F*** F*** F***
+40
SDL
Parisienne
Bay
*Troela*
ekiaam87
Eris
nina
Puggle
Pien
Sarah1985
Raindrop
Tania
Flower_L
Jerry
Exogenesis
Caresses
Sam
TukTuk
Juutjepetuutje
Caribbeanlover
Coco
Xanna
Jeanette
Green_Pepper
Derpy
ExpressoB
Happy
lyke
Muurvlindertje
Shisha
Starla
Rush
Paper Crown
Ella
Minx
Macelka
Jasmine
VeryCherry
Lejow
Travelgurly
44 plaatsers
Pagina 5 van 5
Pagina 5 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: F*** F*** F***
Ik woon tussen allemaal dure herenhuizen. In mijn bovenwoning voel ik me dan redelijk veilig.. om me heen is veel meer te halen dan bij ons
Maar nee.. het lijkt me echt vreselijk. Het kan altijd gebeuren, bij iedereen. Bah!
Maar nee.. het lijkt me echt vreselijk. Het kan altijd gebeuren, bij iedereen. Bah!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
wow inderdaadBay schreef:Cbl, jij hebt wel heel snel je conclusies getrokken!!
Gast- Gast
Travelgurly, wat vreselijk! Ik ga nu iets heel doms schrijven maar... zou je buurvrouw het niet zelf kunnen hebben gedaan of vrienden van haar? Ik vind het zo vaag dat ze jou belt dat er buitenlandse mannen uit je woning komen en dat ze niet meteen de politie belt.
SDL- Prater
- Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12
nou, in slechte en armere buurten word ook ingebroken hoor. in mijn buurt zijn al zo ontzettend veel inbraken geweest terwijl ik juist in een armere wijk woon. Ik denk ook dat het komt omdat het allemaal oudere huizen zijn die vaak minder goed beveiligd zijn. Zelf hebben we gelukkig nog nooit een inbraak gehad, maar mogelijk komt dat ook omdat we daar zelf veel tegen doen. Maarja, wie weet is het ook wel gewoon geluk want ook al neem je nog zoveel voorzorgsmaatregelen, als ze binnen willen komen lukt ze dat meestal toch wel.
tuttebel- Fluisteraar
- Aantal berichten : 345
Punten : 352
Registratiedatum : 03-01-12
he wat balen zeg..... 'fijn' dat je buurvrouw het gezien heeft. Ik zou ook alles gaan wassen. Net wat je zegt het idee al dat er iemand in je huis is geweest.
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
Wat naar Travelgurly.. zo'n eng idee dat er iemand in je huis is geweest, aan je spullen heeft gezeten. Bah.
En CBL het gebeurt over al hoor. Zo woont mijn zus in een nette buurt, 2 onder in kap, naaste buren, over buren maar toch is er bij hun vorig jaar ook ingebroken midden op de dag.
En CBL het gebeurt over al hoor. Zo woont mijn zus in een nette buurt, 2 onder in kap, naaste buren, over buren maar toch is er bij hun vorig jaar ook ingebroken midden op de dag.
ShallY- Prater
- Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Caribbeanlover schreef:Paper Crown schreef:Mama1985 schreef:Caribbeanlover schreef:Minx, werk je thuis?
Jackie, daarom is het ook zo van belang dat je met iig 1 buur goed tot redelijk contact hebt.
Wat een verhalen allemaal zeg, erg hoor. Wonen jullie dan in zulke foute buurten? Daar gebeurd het vaak nl.
Ook in goede buurten gebeurt het vaak. Ken iemand, nieuwbouw huis, duurste sloten en ze zijn binnen geweest terwijl ze zelf lagen te slapen.
Nou hahaha de mensen UIT die foute buurten gaan naar de goede buurten om
te jatten. Bij een alleenstaande moeder bijv met 5 kinderen in een achterbuurt valt toch niets te halen.
Da's waar idd, tenzij het een rijke dame is die haar ex kaal heeft geplukt. Hier woont zo'n meid, oke het is geen superrijke buurt, gewoon middenklasse. Toen ze nog bij elkaar waren had hij om de haverklap een nieuwe auto en zij werkte niet, nog steeds niet. Nu zijn ze uit elkaar, al een paar jaar, hij komt er nog vaak voor de kids en nog steeds heeft hij regelmatig een nieuwe auto. Zij woont met de kids in dat koophuis, werkt niet, maar wel een dikke vette plasma, kids alleen in merkkleding en zij ook! Hij is een foute jongen, wil je geen ruzie mee krijgen. Ze hebben niks voor niets het huis hermetisch afgeschermd met rolluiken compleet met camera.
Zij weet dondersgoed wat hij doet en de kans is er dus dat zij hem chanteert zo van ''als ik hier nog mag/kan blijven wonen en alles kan kopen wat ik wil van jouw geld, dan verlink ik je'' zoiets. Dus er valt ook bij alleenstaande moeders wat te halen hoor.
Ik hoop voor haar dat ze wel een vergunning voor die camera heeft, want het is schending van de privacy.
Onze buurman had ook een camera hoog opgehangen, en filmde dus ook onze tuin, en daar was mijn vriend niet van gediend. Hij heeft informatie opgezocht, gebeld en via internet, en daar kwam uit dat het niet mag en heeft de buurman erop aangesproken en de buurman heeft hem weggehaald. Wel heeft hij gezegd van dat als hij de volgende keer weer een camera op gaat hangen wel moet overleggen hoe en wat. Nu staat er een schutting en heeft hij de camera waarschijnlijk op een acceptabele hoogte gehangen.
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Jeetje, lees dit topic nu pas. Heftig zeg, lijkt me heel naar het idee dat er vreemden in je huis zijn geweest en in je spullen gesnuffeld hebben.
mezzoforte- Prater
- Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12
Pagina 5 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Pagina 5 van 5
Permissies van dit forum: