Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

verjaardag en verlanglijstje

5 plaatsers

Ga naar beneden

verjaardag en verlanglijstje Empty verjaardag en verlanglijstje

Bericht  FruttiTutti ma 3 dec 2012 - 7:23

Meiden ik moet even wat van me afschrijven/ meningen, adviezen horen.

Ik ben één dezer dagen jarig, en heb onlangs besloten het weer eens te gaan vieren (na 4 jaar niet gevierd ofzo). Onlangs uitnodigingen verstuurd. Helaas had ik vrij snel daarna al behoorlijk wat afmeldingen. Dit is ook de reden waarom ik het een aantal jaar niet heb gevierd, omdat er altijd maar weinig mensen konden komen. Door dit gedoe is mijn verjaardag 'beladen' geworden, op 1 of andere manier word ik verdrietig als ik aan mijn verjaardag denk. Terwijl ik anderszijds helemaal geen waarde hecht aan verjaardagen, maar omdat het al van jongs af aan voor teleurstellingen heeft gezorgd voelt het altijd een beetje zuur.
Dit jaar toch besloten om het te gaan vieren, en ben dan ook erg benieuwd en heb er ook zin in.
Nu komt natuurlijk de vraag van de mensen die komen wat ik wil hebben. Ik heb nu een online lijstje gemaakt, met wat leuke dingetjes. Maar nu voel ik me weer een hebberd. Ik zou er serieus geen punt van maken als mensen zonder cadeau zouden komen. Het stomme is nu dat ik weer moeite heb om dat lijstje te versturen. Naar een aantal heb ik het verstuurd omdat ze er al aantal keer om hebben gevraagd.
Nu ik dit zo typ voel ik me echt een zeur, maar het hele gevoel rondom mn verjaardag maakt me verdrietig. Het hoort toch juist iets leuks te zijn?

Bedankt voor het lezen.
FruttiTutti
FruttiTutti
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 264
Punten : 358
Registratiedatum : 28-12-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

verjaardag en verlanglijstje Empty Re: verjaardag en verlanglijstje

Bericht  Ibbeltje ma 3 dec 2012 - 7:32

Wat vervelend zeg dat je je zo rot voelt om je verjaardag. Ik zou denken jammer voor de mensen die niet kunnen, maar ik maakt het gezellig met de mensen die wel kunnen.
En gewoon een verlangljstje sturen (ik vind het enorm handig) met eventueel de woorden erbij van mocht je willen komen met een cadeautje, hier wat tips. Of zoiets.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

verjaardag en verlanglijstje Empty Re: verjaardag en verlanglijstje

Bericht  Gast ma 3 dec 2012 - 7:40

Ik ken het wel van de 2 jaar na mijn middelbare school (op school was het altijd geweldig.. Bowlen, laser questen.. weet ik het.. elk jaar had ik wel weer wat om te ondernemen haha.. Gourmetten en daarna lekker naar stad. Slaapfeestjes met allemaal wijfenfilms.. In iedergeval heel gezellig I love you ) Op mijn 18e heb ik nog een super leuke surprise party gehad en daarna zijn mijn vriendschappen verwaterd omdat iedereen wat anders ging doen. Toen kwam er ook echt niemand meer. Heel erg jammer - niet perse voor mijn verjaardag, dat intereseert me niet zoveel. Maar het feit dat er geen tijd meer was voor elkaar.

Nu vind ik het ook 'moeilijk' om het te vieren. Ik heb een aantal vriendschappen verspreid door Nederland en verwacht niet dat mensen allemaal naar Nijmegen komen voor mijn verjaardag haha. Nu zat ik eraan te denken om het gewoon in het midden van het land te vieren en iedereen die wilt komen is welkom. Gelukkig zijn het wel allemaal types die makkelijk zijn in de omgang en volgens mij geen 'problemen' hebben met mensen die ze niet kennen. En dan gewoon ergens gezellig te eten of borrelen. (Maar dan denk ik weer aan dat ik hun weer met kosten opzadel. laughcry ).. Al met al.. Ik weet het ook niet zo goed. Maar zou het wel graag willen vieren, al is het gewoon voor de gezelligheid drunken

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

verjaardag en verlanglijstje Empty Re: verjaardag en verlanglijstje

Bericht  Jeanette ma 3 dec 2012 - 7:50

Ik vind het nooit leuk om mijn eigen verjaardag te vieren. Ik wil het iedereen te veel naar zijn zin maken en baal er altijd van dat ik iedereen maar half om half kan spreken. Cadeautjes krijgen is wel altijd leuk! Razz
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

verjaardag en verlanglijstje Empty Re: verjaardag en verlanglijstje

Bericht  Poubelle ma 3 dec 2012 - 7:52

Ik herken het probleem van het verjaardag vieren wel, niet van het verlanglijstje geven, haha!
Het afgelopen jaar ben ik gaan stappen met 3 vriendinnen (waarbij er uiteindelijk ook 2 afhaakten) omdat het jaar ervoor zoveel mensen last minute hadden afgezegd.
Dit jaar ga ik het wel weer vieren, en dan maar hopen dat wel het merendeel van de mensen komt. En anders ben ik er denk ik wel een beetje klaar mee.

Een aantal van mijn vriendinnen wonen ook verspreid door Nederland, maar die nodig ik gewoon uit en dan zorg ik voor een slaapplek.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

verjaardag en verlanglijstje Empty Re: verjaardag en verlanglijstje

Bericht  FruttiTutti ma 3 dec 2012 - 8:50

"Fijn" om te lezen dat ik niet de enige ben!

Wat jij schrijft punk'd is herkenbaar; na de middelbare school heel anders geworden...
Ik heb ook voornamelijk 'losse' vriendinnen door heel Nederland, maar gelukkig ook allemaal heel sociaal en spontaan. Slaapplaatsen bied ik inderdaad ook aan.
Hoop op een leuk feestje!!
FruttiTutti
FruttiTutti
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 264
Punten : 358
Registratiedatum : 28-12-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

verjaardag en verlanglijstje Empty Re: verjaardag en verlanglijstje

Bericht  Blond ma 3 dec 2012 - 9:36

Ik geef eigenlijk nooit een verlanglijstje, als mensen vragen wat k zou willen hebben zeg ik dat gewoon smile. Dan weet ik ook zeker dat ik dingen niet dubbel krijg.

Verjaardagen vieren vind ik juist altijd wel leuk. Eindelijk eens al mijn vriendinnen en vrienden bij elkaar (en gelukkig kunnen de meesten het goed met elkaar vinden). Ik heb juist het tegenovergestelde als Punk'd, ik vond het op de middelbare school juist niet zo leuk. Mijn vriendschappen zijn na de middelbare juist verdiept en ik heb er een aantal hele leuke nieuwe vrienden bij gekregen.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

verjaardag en verlanglijstje Empty Re: verjaardag en verlanglijstje

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum