Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic

+103
Benthe
Muurvlindertje
Siem
Taeda
Floor
Penélope
Green_Pepper
Marie
Krullebol
Feline
Kikou
Nathalie
Charles
Sam
Mamsie
Stranger
Thunder
Caramba
Suus
Puggle
ForeverLove
Punk'd
Sea of Trees
Snirp
Lavendel
Pommes
holaagirl
VeryCherry
Starla
Kaboutertje
Zora
Star007
Ilovethe90s
Serena
dr_oupy
Burn
Monte
Cow
eigenwijs
Chocolate Cookie
Aimee
Toet
Shopaholic
Zwerver
Gympie
_Lacey_
Linnie1985
Lady4
Happinaz
Fortissimo
Tiana
Exogenesis
Plien84
loura
Kowalski
Limburg85
Arwyn
Sterre
Eris
Ibbeltje
smooch
Guus
Marin
Shisha
Stuiterbal
SDL
Rose
Niekske
Minx
Paper Crown
Laced
Mystique
Gioia
Esperanza
Bay
Livine
Spring
kajaka88
Elliot
SoGood
Bliss
Raindrop
Aziraphale
marjoleinnn
Caroow
Atelier Madame
Sugarfall
Katrien
Highway
ExpressoB
Blond
_Femme
Lot
PrimaBella
Mees
Parel
Muisz
Lien
Poubelle
Jeanette
Susan
Flippin' Bitch
Antibes
107 plaatsers

Pagina 32 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 32 Empty Re: Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic

Bericht  Marie ma 18 feb 2013 - 7:51

Eindelijk mijn spiegel opgehangen: nu kan ik ook meedoen met dit topic. Dit heb ik vandaag aan.

Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 32 191ADBCF-6F28-4E37-AFA6-AC352FBCA180-24903-0000075849B7616A
Marie
Marie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 519
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 32 Empty Re: Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic

Bericht  Marin ma 18 feb 2013 - 21:35

Leuk dat je ook mee komt doen Marie! We kunnen wel wat nieuwe gezichten gebruiken Wink (Niet dat de mensen hier stom zijn, maar het zijn altijd dezelfde.. Die er altijd fantabulous uit zien hoor, maar toch, iemand nieuws is leuk!)
Ik zou alleen denk ik je vestje dicht doen, nu hangt ie er maar een beetje bij.
Heb je een goede foto van je bril? Volgens mij vind ik die wel erg leuk! smile

Bliss, wat staat dat rood/zwart je toch leuk. En leuk bedacht met die rode sneakers. Extra detail Very Happy

Ik draag vandaag dit vestje:

Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 32 451FB2D9-2A64-4674-897A-9043A5058334-22721-00000CF0DEF0F755

Lijkt alleen net of m'n kont mega is vergeleken m'n benen, ziet er heel raar uit zo.. Is niet zo hoor. Hoop ik :P

Even zonder gezicht op de foto want m'n gezicht is echt herstellende van de droge berglucht, is nog helemaal rood en vol pukkels. Heb dus even make up loos weekje.

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Bliss ma 18 feb 2013 - 22:38

Thanks Marin, al was het in dit geval een keer donkerblauw :P (trui overgenomen van Lien hier, maar ik weet niet echt wat ik ervan moet vinden, zonder riem is het een enorm vormloos gewaad haha)

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Marin ma 18 feb 2013 - 22:40

Huh dat ziet er echt zwart uit haha. Maar ik zie dat verschil zelf vaak ook echt slecht. Vroeg vorige week nog aan m'n zus of een topje nou zwart of donkerblauw was (zwart dus).

Nou, ik vind 'm zo erg leuk hoor, zo met die riem. Dat breekt 't lekker.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Atelier Madame ma 18 feb 2013 - 22:43

Bliss schreef:Thanks Marin, al was het in dit geval een keer donkerblauw :P (trui overgenomen van Lien hier, maar ik weet niet echt wat ik ervan moet vinden, zonder riem is het een enorm vormloos gewaad haha)

En off shoulder dragen?
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Jeanette ma 18 feb 2013 - 23:05

Marie; Leuk! Nieuw gezicht erbij!

Marin; Je ziet er goed uit! Je kunt goed zien dat je afgevallen bent zeg.

Hmmm, ik kijk scheel laughcry
Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 32 2013-02-19105502_zps52e7abaa
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424

Bericht  Marin ma 18 feb 2013 - 23:07

Wat doe jij toch met jouw kapsel, Jeanette? Kan je me daar eens tips over geven? Ik vind dat jij echt heel erg leuk en mooi haar hebt! En je vestje vind ik ook echt heel leuk.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Marie ma 18 feb 2013 - 23:23

Mijn bril ziet er zo uit van dichtbij:
Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 32 B4265328-A074-4202-8783-A2B76DE9CFFC-28403-0000086F6E38ECAF

En zo van de binnenkant, lekker speels Wink
Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 32 363E9E43-2C15-4B46-8FC2-4803902FBB00-28403-0000086F6EADF503

En dit draag ik vandaag, dagje thuis aan de studie dus niks bijzonders.
Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 32 7B425DBD-4965-4E1F-AC10-55051DD624E2-28403-000008710385AEEB
Marie
Marie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 519
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Marin ma 18 feb 2013 - 23:24

Wat grappig dat aan de binnenkant! Leuk 'geintje'. Mijn bril heeft ook een grappig detail, namelijk pootjes van denim!

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Jeanette ma 18 feb 2013 - 23:55

Marin schreef:Wat doe jij toch met jouw kapsel, Jeanette? Kan je me daar eens tips over geven? Ik vind dat jij echt heel erg leuk en mooi haar hebt! En je vestje vind ik ook echt heel leuk.

Chi-tang! I love you

Echt, mijn haar is anders hopeloos. Ik heb van dat rare slag in mijn haar dat nooit goed valt en dan coupe a la ma flodder krijg. En ik stijl eerst de onderste haren en dan pas bovenin en dan stijl ik het een beetje naar binnen.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Marin ma 18 feb 2013 - 23:56

Meh crap. Dat is dus precies zoals ik 't ook doe, als ik het steil. (zie mijn topic). Ik vind het echt super mooi staan bij je! Zo wil ik het ook weer. Maar is zo veel werk elke dag.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Jeanette di 19 feb 2013 - 0:10

Marin schreef:Meh crap. Dat is dus precies zoals ik 't ook doe, als ik het steil. (zie mijn topic). Ik vind het echt super mooi staan bij je! Zo wil ik het ook weer. Maar is zo veel werk elke dag.

Ja, dat helaas wel haha. Kapsel van je eerste foto in het andere topic vind ik echt onwijs mooi bij je staan.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 19 feb 2013 - 0:51

Ik ga, ondanks de negatieve reacties de vorige keer, toch weer een foto plaatsen. Aangezien ik me leuker wil leren kleden. Heb dus nu een minder kinderlijke outfit geprobeerd te maken.
Ben benieuwd wat jullie er van vinden. Wees een beetje mild ivm eeuwige onzekerheid over mezelf in alles.

Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 32 20130219_124447-1

Gast
Gast

Bericht  Jeanette di 19 feb 2013 - 0:53

Leuke outfit hoor Jip! Lekker casual. En niks aantrekken van de reacties, gewoon dragen waar jij je lekker bij voelt!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 19 feb 2013 - 0:55

Jeanette schreef:Leuke outfit hoor Jip! Lekker casual. En niks aantrekken van de reacties, gewoon dragen waar jij je lekker bij voelt!

Dank je wel, maar ik wil er juist wel wat van leren. Ik kan me namelijk veel leuker kleden, maar ik weet niet hoe... Vind mijn lijf stom namelijk en vind nooit iets mezelf staan.

Gast
Gast

Bericht  Lavendel di 19 feb 2013 - 0:56

Staat je goed hoor Jip, prachtig slank figuurtje.
(Ik denk alleen dat een panty/legging/maillot er nog net iets leuker onder staat dan een broek. Want het is wel echt een jurkje en dat vind ik nooit zo leuk met een broek. )

Oh wacht het is een vest? (foto is een beetje donker). Dan zou ik een lang strak T-shirt jurkje aantrekken (10 euro van de H&M ofzo) en dan alsnog met een maillot.
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 19 feb 2013 - 0:58

Ik was het ook niet eens met die reacties hoor Jip.
Ik vind het leuk wat je aan hebt! Je kunt ook een keer een zwarte, dikke panty er onder doen en je trui als jurkje dragen, staat je denk ik heel mooi!

Gast
Gast

Bericht  Exogenesis di 19 feb 2013 - 1:01

Staat je goed Jip! Ik zou zelf ook een legging er onder dragen, of een zwarte tregging ofzo, maar dit kan ook prima. En je moet je echt niks persoonlijks aantrekken van de reacties. Het zijn maar meningen over je outfit. Niet over jou zelf.

Ik denk dat veel mensen jouw figuur zouden willen hebben. Lang en slank, maar ook vrouwelijk.

En die panty met die hartjes van laatst... die vond ik leuk!! Lekker speels. Jij durft tenminste.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Gast di 19 feb 2013 - 1:27

Het is inderdaad een vest.

Ik heb m in het weekend weleens aangehad met een legging. Maar dat vind ik voor op mijn werk toch niet zo handig. Ik heb ook nog wel een zwarte skinny, misschien is dat dan beter.

Bedankt in ieder geval voor de opbeurende woorden :-)

Gast
Gast

Bericht  Poubelle di 19 feb 2013 - 1:27

Lavendel schreef:Staat je goed hoor Jip, prachtig slank figuurtje.
(Ik denk alleen dat een panty/legging/maillot er nog net iets leuker onder staat dan een broek. Want het is wel echt een jurkje en dat vind ik nooit zo leuk met een broek. )

Oh wacht het is een vest? (foto is een beetje donker). Dan zou ik een lang strak T-shirt jurkje aantrekken (10 euro van de H&M ofzo) en dan alsnog met een maillot.

Eens met Lavendel.

En Jip je hebt echt een prachtig figuur. Zonde dat je zo onzeker bent.
Maar je kunt nou eenmaal niet iets aantrekken wat iedereen hier mooi vindt. Als je hier een foto plaatst bestaat de kans dat iemand zegt het niet mooi te vinden. Ik denk dat iedereen hier weleens 'negatief' commentaar heeft gehad op de kleding. Jij vindt het mooi toch, dat is het belangrijkst.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  Gast di 19 feb 2013 - 2:00

Ik snap dat ik niet aan iedereen haar/zijn wensen kan voldoen en ik trek ook vooral aan wat ik leuk vind. Maaar ik vind het juist wel leuk om te 'leren' welke andere dingen mij ook goed staan en dat ik daardoor mijn eigen volwassen vrouwen stijl kan ontwikkelen. Zoek eigenlijk iemand die eens met me wil shoppen

Gast
Gast

Bericht  Marin di 19 feb 2013 - 2:03

Ik denk ook niet dat je 't moet zien als 'aan andermans wensen voldoen'. Ik vind het al hartstikke leuk om te zien dat je bepaalde tips wel meeneemt en je probeert heel erg uit.
Ik vind dat vest ook echt super leuk!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Charles di 19 feb 2013 - 2:57

Nou Jip, je maakt er nu wel een beetje een drama van. Je plaatste hier vaker foto's en kreeg altijd leuke reacties. Nu was het één keer wat minder en je komt er elke keer op terug alsof het HET hot item van het forum was. De meesten vonden met je outfit weinig heel erg mis, het was gewoon hun smaak niet. Daarnaast kreeg je hopen complimenten over je figuur, altijd al.
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Bericht  Thunder di 19 feb 2013 - 2:58

Hebben jullie een tip voor me? Ik heb een zwarte doorschijnende blouse gekocht, maar weet niet goed hoe hem te dragen. Wat doe je er onder? Voor nu een basic shirt denk ik met een blazer, en zomers dan? Een gekleurd hemdje, kan dat? Voel me vrij dom, haha.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 19 feb 2013 - 3:04

Nou Charles, ik kom er ELKE keer op terug? En ook nog eens alsof het het hotte item is? Volgens mij is dit de eerste keer. En volgens mij maak ik er ook geen drama van. Voor een drama zou ik het nog wel wat kunnen aandikken lijkt me. En ja het heeft mij wel geraakt, dus vandaar dat ik er NU op terug kom. Gelukkig bedank ik wel altijd netjes voor de complimenten. Doen mij goed.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 32 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: