Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat zijn jouw pronkstukken in huis?

+17
SDL
PapillonRose
Bay
_Lacey_
mzcharlotte
Bacio
Thunder
Eris
Coccinelle
Marin
loura
Aziraphale
Blond
Mida4you
Zwerver
Paper Crown
Livine
21 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wat zijn jouw pronkstukken in huis?  - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn jouw pronkstukken in huis?

Bericht  Paper Crown vr 30 nov 2012 - 22:06

Punk'd schreef:Waarom hang je geen mooie grote spiegel of schilderij aan de muur.. Of misschien niet eens een schilderij, want dat is weer zo standaard.. maar iets wat past bij je landelijke inrichting.

Dat maakt het echt helemaal af. Maar dan moet je daar natuurlijk wel van houden smile

Omdat er een big ass foto van ons new born in zwart wit boven de bank komt! Maar ja.. Dat is nog niet zover haha!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jouw pronkstukken in huis?  - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn jouw pronkstukken in huis?

Bericht  Paper Crown vr 30 nov 2012 - 22:08

Coccinelle schreef:Mooi hoor, PC. Je had makkelijk 2 van die salontafels kwijt gekund, 2 fauteuils erbij en de zithoek is al wat knusser.

Ja ik heb nog een salontafel besteld! Die is er nog niet omdat ik eerst de bank wil wisselen. De tafels zijn trouwens ook 90x90cm dus t oogt klein maar is groot.

En ik had 2 fauteuils van Riviera Maison op 't oog maat die zijn uit 't assortiment! Crap!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jouw pronkstukken in huis?  - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn jouw pronkstukken in huis?

Bericht  Eris za 1 dec 2012 - 2:20

Maar hoe lang woont PC daar nou? Zo lang is dat niet. Ik ben van mening dat een huis inrichten tijd nodig heeft. Je koopt er steeds wat bij en komt er tijdens het wonen pas achter dat je iets mist. Beetje bij beetje vul je het op die manier in.
De basis is in ieder geval al erg mooi PC! De invulling en het eigen maken dat vult zich vanzelf.

Eris
Prater
Prater

Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jouw pronkstukken in huis?  - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn jouw pronkstukken in huis?

Bericht  Thunder za 1 dec 2012 - 2:32

Eris schreef:Maar hoe lang woont PC daar nou? Zo lang is dat niet. Ik ben van mening dat een huis inrichten tijd nodig heeft. Je koopt er steeds wat bij en komt er tijdens het wonen pas achter dat je iets mist. Beetje bij beetje vul je het op die manier in.
De basis is in ieder geval al erg mooi PC! De invulling en het eigen maken dat vult zich vanzelf.
+1. Zo ging het hier ook. Wij kregen ook nieuwbouw en ik wilde dat het werd zoals ik in mijn hoofd had. Na een jaar oogde het al een stuk gezelliger. Ik wilde ook iets aan de muur wat ik echt mooi vond, niet omdat anders die muur maar bedekt zou zijn.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jouw pronkstukken in huis?  - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn jouw pronkstukken in huis?

Bericht  Eris za 1 dec 2012 - 2:34

Precies! En met nieuwbouw is het nog wat lastiger, duurt langer voordat daar sfeer in zit.

Eris
Prater
Prater

Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jouw pronkstukken in huis?  - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn jouw pronkstukken in huis?

Bericht  Blond za 1 dec 2012 - 4:58

Marin: ik vind het vloerkleed juist erg leuk, of is het gewoon versleten? Ik ben ook nog aan het kijken voor een mooi kleed.

PC: wat voor bank krijgen jullie? Ik vind degene die je nu hebt echt prachtig!
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jouw pronkstukken in huis?  - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn jouw pronkstukken in huis?

Bericht  Bacio za 1 dec 2012 - 5:26

Marin: jullie hebben echt een mannelijk huis. Of althans zo voelt t! Heel anders dan je oude huis.

Bacio
Prater
Prater

Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jouw pronkstukken in huis?  - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn jouw pronkstukken in huis?

Bericht  Bacio za 1 dec 2012 - 5:30

http://allmussedup.wordpress.com/2012/05/13/of-foam/

Wij hebben deze in gigantisch formaat aan de muur hangen.

Bacio
Prater
Prater

Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jouw pronkstukken in huis?  - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn jouw pronkstukken in huis?

Bericht  Bacio za 1 dec 2012 - 5:36

Ook zouden we deze nog graag als A0 formaat aan de muur willen, alleen kunnen we niet vinden waar deze te koop is als poster.
http://www.overdose.am/2012/03/21/the-new-york-times-magazine-photographs-in-foam/

Bacio
Prater
Prater

Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jouw pronkstukken in huis?  - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn jouw pronkstukken in huis?

Bericht  mzcharlotte za 1 dec 2012 - 5:39

De pronkstukken in mijn huis zijn voornamelijk erfstukken; een ouderwetse grammofoonplaat, een geldkistje, een weegschaal en mijn oma's nepbloemen. Mijn meest recente pronkstuk is mijn nieuwe schommelstoel. I heart it!
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jouw pronkstukken in huis?  - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn jouw pronkstukken in huis?

Bericht  Marin za 1 dec 2012 - 6:34

Bacio schreef:Marin: jullie hebben echt een mannelijk huis. Of althans zo voelt t! Heel anders dan je oude huis.

Ja m'n vriend woonde hier al en zijn meubels stonden er dus al. Alleen mijn boekenkasten en kleine decoratie dingen heb ik meegenomen. Alleen dat rode vind ik niet zo mooi, maar in een volgend huis gaan we dat anders doen.

Ik bedoelde t ook niet lullig naar PC toe maar het is mij nu nog te leeg. Het zijn nu nog alleen meubels, uit een catalogus. Dat er een Canvas van zoontje boven de bank komt en dat nog even duurt is logisch.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jouw pronkstukken in huis?  - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn jouw pronkstukken in huis?

Bericht  _Lacey_ za 1 dec 2012 - 6:48

Het theekastje dat van mijn oma geweest is.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jouw pronkstukken in huis?  - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn jouw pronkstukken in huis?

Bericht  Paper Crown za 1 dec 2012 - 7:52

Eris schreef:Maar hoe lang woont PC daar nou? Zo lang is dat niet. Ik ben van mening dat een huis inrichten tijd nodig heeft. Je koopt er steeds wat bij en komt er tijdens het wonen pas achter dat je iets mist. Beetje bij beetje vul je het op die manier in.
De basis is in ieder geval al erg mooi PC! De invulling en het eigen maken dat vult zich vanzelf.

Begin sept zijn we ingetrokken. In ons slaapkamer hangt ook een peertje nog aan het plafond, haha! Maar weet je, ik zet liever dingen neer die ik bij mijn inrichting vind passen dan het maar lukraak opvullen.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jouw pronkstukken in huis?  - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn jouw pronkstukken in huis?

Bericht  Paper Crown za 1 dec 2012 - 7:58

Chance schreef:Marin: ik vind het vloerkleed juist erg leuk, of is het gewoon versleten? Ik ben ook nog aan het kijken voor een mooi kleed.

PC: wat voor bank krijgen jullie? Ik vind degene die je nu hebt echt prachtig!

Dankje! Ik vind onze bank ook nog steeds leuk maar niet meer in ons inrichting passen. Dé bank zijn we nog niet tegengekomen en eerlijk gezegd ook geen puf meer om te willen rondshoppen voor een bank maar ik wil graag een tweezitter, met 2 losse stoelen.. zoiets vind ik mooi:

Wat zijn jouw pronkstukken in huis?  - Pagina 2 540%20Aix%20en%20Provence
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jouw pronkstukken in huis?  - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn jouw pronkstukken in huis?

Bericht  Bay za 1 dec 2012 - 8:08

Paper Crown schreef:
Chance schreef:Marin: ik vind het vloerkleed juist erg leuk, of is het gewoon versleten? Ik ben ook nog aan het kijken voor een mooi kleed.

PC: wat voor bank krijgen jullie? Ik vind degene die je nu hebt echt prachtig!

Dankje! Ik vind onze bank ook nog steeds leuk maar niet meer in ons inrichting passen. Dé bank zijn we nog niet tegengekomen en eerlijk gezegd ook geen puf meer om te willen rondshoppen voor een bank maar ik wil graag een tweezitter, met 2 losse stoelen.. zoiets vind ik mooi:

Wat zijn jouw pronkstukken in huis?  - Pagina 2 540%20Aix%20en%20Provence



Ik denk dat een grote bank heel mooi zal staan in jullie huis. Je woonkamer oogt erg ruim dus je hebt er de ruimte voor en vult meteen goed op!

De bank op het plaatje is ook mooi! Ik ben benieuwd hoe je huis er over een half jaar uit ziet.
Bay
Bay
Prater
Prater

Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jouw pronkstukken in huis?  - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn jouw pronkstukken in huis?

Bericht  PapillonRose za 1 dec 2012 - 8:42

Wat een mooie dingen komen hier voorbij. Ik vind een hoop dingen in mijn huis leuk, maar als ik moet kiezen ga ik voor het schilderij van deze afbeelding:
Wat zijn jouw pronkstukken in huis?  - Pagina 2 376102_Chocolat-Ideal
Er zit een zwarte lijst omheen. Twijfelde eerst of ik hem wel zou kopen, heb het toch gedaan en ben er sindsdien altijd blij mee geweest.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jouw pronkstukken in huis?  - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn jouw pronkstukken in huis?

Bericht  Gast za 1 dec 2012 - 8:57

Leuk PapillionRose, heeft het nog een speciale betekenis voor jou?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jouw pronkstukken in huis?  - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn jouw pronkstukken in huis?

Bericht  SDL za 1 dec 2012 - 9:06

Ik vind PC haar huis juist prachtig zo, ik hou van clean en opgeruimd. Tevens hou ik van Vinex. En als kleine drummel daar in de box ligt en er blauwe versiering hangt, is er sfeer zat :-)

Marin, ik vind je lamp ook erg mooi.

En het buikkastje vind ik ook leuk!


Laatst aangepast door SDL op za 1 dec 2012 - 9:34; in totaal 2 keer bewerkt
SDL
SDL
Prater
Prater

Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jouw pronkstukken in huis?  - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn jouw pronkstukken in huis?

Bericht  PapillonRose za 1 dec 2012 - 9:14

Zelda schreef:Leuk PapillionRose, heeft het nog een speciale betekenis voor jou?
Het heeft geen hele speciale betekenis, maar het staat voor mij wel een beetje symbool voor mijn liefde voor het Frans. En ik vind dit soort Franse reclame / affiches heel erg mooi. Je hebt er veel soorten en stijlen in.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jouw pronkstukken in huis?  - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn jouw pronkstukken in huis?

Bericht  Livine za 1 dec 2012 - 10:18

Ik had echt een mega bank gekocht met jouw huis PC. Heerlijk!
Livine
Livine
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 183
Punten : 206
Registratiedatum : 03-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jouw pronkstukken in huis?  - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn jouw pronkstukken in huis?

Bericht  Gast za 1 dec 2012 - 10:39

Weetje wat volgens mij ook echt heel mooi is in jullie woning PC.. Twee van die tweezitters tegenover elkaar, en dan 2 leuke fauteuils aan de andere kant.. snap je het nog haha

| _ |

Die opstelling.. 2 banken tegenover elkaar, en dan die _ zijn 2 stoeltjes Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jouw pronkstukken in huis?  - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn jouw pronkstukken in huis?

Bericht  Mermaid zo 2 dec 2012 - 1:44

Of wat grote planten PC? Ik vind dat altijd wel gezellig staan, hoewel wij ook bijna geen planten hebben in huis.

Het mooiste in ons huis: De slaapkamer

Wat zijn jouw pronkstukken in huis?  - Pagina 2 IMG_0916

En mijn letterbakjes;

Wat zijn jouw pronkstukken in huis?  - Pagina 2 IMG_0927

Foto's zijn een beetje groot en onscherp maar t geeft een idee Wink
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jouw pronkstukken in huis?  - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn jouw pronkstukken in huis?

Bericht  Toet zo 2 dec 2012 - 2:45

Ik heb er geen foto van maar ik heb pas zo'n metale plaat die altijd in de kroeg hangen van Jack Daniels gekregen, heel verouderd en met verroeste randjes I love you
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jouw pronkstukken in huis?  - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn jouw pronkstukken in huis?

Bericht  Lady Starstruck zo 2 dec 2012 - 3:09

Ik spaar buddha's dus op dit moment is mijn pronkstuk echt dit:
Wat zijn jouw pronkstukken in huis?  - Pagina 2 IMG440

En mijn zelfopgeknapte Oosterse letterbak
Wat zijn jouw pronkstukken in huis?  - Pagina 2 IMG504

Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jouw pronkstukken in huis?  - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn jouw pronkstukken in huis?

Bericht  Green_Pepper zo 2 dec 2012 - 3:20

Mermaid wat een mooie kleur op je muur in de slaapkamer!

Ik heb een ouderwetse gaskachel in mijn huis, eerst vond ik het heel lelijk maar nu alles er omheen wel modern is, vind ik het een super gezellig hoekje geworden!
Door mijn boeken en boekenkast voelt mijn huis echt als mijn eigen huis, dus dat is ook wel een soort pronkstuk. (Mijn vriend heeft beloofd dat als we gaan samen wonen, hij een hele grote boekenkast voor me gaat bouwen :cheering: )
Green_Pepper
Green_Pepper
Prater
Prater

Aantal berichten : 776
Punten : 775
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jouw pronkstukken in huis?  - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn jouw pronkstukken in huis?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum