Rooklucht verdrijven
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Rooklucht verdrijven
Mijn vriend rookt, gelukkig niet in de woonkamer maar alleen in een aangebouwd hokje (zit dus wel aan ons huis vast maar met een deur zonder kieren want dit was ooit een buitendeur). Ik ruik zelf helemaal geen rooklucht in huis, maar nu hoorde ik van een vriendin (erg anti-roker) dat zij onze kinderwagen toch wel een beetje naar rook vindt ruiken (die uiteraard niet in de rookruimte staat). Misschien dat door de deur open en dicht te doen er dan soms toch een beetje naar binnen komt, al hoor ik van anderen dat ze het helemaal niet ruiken. Toch baal ik er ontzettend van, ik wil niet dat anderen kunnen ruiken dat mijn vriend rookt. Het 'rookhokje' heeft al een deur naar buiten die we elke dag openzetten, maar wat kan ik nog meer doen om zo min mogelijk rooklucht in huis te krijgen? Hebben jullie tips?
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Re: Rooklucht verdrijven
Is je vriendin misschien zwanger? Ik ruik op het moment overal rook.
Je hebt van die anti-tabak geurkaarsen, misschien dat dat helpt? En het hokje bestrooien met waspoeder als je gaat stofzuigen, dan ruikt de stofzuiger heerlijk en komt er geen aslucht uit die vervolgens door de rest van het huis gaat.
Je hebt van die anti-tabak geurkaarsen, misschien dat dat helpt? En het hokje bestrooien met waspoeder als je gaat stofzuigen, dan ruikt de stofzuiger heerlijk en komt er geen aslucht uit die vervolgens door de rest van het huis gaat.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Of zo'n 'oust' spray? die alle luchtjes verdrijft?
Mijn vriend rookt ook alleen in de garage, die aan het huis vast zit. Als je de deur open en dicht doet, komt er natuurlijk toch ook wat rook binnen in de gang.
En als hij de deur open laat staan helemaal
Het valt volgens mij wel mee, want er zit nog een hele kleine opening tussen de grond en de garagedeur, waar de lucht prima weg kan verder.
Mijn vriend rookt ook alleen in de garage, die aan het huis vast zit. Als je de deur open en dicht doet, komt er natuurlijk toch ook wat rook binnen in de gang.
En als hij de deur open laat staan helemaal
Het valt volgens mij wel mee, want er zit nog een hele kleine opening tussen de grond en de garagedeur, waar de lucht prima weg kan verder.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Caroow schreef:Is je vriendin misschien zwanger? Ik ruik op het moment overal rook.
Net bevallen ;-) misschien komt het daar door. Ik rook inderdaad ook echt veel meer toen ik zwanger was. Bij mijn vriendin ruikt het trouwens weer naar kattenpis dus tja.. misschien moet ik het me ook niet teveel van haar aantrekken..
Maar bedankt voor je tip van de waspoeder, dat ga ik zeker proberen!
*Lookie*- Kletskop
Je zou ook van Robijn van die kledingverfrisser spray kunnen kopen, om de kinderwagen mee in te sprayen:
Of de roze:
Daarmee spoot ik vaak de overhemden van mijn vriend in, als die naar rook roken, en dan even buiten laten hangen.
Of de roze:
Daarmee spoot ik vaak de overhemden van mijn vriend in, als die naar rook roken, en dan even buiten laten hangen.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
AngelNyn schreef:Je zou ook van Robijn van die kledingverfrisser spray kunnen kopen, om de kinderwagen mee in te sprayen:
Of de roze:
Ja, goed idee, ga ik ook doen. Ik ruik trouwens zelf echt geen rook hoor, als ik aan onze kinderwagen ruik, ruik ik alleen het materiaal waarvan hij is gemaakt. Maar goed, het maakt hem weer even extra fris.
*Lookie*- Kletskop
De stof wordt er wel wat vochtig van, dus zou je het beste het er op kunnen spuiten als de kinderwagen daarna nog even kan drogen / niet gebruikt wordt.
Maar wel vervelend dat ze jou er op wijst, terwijl je zelf en anderen er ook niks van ruiken. Nu zijn mensen die echt anti-rook zijn ook wel heel "erg" daar in vaak hoor, sommigen ruiken al een rooklucht als ze alleen maar weten dat het eventueel naar rook zou kunnen ruiken
Maar zo'n spray kan inderdaad nooit kwaad zo eens in de zoveel tijd!
Maar wel vervelend dat ze jou er op wijst, terwijl je zelf en anderen er ook niks van ruiken. Nu zijn mensen die echt anti-rook zijn ook wel heel "erg" daar in vaak hoor, sommigen ruiken al een rooklucht als ze alleen maar weten dat het eventueel naar rook zou kunnen ruiken
Maar zo'n spray kan inderdaad nooit kwaad zo eens in de zoveel tijd!
TukTuk- Ratel
AngelNyn schreef:
Zoiets wilde ik ook typen en wat je misschien nog kan proberen is een bakje met koffie? Ik heb eens gehoord dat dat ook geurtjes opneemt/wegneemt
Gast- Gast
Als ik jou was zou ik me niet eens druk maken over die opmerking van je vriendin, wat een gezeur van haar! Sorry hoor
Maar het kan gewoon bijna niet zo zijn dat de kinderwagen naar rook ruikt, als de wagen niet in dat hok staat. De deur van het rookhok is verder toch altijd dicht ? Behalve met open en dicht gaan dan.
En ookal zou de kinderwagen wel een beetje naar rook ruiken , dan vind ik nog dat zij daar geen opmerking over hoeft te maken.
Maar het kan gewoon bijna niet zo zijn dat de kinderwagen naar rook ruikt, als de wagen niet in dat hok staat. De deur van het rookhok is verder toch altijd dicht ? Behalve met open en dicht gaan dan.
En ookal zou de kinderwagen wel een beetje naar rook ruiken , dan vind ik nog dat zij daar geen opmerking over hoeft te maken.
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Star007 schreef:Als ik jou was zou ik me niet eens druk maken over die opmerking van je vriendin, wat een gezeur van haar! Sorry hoor
Ja, je hebt helemaal gelijk, dat zei mijn vriend ook al. Ze mag dat best vinden maar wat heeft het voor nut om er iets van te zeggen? En inderdaad, ik kan me ook haast niet voorstellen dat je het uberhaubt kan ruiken aangezien die deur inderdaad altijd dicht zit.
En wat Angel Nyn zegt is ook waar: sommige mensen 'ruiken' vanalles alleen omdat ze weten dat er gerookt wordt. Ze is ook een ex-roker, dat zijn vaak de ergsten toch? Al met al moet ik me het gezeur misschien helemaal niet aantrekken maar ja, dat doe ik dan ergens toch weer. Mijn vriend is al een beetje klaar met haar (ook door andere dingen).
*Lookie*- Kletskop
*Lookie* schreef:Star007 schreef:Als ik jou was zou ik me niet eens druk maken over die opmerking van je vriendin, wat een gezeur van haar! Sorry hoor
Ja, je hebt helemaal gelijk, dat zei mijn vriend ook al. Ze mag dat best vinden maar wat heeft het voor nut om er iets van te zeggen? En inderdaad, ik kan me ook haast niet voorstellen dat je het uberhaubt kan ruiken aangezien die deur inderdaad altijd dicht zit.
En wat Angel Nyn zegt is ook waar: sommige mensen 'ruiken' vanalles alleen omdat ze weten dat er gerookt wordt. Ze is ook een ex-roker, dat zijn vaak de ergsten toch? Al met al moet ik me het gezeur misschien helemaal niet aantrekken maar ja, dat doe ik dan ergens toch weer. Mijn vriend is al een beetje klaar met haar (ook door andere dingen).
Vaak wel ja:P Mijn moeder is ook zo fanatiek anti roken, terwijl ze zelf JAREN gerookt heeft..
TukTuk- Ratel
Ambi Pur heeft lekkere geuren voor rookluchtjes. Die zou je dichtbij het rookhok in het stopcontact kunnen steken, zodat hij de rook, die misschien uit het rookhok meekomen, direct maskeert.
En over het algemeen is het lekker om zoiets in huis te hebben, vind ik. Kan lekkere geurtjes, anders dan etenslucht of rooklucht, echt waarderen.
En over het algemeen is het lekker om zoiets in huis te hebben, vind ik. Kan lekkere geurtjes, anders dan etenslucht of rooklucht, echt waarderen.
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: