Wie doet er ook niet aan Sinterklaas?
+11
Toet
Sugarfall
Sarah1985
ExpressoB
Rush
Japie
silly-one
Lejow
June
Parisienne
Caribbeanlover
15 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Wie doet er ook niet aan Sinterklaas?
Eigenlijk hebben wij elk jaar nog sinterklaas gevierd met de familie, behalve het jaar dat mijn oma net overleden was (we vierden het altijd bij haar) en dit jaar (iedereen heeft het te druk/geen zin). Vond het voor dit jaar ook wel een keer lekker er niks mee te doen, maar hoop het volgend jaar wel weer te vieren hoor! 'Gelovige' kinderen zijn er al lang niet meer in de familie. De jongste is 19. Maar het blijft gezellig!
Gast- Gast
Ahh.. dankje!Sugarfall schreef:Aaaah Parisienne, echt heel schattig! Ik vind jou altijd als een hele leuke moeder overkomen
Deze actie is ook eentje die ik in N.'s boek met 'uitspraken en belevenissen' ga schrijven.. dit mag gewoon niet vergeten worden!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Nouhou ... toets ik net nogmaals de track/trace code in, staat er opeens dat het pakketje morgen word bezorgd!
bah wat baal ik daarvan zeg... en mijn moeder ook maja niks aan te doen
bah wat baal ik daarvan zeg... en mijn moeder ook maja niks aan te doen
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Parisienne, goed bedacht met die wortel. Ja het was idd voor het paard.
Maple, misschien dacht het paard dat het zo'n hete peper was, maar dan was die wel groot uitgevallen (ze bestaan alleen in het klein nl). Ondankbare knol .......niet jij hoor.
Jente, ze kostte amper wat en gaan lang mee. Heb er ooit een bij de Zeeman gekocht, voor 15 euro.
Sarah, een wasmachine..............toe maar bofferd! Vind je het dan wel leuk om te vieren aangezien jij ook niet zo graag naar haar toe gaat?
Expressob, wat leuk zeg, spannend. Laat je ff weten wat erin zat?
Toet, ik vond het helemaal niet leuk toen ik het hoorde en was 6 of 7 dacht mijn moeder. Op school had ik het al gehoord, maar wilde het niet geloven. Toen mijn ouders het zeiden was ik boos en verdrietig ed. Weet ff niet van wie dat verhaal was, maar een school hoort dat niet te zeggen en blijkbaar was die van mij ook zo!
Maple, misschien dacht het paard dat het zo'n hete peper was, maar dan was die wel groot uitgevallen (ze bestaan alleen in het klein nl). Ondankbare knol .......niet jij hoor.
Jente, ze kostte amper wat en gaan lang mee. Heb er ooit een bij de Zeeman gekocht, voor 15 euro.
Sarah, een wasmachine..............toe maar bofferd! Vind je het dan wel leuk om te vieren aangezien jij ook niet zo graag naar haar toe gaat?
Expressob, wat leuk zeg, spannend. Laat je ff weten wat erin zat?
Toet, ik vond het helemaal niet leuk toen ik het hoorde en was 6 of 7 dacht mijn moeder. Op school had ik het al gehoord, maar wilde het niet geloven. Toen mijn ouders het zeiden was ik boos en verdrietig ed. Weet ff niet van wie dat verhaal was, maar een school hoort dat niet te zeggen en blijkbaar was die van mij ook zo!
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Ja, ik had mij erop verheugd en mijn moeder ook(op afstand) ze baalde er ook echt van. Ze zei dat ze het heel jammer vond en vervelend en dat ze er nog wel zo hard voor had gelopen om alles op tijd klaar te hebben en te versturen.
Ik laat weten wat erin zat
Wij vieren verder ook niet echt Sinterklaas. In mijn familie heeft de helft er geen zin en tijd voor, en bij mn schoonfamilie vieren ze al geen Sinterklaas meer sinds mn vriend een jaar of 12 was. Toevallig lag er van de week ineens wel wat in mn schoen spontaan, had mn vriend gedaan haha . Dus ik had vandaag wat cadeautjes voor hem! Maar daar blijft het dan ook bij.
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
Wij vieren ook geen sinterklaas, krijgen wel ieder jaar een chocoladeletter.
Van het weekend hebben wij bij mijn schoonouders gegeten en toch hebben we iets aan sinterklaas gedaan, omdat mijn zwager weer weg moet voor zijn werk. Weer een chocoladeletter gekregen met een dinerbon.
De rest van de kadootjes komen met kerst, daar doen wij altijd wel aan.
Van het weekend hebben wij bij mijn schoonouders gegeten en toch hebben we iets aan sinterklaas gedaan, omdat mijn zwager weer weg moet voor zijn werk. Weer een chocoladeletter gekregen met een dinerbon.
De rest van de kadootjes komen met kerst, daar doen wij altijd wel aan.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Lejow schreef:Dat vind ik echt niet kunnen, dat een juf dat verteld!!
Oeiii, dat vind ik ook niet echt kunnen!
Ik vind Sinterklaas altijd nog wel erg leuk! Privé vier ik het al jaren niet meer, maar op het werk wel en nu natuurlijk op het forum
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
ExpressoB schreef:Ja, ik had mij erop verheugd en mijn moeder ook(op afstand) ze baalde er ook echt van. Ze zei dat ze het heel jammer vond en vervelend en dat ze er nog wel zo hard voor had gelopen om alles op tijd klaar te hebben en te versturen.
Hard voor had gelopen, huh?
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Caribbeanlover schreef:ExpressoB schreef:Ja, ik had mij erop verheugd en mijn moeder ook(op afstand) ze baalde er ook echt van. Ze zei dat ze het heel jammer vond en vervelend en dat ze er nog wel zo hard voor had gelopen om alles op tijd klaar te hebben en te versturen.
Hard voor had gelopen, huh?
beter lezen om alles op tijd klaar te hebben om het pakketje te versturen.
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Hotmail doet het niet?
» Rtl gemist doet het niet.
» HTC en internet wat het niet doet.
» Facebook doet het niet
» Whatsapp doet het niet.
» Rtl gemist doet het niet.