F*** F*** F***
+40
SDL
Parisienne
Bay
*Troela*
ekiaam87
Eris
nina
Puggle
Pien
Sarah1985
Raindrop
Tania
Flower_L
Jerry
Exogenesis
Caresses
Sam
TukTuk
Juutjepetuutje
Caribbeanlover
Coco
Xanna
Jeanette
Green_Pepper
Derpy
ExpressoB
Happy
lyke
Muurvlindertje
Shisha
Starla
Rush
Paper Crown
Ella
Minx
Macelka
Jasmine
VeryCherry
Lejow
Travelgurly
44 plaatsers
Pagina 4 van 5
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: F*** F*** F***
Pippa schreef:Sam schreef:Pippa schreef:Pien schreef:Sam schreef:Maar hadden jullie de deur dan niet op slot zitten?
Maakt dat uit?!
Dan kun je het je toch wel afvragen? Ook misschien als tip voor andere meiden hier? Dat blijkbaar je deur op die manier te openen is? Wellicht ook terwijl die dus wél op slot zit?
Ja dat bedoel ik dus.
Hoe k*t het natuurlijk ook is dat er iemand binnen is geweest.
Blijkt maar weer hoe belangrijk het is om je deur goed af te sluiten, want dan krijgen ze hem niet open..
Wij hebben een inbraakstrip op de deur, zodat ze er sowieso niks tussen kunnen zetten op die manier, ook als ik hem niet op slot heb zitten (overdag is die niet op slot als ik thuis ben).. maar ik wist niet dat dat 'gewoon' met een pasje ging eigenlijk..
Geen enkel slot geeft 100% garantie helaas en als ze binnen willen komen lukt dat ze toch vaak wel.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Klopt dat zij de politie ook. tegenwoordig hebben ze overal " oplossingen" voor hoe veilig je huis ook is. Tuurlijk ben ik gealarmeerd. Elke avond checkte we of alles dicht zat en opslot, en nu 2x extra. Ben zo nooit bang geweest om alleen thuis te zijn, maar vannacht toch even slecht geslapen, en door het denken maak je jezelf ook gek. Hoop dat ik de rust weer een beetje kan vinden, binnekort verlof en wil ik fijn in mijn eigen huis zitten. Denk als ik alles schoon heb gemaakt ik blij ben. Er is niks te zien, babykamer, woonkamer en keuken lijkt het of ze niet geweest zijn . MAAR het idee......vind ik toch fijn als ik alles even schoonmaak.
Dom van mij dat ik de deur niet volledig op slot heb gedaan. Zo zie je maar, met buren die altijd thuis zijn(echt altijd), winkels aan de overkant en klaar lichte dag,...het maakt allemaal niet uit.
Dom van mij dat ik de deur niet volledig op slot heb gedaan. Zo zie je maar, met buren die altijd thuis zijn(echt altijd), winkels aan de overkant en klaar lichte dag,...het maakt allemaal niet uit.
Travelgurly- Prater
- Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10
Caribbeanlover schreef:
Geen enkel slot geeft 100% garantie helaas en als ze binnen willen komen lukt dat ze toch vaak wel.
Dat zeg ik ook nergens toch? Ik zeg alleen dat het niet gemakkelijk zal gaan.
Gast- Gast
TG, hier is vlakbij bij mensen s'ochtends vroeg ingebroken door 3 mannen. De vrouw was beneden en is in elkaar geslagen en haar man lag boven te slapen, maar hoorde niks. Hun buren hebben de politie gebeld.
Wij hebben een poortdeur en die deed ik overdag nooit op slot, maar nu wel omdat het dan toch meer moeite kost om voor een inbreker binnen te komen, het valt op als iemand erover klimt natuurlijk.
Ik ben nu juist alerter door dit geval en ik schrik ook van jouw geval.
Er is ooit ingebroken in onze auto, overdag op de parkeerplaats bij de winkels en weet je wat er meegenomen is....................gedownloade muziek cd's!
Wij hebben een poortdeur en die deed ik overdag nooit op slot, maar nu wel omdat het dan toch meer moeite kost om voor een inbreker binnen te komen, het valt op als iemand erover klimt natuurlijk.
Ik ben nu juist alerter door dit geval en ik schrik ook van jouw geval.
Er is ooit ingebroken in onze auto, overdag op de parkeerplaats bij de winkels en weet je wat er meegenomen is....................gedownloade muziek cd's!
Caribbeanlover- Ratel
Wat een eng idee
Mijn buurvrouw deed laatst lacherig toen ik de deur dubbel op slot draaide en vroeg of ik in een fort woonde, maar nu blijkt maar weer dat zoiets nooit overdreven is.
Mijn buurvrouw deed laatst lacherig toen ik de deur dubbel op slot draaide en vroeg of ik in een fort woonde, maar nu blijkt maar weer dat zoiets nooit overdreven is.
Derpy- Prater
- Aantal berichten : 573
Punten : 600
Registratiedatum : 16-09-12
Vrijwel de meeste inbraken gebeuren overdag. Mensen in de omgeving zijn toch minder alert omdat je 't niet verwacht waar dieven de brutaliteit vandaan halen! Wij hebben een alarmsysteem en alhoewel dieven die ook best om kunnen zeilen geeft 't bij mij iets meer rust. Panisch ben ik voor inbraak
In 't oude huis stond ook in ene politie voor de deur vanwege inbraak overdag en toen werd gezegd dat ze geen laptop's/tv's etc jatten maar goud idd!
In 't oude huis stond ook in ene politie voor de deur vanwege inbraak overdag en toen werd gezegd dat ze geen laptop's/tv's etc jatten maar goud idd!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Bij mijn tante is ingebroken en daar werd verteld dat de meeste inbraken juist in de schemer gebeuren..Paper Crown schreef:Vrijwel de meeste inbraken gebeuren overdag. Mensen in de omgeving zijn toch minder alert omdat je 't niet verwacht waar dieven de brutaliteit vandaan halen! Wij hebben een alarmsysteem en alhoewel dieven die ook best om kunnen zeilen geeft 't bij mij iets meer rust. Panisch ben ik voor inbraak
Gast- Gast
Maple schreef:Bij mijn tante is ingebroken en daar werd verteld dat de meeste inbraken juist in de schemer gebeuren..Paper Crown schreef:Vrijwel de meeste inbraken gebeuren overdag. Mensen in de omgeving zijn toch minder alert omdat je 't niet verwacht waar dieven de brutaliteit vandaan halen! Wij hebben een alarmsysteem en alhoewel dieven die ook best om kunnen zeilen geeft 't bij mij iets meer rust. Panisch ben ik voor inbraak
In 't oude huis stonden er in ene 2 agenten bij ons voor de deur en mijn man deed open, er was die ochtend bij de buurman ingebroken en er werd gevraagd of wij iets hadden gezien. Mijn man vroeg toen aan die agenten, in de ochtend? En toen zeiden die agenten, ja dan verwacht je 't het minst. Ze hebben soms zelfs uniformen aan van bedrijven aan.. Dan zien je buren bijv iemand van de 'nuon' en in feite komen ze gewoon inbreken.
Die agent zei ook, ze monitoren je weken! Dan houden ze helemaal bij hoe laat je komt
en gaat. Bizar he? Eng ook hoor.. En bij mijn nicht hadden ze zelfs gedragen strings uit de wasmand meegenomen.. Walgelijk he!
Hè bah, ik ben dan blij dat ik overdag eigenlijk altijd thuis ben, maar toch het voelt niet echt prettig,
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Bij een oud collega van mij in de straat hebben ze serieus een heel huis leeggehaald.
Rustig overdag, alles in een verhuiswagen geladen. De buren hadden niet echt contact met de bewoonster daar en dachten dat ze ging verhuizen. Bewoonster wist alleen van niets!
Hier in de regio word ook veel ingebroken, voornamelijk overdag inderdaad.
Rustig overdag, alles in een verhuiswagen geladen. De buren hadden niet echt contact met de bewoonster daar en dachten dat ze ging verhuizen. Bewoonster wist alleen van niets!
Hier in de regio word ook veel ingebroken, voornamelijk overdag inderdaad.
Gast- Gast
Dat gevoel herken ik heel erg. Heeft bij ons ook heel erg lang geduurd voordat ik mij weer een beetje veilig voelde.
Bij ons hebben ze raam in gebeukt en hebben heel het huis overhoop gehaald en echt alles meegenomen. Duizenden euro's aan goederen weg.
Komen ze nog sporen onderzoek doen?
Bij ons hebben ze raam in gebeukt en hebben heel het huis overhoop gehaald en echt alles meegenomen. Duizenden euro's aan goederen weg.
Komen ze nog sporen onderzoek doen?
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Nee ze hebben vrij weinig gedaan. Alleen vingerafdrukken genomen van de lades waar ze in hebben gezeten.
Verder vandaag nog even langs om het rapport op te halen. En over paar weken nemen ze nog even kontakt met ons op.
Vreselijk Espresso, lijkt me veel erger als je hele huis omver ligt en alles weg is. Niet te bevatten.
Verder vandaag nog even langs om het rapport op te halen. En over paar weken nemen ze nog even kontakt met ons op.
Vreselijk Espresso, lijkt me veel erger als je hele huis omver ligt en alles weg is. Niet te bevatten.
Travelgurly- Prater
- Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10
Gadver dat lijkt me nou zo'n rot gevoel, dat er mensen in jouw veilige thuis zijn geweest.
Sterkte ermee, hopelijk wordt het goed afgehandeld bij de politie en voel jij je snel weer veilig in huis.
Sterkte ermee, hopelijk wordt het goed afgehandeld bij de politie en voel jij je snel weer veilig in huis.
Eris- Prater
- Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10
Vorige maand bij m'n vriend ook ingebroken, die gast heeft uitgebreid staan koken en zitten eten. Alles onder het bloed want hij had zich gesneden aan het raam waardoor hij naar binnen was gekomen.
Alles was uit de kasten gehaald, kinderkamer was hij niet geweest.
Gelukkig wel spullen terug gehad, doordat ze hem te pakken hadden (lag half doodgebloed op straat een dorp verder).
Aantal spullen waren al doorverkocht en de andere spullen weten we niet waar ze zijn.
Tsja en nu kijken wat de verzekering uitkeert, er is in huis ook veel schade (met glas onder z'n schoenen over een zachte vloer gelopen = krassen/deuken/lelijke vloer), apparatuur die hij heeft geprobeerd los te halen, niet gelukt, maar daardoor wel dingen beschadigd
en inderdaad het idee dat er iemand zomaar in huis is geweest, alles overhoop gehaald heeft, heeft gegeten/gedronken bah!!.
Hij is door 2x dik glas gegaan om binnen en buiten te komen, deuren zaten gewoon op slot.
Alles was uit de kasten gehaald, kinderkamer was hij niet geweest.
Gelukkig wel spullen terug gehad, doordat ze hem te pakken hadden (lag half doodgebloed op straat een dorp verder).
Aantal spullen waren al doorverkocht en de andere spullen weten we niet waar ze zijn.
Tsja en nu kijken wat de verzekering uitkeert, er is in huis ook veel schade (met glas onder z'n schoenen over een zachte vloer gelopen = krassen/deuken/lelijke vloer), apparatuur die hij heeft geprobeerd los te halen, niet gelukt, maar daardoor wel dingen beschadigd
en inderdaad het idee dat er iemand zomaar in huis is geweest, alles overhoop gehaald heeft, heeft gegeten/gedronken bah!!.
Hij is door 2x dik glas gegaan om binnen en buiten te komen, deuren zaten gewoon op slot.
ekiaam87- Kletskop
- Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Wat een verhaal ook zeg... gun je echt niemand!
Ik denk er nog vaak aan terug en ben ook echt wel bang dat het weer gaat gebeuren.
Kan ook nog kwaad/verdrietig worden dat mensen mijn spullen(en die van mijn vriend) hebben meegenomen. Heel het huis overhoop, wetende dat ze overal aan/in zijn geweest en echt alles maar dan ook alles hebben weggenomen en bepakt en bezakt zijn vertrokken..ongeloofelijk nog steeds.
We hebben(met name ik) alles schoongemaakt van top tot teen, heel het huis, alle kasten ook kleren(kast)(overal hebben ze de boel overhoop gegooid).
Dat ook nog 1 dag voor kerst(vorig jaar)
Sterkte met de verwerking
Ik denk er nog vaak aan terug en ben ook echt wel bang dat het weer gaat gebeuren.
Kan ook nog kwaad/verdrietig worden dat mensen mijn spullen(en die van mijn vriend) hebben meegenomen. Heel het huis overhoop, wetende dat ze overal aan/in zijn geweest en echt alles maar dan ook alles hebben weggenomen en bepakt en bezakt zijn vertrokken..ongeloofelijk nog steeds.
We hebben(met name ik) alles schoongemaakt van top tot teen, heel het huis, alle kasten ook kleren(kast)(overal hebben ze de boel overhoop gegooid).
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
ExpressoB schreef:Wat een verhaal ook zeg... gun je echt niemand!
Waarom ben je bang dat het weer kan gebeuren?
Caribbeanlover- Ratel
Minx, werk je thuis?
Jackie, daarom is het ook zo van belang dat je met iig 1 buur goed tot redelijk contact hebt.
Wat een verhalen allemaal zeg, erg hoor. Wonen jullie dan in zulke foute buurten? Daar gebeurd het vaak nl.
Jackie, daarom is het ook zo van belang dat je met iig 1 buur goed tot redelijk contact hebt.
Wat een verhalen allemaal zeg, erg hoor. Wonen jullie dan in zulke foute buurten? Daar gebeurd het vaak nl.
Caribbeanlover- Ratel
Caribbeanlover schreef:Minx, werk je thuis?
Ook in goede buurten gebeurt het vaak. Ken iemand, nieuwbouw huis, duurste sloten en ze zijn binnen geweest terwijl ze zelf lagen te slapen.
*Troela*- Prater
- Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11
Mama1985 schreef:Caribbeanlover schreef:Minx, werk je thuis?
Ook in goede buurten gebeurt het vaak. Ken iemand, nieuwbouw huis, duurste sloten en ze zijn binnen geweest terwijl ze zelf lagen te slapen.
Nou hahaha de mensen UIT die foute buurten gaan naar de goede buurten om
te jatten. Bij een alleenstaande moeder bijv met 5 kinderen in een achterbuurt valt toch niets te halen.
Paper Crown schreef:Mama1985 schreef:Caribbeanlover schreef:Minx, werk je thuis?
te jatten. Bij een alleenstaande moeder bijv met 5 kinderen in een achterbuurt valt toch niets te halen.
Dat snap ik hahaha , maar omdat CBL vroeg of jullie in foute buurten wonen
*Troela*- Prater
- Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11
Nee ben werkzoekend en als ik werk is het 's avonds. We wisselen gezellig af zeg maar
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Paper Crown schreef:Mama1985 schreef:Caribbeanlover schreef:Minx, werk je thuis?
Da's waar idd, tenzij het een rijke dame is die haar ex kaal heeft geplukt. Hier woont zo'n meid, oke het is geen superrijke buurt, gewoon middenklasse. Toen ze nog bij elkaar waren had hij om de haverklap een nieuwe auto en zij werkte niet, nog steeds niet. Nu zijn ze uit elkaar, al een paar jaar, hij komt er nog vaak voor de kids en nog steeds heeft hij regelmatig een nieuwe auto. Zij woont met de kids in dat koophuis, werkt niet, maar wel een dikke vette plasma, kids alleen in merkkleding en zij ook! Hij is een foute jongen, wil je geen ruzie mee krijgen. Ze hebben niks voor niets het huis hermetisch afgeschermd met rolluiken compleet met camera.
Zij weet dondersgoed wat hij doet en de kans is er dus dat zij hem chanteert zo van ''als ik hier nog mag/kan blijven wonen en alles kan kopen wat ik wil van jouw geld, dan verlink ik je'' zoiets. Dus er valt ook bij alleenstaande moeders wat te halen hoor.
Caribbeanlover- Ratel
Cbl, jij hebt wel heel snel je conclusies getrokken!!
Bay- Prater
- Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11
Bay schreef:Cbl, jij hebt wel heel snel je conclusies getrokken!!
Zoals altijd.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Pagina 4 van 5
Permissies van dit forum: