Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic
+103
Benthe
Muurvlindertje
Siem
Taeda
Floor
Penélope
Green_Pepper
Marie
Krullebol
Feline
Kikou
Nathalie
Charles
Sam
Mamsie
Stranger
Thunder
Caramba
Suus
Puggle
ForeverLove
Punk'd
Sea of Trees
Snirp
Lavendel
Pommes
holaagirl
VeryCherry
Starla
Kaboutertje
Zora
Star007
Ilovethe90s
Serena
dr_oupy
Burn
Monte
Cow
eigenwijs
Chocolate Cookie
Aimee
Toet
Shopaholic
Zwerver
Gympie
_Lacey_
Linnie1985
Lady4
Happinaz
Fortissimo
Tiana
Exogenesis
Plien84
loura
Kowalski
Limburg85
Arwyn
Sterre
Eris
Ibbeltje
smooch
Guus
Marin
Shisha
Stuiterbal
SDL
Rose
Niekske
Minx
Paper Crown
Laced
Mystique
Gioia
Esperanza
Bay
Livine
Spring
kajaka88
Elliot
SoGood
Bliss
Raindrop
Aziraphale
marjoleinnn
Caroow
Atelier Madame
Sugarfall
Katrien
Highway
ExpressoB
Blond
_Femme
Lot
PrimaBella
Mees
Parel
Muisz
Lien
Poubelle
Jeanette
Susan
Flippin' Bitch
Antibes
107 plaatsers
Pagina 24 van 40
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Re: Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic
Wauw heel mooi PC! Als ik niet beter wist zou ik echt niet geloven dat jij nog maar zo kort geleden bent bevallen.
Ik heb vandaag een saaie outfit aan, maar heb nog wel een foto van gisteren:
Ik heb vandaag een saaie outfit aan, maar heb nog wel een foto van gisteren:
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Leuk Elliot! Door jou krijg ik nu echt zin in het voorjaar...
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Een skinny spijkerbroek met mijn trainingsjasje :-)
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Ja, foto Burn!
Exogenesis- Kletskop
Exogenesis schreef:Mooi Paper! Ik vind de combi blouse/jasje erg chique! Houd je dat aan bij J. in de buurt?
Ja haha! Als ie me onderkotst dan kleed ik me wel weer om. Ik vind 't erg zonde dingen niet te dragen ivm kind. Soms rock ik wel ma flodder stylo maar ik probeer mezelf elke dag in ieder geval te fatsoeneren.
Thnx Elliot! Gisteren waren we uiteten en toen viel de serveerster bijna achterover toen ik zei dat ik 3 weken moeder was haha!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Paper Crown schreef:Exogenesis schreef:Mooi Paper! Ik vind de combi blouse/jasje erg chique! Houd je dat aan bij J. in de buurt?
Ja haha! Als ie me onderkotst dan kleed ik me wel weer om. Ik vind 't erg zonde dingen niet te dragen ivm kind. Soms rock ik wel ma flodder stylo maar ik probeer mezelf elke dag in ieder geval te fatsoeneren.
Thnx Elliot! Gisteren waren we uiteten en toen viel de serveerster bijna achterover toen ik zei dat ik 3 weken moeder was haha!
Heb je gelijk in! Een kind betekent natuurlijk niet gelijk verval.
Je zou inderdaad niet zeggen dat je 3 weken geleden nog met een enorme toeter rondliep! Ik denk dat het buikje dat nog over is, binnen een paar maanden weer helemaal foetsie is. Mis je je zwangere buik ook?
Exogenesis- Kletskop
Exogenesis schreef:Paper Crown schreef:Exogenesis schreef:Mooi Paper! Ik vind de combi blouse/jasje erg chique! Houd je dat aan bij J. in de buurt?
Je zou inderdaad niet zeggen dat je 3 weken geleden nog met een enorme toeter rondliep! Ik denk dat het buikje dat nog over is, binnen een paar maanden weer helemaal foetsie is. Mis je je zwangere buik ook?
Alle organen moeten weer terug op hun plekje zeg maar en dat duurt even. Mijn baarmoeder krimpt ook weer in. Bij iemand die nog geen kids heeft gehad is 't zo groot als een mandarijn. Bij iemand die pas een kind heeft gehad is 't nog zo groot als een meloen, zei de verlos, dus dat moet zakken. Ik heb ook zwelling zitten op de plek waar de wond is.. Dus ik hoop dat het allemaal straks plat is. Mijn buurvrouw zei boos tegen mij: nu kappen want ik vind 't niet grappig dat ik als niet moeder een slechter figuur heb dan jij whaha!
Nee ik mis mijn buik absoluut niet! Wel de gezelligheid als Julian tekeer ging. Een dag na de bevalling lag hij op mijn arm en ik voelde 'geschop' dus ik leg liefkozend zo mijn hand op mijn buik en dacht ah! Hij schopt en leg mijn hand erop, om een sec later te denken: nee oen, dan kan helemaal niet haha. Zat ik liefkozend mijn rommelende darmen te aaien!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Haha, PC, rommelende darmen zijn ook erg schattig
Erg leuk jasje heb je aan!
Elliot: Leuk topje! Heerlijke zomers
Erg leuk jasje heb je aan!
Elliot: Leuk topje! Heerlijke zomers
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Mijn nieuwe kleertjes
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Zwerver schreef:Inderdaaad, waar ben jij uberhaupt op het forum!!!Bliss schreef:Jeanette schreef:Harrison; You look good!!!
Waar blijven jouw outfitfoto's??
Sorry, sorry! Was inderdaad even afwezig van het forum. Ik had een abces in mijn keel en veel gedoe mee gehad. Gelukkig nu weer beter. Was zo suf van die medicatie al die tijd, dat ik amper de puf had om op het forum te verschijnen.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Paper Crown schreef:Exogenesis schreef:Paper Crown schreef:Exogenesis schreef:Mooi Paper! Ik vind de combi blouse/jasje erg chique! Houd je dat aan bij J. in de buurt?
Alle organen moeten weer terug op hun plekje zeg maar en dat duurt even. Mijn baarmoeder krimpt ook weer in. Bij iemand die nog geen kids heeft gehad is 't zo groot als een mandarijn. Bij iemand die pas een kind heeft gehad is 't nog zo groot als een meloen, zei de verlos, dus dat moet zakken. Ik heb ook zwelling zitten op de plek waar de wond is.. Dus ik hoop dat het allemaal straks plat is. Mijn buurvrouw zei boos tegen mij: nu kappen want ik vind 't niet grappig dat ik als niet moeder een slechter figuur heb dan jij whaha!
Nee ik mis mijn buik absoluut niet! Wel de gezelligheid als Julian tekeer ging. Een dag na de bevalling lag hij op mijn arm en ik voelde 'geschop' dus ik leg liefkozend zo mijn hand op mijn buik en dacht ah! Hij schopt en leg mijn hand erop, om een sec later te denken: nee oen, dan kan helemaal niet haha. Zat ik liefkozend mijn rommelende darmen te aaien!
Haha PC! Zo stak ik mijn handen in de buidelzakken van mijn vest toen ik zwanger was. Na de bevalling deed ik dat weer om vervolgens keihard in huilen uit te barsten omdat mijn dike buik weg was.
Gast- Gast
Ik doe ook weer een keertje mee.
Weg
Weg
Laatst aangepast door Gympie op di 29 jan 2013 - 11:55; in totaal 1 keer bewerkt
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Ook weer eens meedoen. Blij dat het slip- en bevriezingsgevaar geweken is, dus meteen jurk en hakken aan! Was het toch wel een beetje zat op een gegeven moment, die platte laarzen...
Met vies vlekje op de spiegel :S
Dit jurkje + lintje zit eronder:
Met vies vlekje op de spiegel :S
Dit jurkje + lintje zit eronder:
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Een zwarte skinny, zwarte tanktop met kantrandje en mijn nieuwe vestje met camouflageprint
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
VC jammer dat je nooit foto's plaatst van wat je aan hebt.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Whahaha sorry, wacht even, dan ga ik er nú eentje maken
Leuk meiden!
Ik heb een trui, joggingbroek en huissokken aan, geen foto waard.
Ik heb een trui, joggingbroek en huissokken aan, geen foto waard.
Gast- Gast
Haha, Harrison, elke keer als ik hier een foto van je zie, valt je telefoon me op. Leuk hoesje!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Leuk jasje vind ik dat Harrisson. Was ik net te laat bij de verkoop, haha.
Laatst aangepast door Gympie op do 31 jan 2013 - 5:27; in totaal 2 keer bewerkt
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic