe jullie met hem bezig zijn thuis, jij ook meer rust in jezelf ervaart. Ik denk dat iedere moeder hier zich zorgen maakt en verdriet voelt als er iets met haar kind aan de hand is, en zeker als er zoveel onzekerheden en veranderingen spelen.
@Susan, ik denk echt dat eens jullie merken dat E zich meer en meer 'thuis' gaat voelen op zijn nieuwe school (wat zal hij genieten van dat zwembad!) en je daar ook een fijn team bemerkt en jullie je gesteund worden in hoe jullie met hem bezig zijn thuis, jij ook meer rust in jezelf ervaart. Ik denk dat iedere moeder hier zich zorgen maakt en verdriet voelt als er iets met haar kind aan de hand is, en zeker als er zoveel onzekerheden en veranderingen spelen.
Gast- Gast
Ja, morgen gaat hij al lekker zwemmen, zijn zwembroek ligt al klaar. De gymzaal vindt hij ook geweldig, dat is ook net een kleine indoorspeeltuin, zo mooi en zo groot.
We kregen een fotoboekje en daar stond hij een aantal keer samen met een jongetje op de foto, ze zaten heel dicht tegen elkaar aan, heel schattig, en dat is nou net het jongetje bij wie hij straks weer in de groep komt, dus dat is ook wel een troost voor mij, dat er in elk geval een vertrouwd gezicht is en dat dat een jongetje is dat hij lief vindt.
Maar ik denk wel dat ik zijn lieve mentor nog lang blijf missen. Ik hoop voor hem niet dat hij dat gemis zelf erg voelt, want dat zou ik heel zielig vinden.
We kregen een fotoboekje en daar stond hij een aantal keer samen met een jongetje op de foto, ze zaten heel dicht tegen elkaar aan, heel schattig, en dat is nou net het jongetje bij wie hij straks weer in de groep komt, dus dat is ook wel een troost voor mij, dat er in elk geval een vertrouwd gezicht is en dat dat een jongetje is dat hij lief vindt.
Maar ik denk wel dat ik zijn lieve mentor nog lang blijf missen. Ik hoop voor hem niet dat hij dat gemis zelf erg voelt, want dat zou ik heel zielig vinden.
Susan- Lady Post-a-lot
Misschien komt hij eind van de week wel thuis en heeft hij nog nooit zo'n fijne week gehad? Die school klinkt alsof jullie heel zorgvuldig naar E hebben gekeken en met alles waarbij hij zich goed voelt of beter zou kunnen gaan voelen rekening hebben gehouden.
Er zullen dan zeker ook hele fijne mensen werken die een band kunnen en willen opbouwen met E en de mensen om hem heen.
Natuurlijk mis jij zijn vorige mentor, maar het is niet ondenkbaar dat hij daar zelf niet zoveel verdriet van heeft/van merkt, alleen maar ergens voelt dat jij je er rot onder voelt.
En terwijl jij je zorgen maakt of hij er onder lijkt is hij zodra hij met zijn nieuwe zwembroek in het water ligt te spartelen even het gelukkigste jongetje van Nederland morgen. Dat denk ik echt....
Er zullen dan zeker ook hele fijne mensen werken die een band kunnen en willen opbouwen met E en de mensen om hem heen.
Natuurlijk mis jij zijn vorige mentor, maar het is niet ondenkbaar dat hij daar zelf niet zoveel verdriet van heeft/van merkt, alleen maar ergens voelt dat jij je er rot onder voelt.
En terwijl jij je zorgen maakt of hij er onder lijkt is hij zodra hij met zijn nieuwe zwembroek in het water ligt te spartelen even het gelukkigste jongetje van Nederland morgen. Dat denk ik echt....
Gast- Gast
Bericht @ Susan weggehaald
Laatst aangepast door Lot op zo 9 dec 2012 - 11:59; in totaal 1 keer bewerkt
Lot- Fluisteraar
- Aantal berichten : 410
Punten : 478
Registratiedatum : 12-11-12
@PinkCoelho, dank je voor je lieve woorden. Hij heeft trouwens geen nieuwe zwembroek, maar dat maakt hem ook niks uit, hij zal het morgen inderdaad heerlijk vinden om te gaan zwemmen en ik ben dan ook heel blij dat dat meteen de allereerste dag al op het programma staat, want dat is een heel goede binnenkomer.
@Lot, ik stuur je wel even een PM.
@Lot, ik stuur je wel even een PM.
Susan- Lady Post-a-lot
Ik zou nu een samsung galaxy tab willen kopen. En een jurk die ik op zalando heb gezien en die best duur is...
Gast- Gast
Onbeperkt shoppen, nieuwe garderobe kopen & alle inrichting voor het huis binnenhalen, ipv alleen maar rondkijken. Ook wil ik graag dat de badkamer klaar is, want ik ben het wel enorm spuugzat dat er tegels/cement etc. staan te wachten, al 2 (!) jaar lang, ik wil dat het huis opgeruimd, netjes & af is NU!!!
Gast- Gast
Ik wil een leuke vent.. of vakantie,
Of gewoon op vakantie met een leuke vent
Of gewoon op vakantie met een leuke vent
Vino- Fluisteraar
- Aantal berichten : 441
Punten : 445
Registratiedatum : 13-11-12
Ik wil een leuke, vaste, baan. Gewoon ook qua werk wat meer rust en stabiliteit.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
PinkCoelho schreef:@Susan: hoe is het vandaag gegaan met E, en voor jullie?
Ben ik ook benieuwd naar. Ik hoop dat jullie allemaal een fijne dag hebben gehad!
Gast- Gast
Vesper schreef:Kerstvakantie!
Gelukkig is dat bijna zover, ben ik ook wel aan toe!
Gast- Gast
Ik wil graag naar een lekker zonnig oord en een leuk huisje!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: