Jeukende tepel, wat kan dit zijn?
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Jeukende tepel, wat kan dit zijn?
Sinds vandaag jeukt mijn rechter tepel.
Iemand enig idee wat dit kan zijn?
Misschien verkeerd aangelegd, door kou of moet ik meteen denken aan spruw o.i.d?
Iemand enig idee wat dit kan zijn?
Misschien verkeerd aangelegd, door kou of moet ik meteen denken aan spruw o.i.d?
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
Re: Jeukende tepel, wat kan dit zijn?
Dat waren bij mij de eerste symptomen van spruw.....Zou het even in de gaten houden en anders ff de huisarts bellen.
sheila123- Prater
- Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10
Ik had dat vorige week ook, en deze dame heeft momenteel spruw.
Dus goed opletten inderdaad. Je kan nu alvast voor en na elke BV je tepels even schoon maken met lauw water. En als je een speentje gebruikt, die vaak even uitkoken/met heet water schoonmaken.
Dus goed opletten inderdaad. Je kan nu alvast voor en na elke BV je tepels even schoon maken met lauw water. En als je een speentje gebruikt, die vaak even uitkoken/met heet water schoonmaken.
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Viva; merkte jij voor de rest wat aan je dochter?
Ik zit eraan te denken om morgen voor de zekerheid even langs de ha te gaan.
Of is dit wat overdreven?
Ik zit eraan te denken om morgen voor de zekerheid even langs de ha te gaan.
Of is dit wat overdreven?
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
Wat ik merkte (al trok ik de verbanden ertussen dus vorige week niet) was dat ze ineens heel onrustig dronk, steeds loslaten etc.
Ik zou je Ha morgen gewoon even belle. Zie je al wit op haar tongetje? Meestal is die wel iets wit van melk, moet je kijken of je het eraf kan halen met je nagel of niet (al lukte mij het niet om dat voor elkaar te krijgen, kijken of het eraf ging of niet)
Ik zou je Ha morgen gewoon even belle. Zie je al wit op haar tongetje? Meestal is die wel iets wit van melk, moet je kijken of je het eraf kan halen met je nagel of niet (al lukte mij het niet om dat voor elkaar te krijgen, kijken of het eraf ging of niet)
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: