Diamantjes bijplaatsen (trouw)ring
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Diamantjes bijplaatsen (trouw)ring
Ik wil eigenlijk heel graag een keer steentjes in mijn trouwring laten plaatsen, die symbool staan voor onze kinderen.
Nu hoor ik zulke verschillende prijzen, van 80 euro per diamantje, tot 200 euro.
Hier moeten het er 4 worden, dus als het echt 200 is wordt het wel erg prijzig.
Heeft iemand dat hier wel eens laten doen? En wat betaalden jullie ongeveer? Het zullen hier kleine steentjes worden, mijn ring is niet zo heel breed.
Ik zal binnenkort eens bij de juwelier hier binnenstappen, deze heeft zelf een atelier dus kan het zelf plaatsen. Maar ik ben dus wel erg benieuwd naar jullie ervaringen.
Nu hoor ik zulke verschillende prijzen, van 80 euro per diamantje, tot 200 euro.
Hier moeten het er 4 worden, dus als het echt 200 is wordt het wel erg prijzig.
Heeft iemand dat hier wel eens laten doen? En wat betaalden jullie ongeveer? Het zullen hier kleine steentjes worden, mijn ring is niet zo heel breed.
Ik zal binnenkort eens bij de juwelier hier binnenstappen, deze heeft zelf een atelier dus kan het zelf plaatsen. Maar ik ben dus wel erg benieuwd naar jullie ervaringen.
Sterrin_- Prater
- Aantal berichten : 841
Punten : 863
Registratiedatum : 27-10-12
Re: Diamantjes bijplaatsen (trouw)ring
Ik heb een 'levensring' van m'n moeder gekregen voor m'n 21e verjaardag, met nog maar één diamantje er in. Intussen zit de tweede er in, voor m'n afstuderen. Bij m'n trouwen en bij elk kind komt er een diamantje bij. Zo krijg ik voor elke bijzondere gebeurtenis dus een diamantje er bij.
Ik heb ook een kleine smalle ring, en de diamantjes zijn ook klein. Ik hou niet van grote diamanten. Mijn diamantjes waren tussen de 50 en 100 euro per stuk, ik weet niet meer precies hoe duur, maar weet wel dat m'n moeder zei dat het niet erg was als er veel kinderen kwamen
Dit is mijn ring:
Ik heb ook een kleine smalle ring, en de diamantjes zijn ook klein. Ik hou niet van grote diamanten. Mijn diamantjes waren tussen de 50 en 100 euro per stuk, ik weet niet meer precies hoe duur, maar weet wel dat m'n moeder zei dat het niet erg was als er veel kinderen kwamen
Dit is mijn ring:
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ook een leuk idee zeg!
Ik heb net even online gekeken, en zag bij losse verkoop van diamantjes verschillende prijzen, ligt uiteraard ook aan het gewicht.
Denk dat ik gewoon maar eens moet binnenlopen bij de juwelier, ben ik meteen van dat getwijfel af.
Ik heb net even online gekeken, en zag bij losse verkoop van diamantjes verschillende prijzen, ligt uiteraard ook aan het gewicht.
Denk dat ik gewoon maar eens moet binnenlopen bij de juwelier, ben ik meteen van dat getwijfel af.
Sterrin_- Prater
- Aantal berichten : 841
Punten : 863
Registratiedatum : 27-10-12
Oh wow, wat mooi en een heel leuk idee!
Green_Pepper- Prater
- Aantal berichten : 776
Punten : 775
Registratiedatum : 13-11-12
Ik heb een trouwring en bij het trouwen zat er 1 diamantje in. Toen onze dochter geboren is is er daar een bij gekomen, totale kosten €50,-.
Aagje!- Kletskop
- Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11
Soortgelijke onderwerpen
» Ring van schelp
» Trouw-box voor beste vriendin.
» Leuke (trouw) jurk in de winter
» Luchtig trouw-/zomerjurkje gezocht!
» Wie helpt zoeken- betaalbare positie 'trouw'jurk
» Trouw-box voor beste vriendin.
» Leuke (trouw) jurk in de winter