Skipak
+3
silly-one
Zonnetje
SuzieQ
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Skipak
Wat voor skipak hebben jullie? Ik heb nu een jas van Oneill, gestreept in 2 of 3 kleuren blauw, wit en zwart en een zwarte broek. Alleen de broek is te klein en de jas vind ik niet zo mooi, dus ik ben op zoek naar een nieuw pak. Ik vind alleen tot nu toe nog niks leuks.
SuzieQ- Prater
- Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12
Re: Skipak
Mijn skipak is ook niet super. Ik heb een losse felblauwe skibroek van Scapino en een zwarte jas waar dat blauw uit de broek in terugkomt. We gaan dit jaar niet skien, maar volgend jaar waarschijnlijk wel en dan wil ik graag een nieuw skipak.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb twee keer een witte broek en een roze jas van Only. De laatste vorig jaar gekocht in het voorseizoen, maar wel collectie van het jaar daarvoor.
Wat ik wel een pre vind is dat de jas van die duimgaten heeft. Ik vind het heerlijk om zo rond te lopen.
Wat ik wel een pre vind is dat de jas van die duimgaten heeft. Ik vind het heerlijk om zo rond te lopen.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Ik heb een knalroze van Brunotti. Beetje jammer dat ik hem deze winter niet uit kan proberen.
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Ik heb vorig jaar een witte broek van het huismerk van Perry Sport gekocht en een mooie blauwe (snowboard)jas van O'neill. Deze:
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Ik heb een jas van het merk Roxy gekocht bij de Perry Sport, deze is antraciet van kleur. Mijn broek van een paar jaar geleden was zwart, dus die moet ik maar even vervangen door een leukere kleur
Green_Pepper- Prater
- Aantal berichten : 776
Punten : 775
Registratiedatum : 13-11-12
Oeh da's een mooie jas Sterre!
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Ik wintersport niet maar ben door mijn werk (werk bij Intersport) wel gevallen voor een prachtige antraciet grijze jas van PeakPerformance. Verder vind ik O'Neill een erg leuk merk, heerlijke kleuren hebben zij! Ik zou er bijna voor gaan wintersporten haha.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Sneeuwbroek/Skipak/Overall?
» welke maat skipak
» Wat voor kleding onder skipak
» Leuk skipak meisje, waar te koop?
» welke maat skipak
» Wat voor kleding onder skipak
» Leuk skipak meisje, waar te koop?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: