I want it now
+25
Susan
Lot
Arwyn
Dolphinne
Zwerver
ixis
Sterre
Shisha
Mees
Océane
Ooh La La!
Dennenappel
Parisienne
Sugarfall
sawasdee
Mida4you
loura
SoGood
Lenthe
Livine
mezzoforte
Caroow
mzcharlotte
Lonely Goatherd
Gympie
29 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: I want it now
Een eigen huisje, ingericht en wel.
Iets realistischer wat ik wil hebben is een leuke outfit voor de feestdagen. Vanmiddag in de stad was het het allemaal net niet.
Iets realistischer wat ik wil hebben is een leuke outfit voor de feestdagen. Vanmiddag in de stad was het het allemaal net niet.
Gast- Gast
Ik wil het jurkje wat ik straks in de winkel aan heb gehad, maar ik ben nog aan het bedenken wat voor schoenen ik erbij ga combineren zodat het niet te netjes wordt.
Mees- Prater
- Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12
De trouwfoto's die ik van de week besteld heb. Er staan hier lege lijstjes klaar die nodig gevult moeten worden.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
http://www.philips.nl/c/audioproducten/dab-plus-dock-voor-ipod-iphone-ord7300_10/prd/nl/#.UMOIJdv7oLg.facebook
Dit dockingstation voor mijn Ipod/Iphone. Zag 'm vanmorgen bij MediaMarkt en was meteen verkocht.
Dit dockingstation voor mijn Ipod/Iphone. Zag 'm vanmorgen bij MediaMarkt en was meteen verkocht.
Gast- Gast
Sterre schreef:Ook een opgeruimd en schoon huis!
Als het een ding moet zijn, wil ik graag Truth van CK. Dat was vroeger mijn favoriete parfum, ik dacht dat het al heel lang uit de handel was. Maar nu staat 'ie gewoon op het Etos foldertje en ook nog spotgoedkoop, alleen hadden ze het niet in de vestiging waar ik was . Vandaag ergens anders nog een poging wagen. I. Want. It. Now!!
Nou, ik heb 'm hoor! Bij een andere etos hadden ze nog veel op voorraad. Het is echt een beetje nostalgie, ik denk dat ik hem zo'n 10 jaar geleden ook had.
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10
Een baan. Wil weer aan de slag
ixis- Fluisteraar
- Aantal berichten : 461
Punten : 503
Registratiedatum : 19-12-10
Arwyn schreef:Een Samsung Galaxy S3 (met betaalbaar abonnement).
Wat vind je betaalbaar? Ik heb een jaarabonnement afgesloten, moest €80 voor het toestel betalen en ben nu maandelijks €49 kwijt.
Gast- Gast
Via Ritel is een Samsung s3 redelijk te doen. Dan heb je Tele2 als provider
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Sterre schreef:Sterre schreef:Ook een opgeruimd en schoon huis!
Als het een ding moet zijn, wil ik graag Truth van CK. Dat was vroeger mijn favoriete parfum, ik dacht dat het al heel lang uit de handel was. Maar nu staat 'ie gewoon op het Etos foldertje en ook nog spotgoedkoop, alleen hadden ze het niet in de vestiging waar ik was . Vandaag ergens anders nog een poging wagen. I. Want. It. Now!!
Nou, ik heb 'm hoor! Bij een andere etos hadden ze nog veel op voorraad. Het is echt een beetje nostalgie, ik denk dat ik hem zo'n 10 jaar geleden ook had.
Dat is fijn! Met een aantal parfums heb ik dat ook.. En zeker als ze die net uit de collectie halen, dan moet je die gewoon hebben!
Gast- Gast
Zwerver schreef:Via Ritel is een Samsung s3 redelijk te doen. Dan heb je Tele2 als provider
Ik heb dat nu ook als provider! Maar dan via belsimpel, dat is de voordeligste
Gast- Gast
Ik wil dat mijn zus en zwager thuiskomen, dan kan ik naar huis en naar bed.
En ik wil dat ik zwanger, nog twee weken geduld voor we het weten voor deze maand...
En ik wil dat ik zwanger, nog twee weken geduld voor we het weten voor deze maand...
Gast- Gast
Ik wil dat het huis van mijn vriend verkocht is zodat we met zn 3-en (en 4 katten) op zoek kunnen naar iets nieuws waar we beter in passen dan mijn huisje.
En ik wil heel graag weten of ik mijn baan wel of niet hou. Mn contract loopt eind deze maand af en ondanks elke week vragen weten ze dat nog steeds niet.
En ik wil heel graag weten of ik mijn baan wel of niet hou. Mn contract loopt eind deze maand af en ondanks elke week vragen weten ze dat nog steeds niet.
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Kenya schreef:Een nieuwe telefoon en een nieuwe bril. En Ben en Jerry's.
Check!
Gast- Gast
Pippa schreef:Arwyn schreef:Een Samsung Galaxy S3 (met betaalbaar abonnement).
Wat vind je betaalbaar? Ik heb een jaarabonnement afgesloten, moest €80 voor het toestel betalen en ben nu maandelijks €49 kwijt.
Dat klinkt nog wel redelijk, maar €49,- vind ik eigenlijk al wel te veel.
Ik bel en sms nauwelijks, enige is dat ik nog wat MB verbruik (zo'n 500MB per maand). Dat kan veel goedkoper dan voor bijna €50,- in de maand..
Maar ja, dat toestel maakt de boel zo duur hè
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Chipp schreef:Ik wil dat mijn zus en zwager thuiskomen, dan kan ik naar huis en naar bed.
Dat hoop ik ook voor jullie!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Ik wil een leuke baan, een leuk salaris, verhuizen naar de stad en 3 reizen maken in 2013!
Lot- Fluisteraar
- Aantal berichten : 410
Punten : 478
Registratiedatum : 12-11-12
Arwyn schreef:Pippa schreef:Arwyn schreef:Een Samsung Galaxy S3 (met betaalbaar abonnement).
Dat klinkt nog wel redelijk, maar €49,- vind ik eigenlijk al wel te veel.
Ik bel en sms nauwelijks, enige is dat ik nog wat MB verbruik (zo'n 500MB per maand). Dat kan veel goedkoper dan voor bijna €50,- in de maand..
Maar ja, dat toestel maakt de boel zo duur hè
Maar als je een 2 jarig abonnement niet erg vindt, kun je uiteraard lager gaan zitten
Gast- Gast
Op dit moment wil ik me vooral weer een beetje blij voelen, ik ben zo somber sinds vorige week. Gelukkig is het bijna vakantie, even tot rust komen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ja, hij begint morgen. Ik had gedacht dat het vervelende gevoel wel over zou zijn als het afscheid achter de rug was, maar dat is dus niet zo, ik voel me nog steeds treurig.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ik vind dat persoonlijk niet zo vreemd. Misschien wordt dat pas n beetje minder als je ziet/merkt dat hij het echt naar zijn zin heeft/hij echt op zijn plek is, op de nieuwe school?
Gast- Gast
Een kind dat slaapt.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: