Wat doen jullie vanavond?
+17
Arwyn
Qiara
Lady4
Mida4you
Oasis
Lynn_
SnowWhite
Pannetoet
SoezieQ
Snoes
Japje
Beachgirl
Chocolate Cookie
IndianRose
BJA
Xanna
SleepingBeauty
21 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Wat doen jullie vanavond?
Helemaal niets..
Tv kijken, bankhangen, internetten!
Ben weer helemaal gesloopt, terwijl de week net begonnen is. De laatste weken ben ik uitgeput omdat ik met tegenzin naar mijn werk ga (en dat kost nogal veel energie).
Tv kijken, bankhangen, internetten!
Ben weer helemaal gesloopt, terwijl de week net begonnen is. De laatste weken ben ik uitgeput omdat ik met tegenzin naar mijn werk ga (en dat kost nogal veel energie).
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Ik maak een powerpoint presentatie....heb ik een hekel aan....maar heb me in de nesten gekwatst en gezegd dat ik m morgen afheb. Dan bekijkt mijn baas m met me. Heb nog niks hahahah.
Gast- Gast
Ik lig op de bank. Was in het weekend ziek en ben vandaag gewoon gaan werken. Helaas ging dat niet zo goed. Morgen blijf ik thuis. Bluh, ik haat het om me ziek te melden.
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
SoezieQ schreef:Lekker bankhangen, GTST kijken, forummen (hier en motorforum) en op zoek naar huisjes
Dat allemaal met Baileys erbij
Bevalt het niet zo goed nu dan?
Gast- Gast
Multitasken: forummen, tv kijken, en huiswerk maken
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
lachen om de naam Irmalapoes en lekker aan de wijnIrmaLaPoes schreef:Multitasken: forummen, tv kijken, en huiswerk maken
Gast- Gast
Wij gaan lekker bankhangen en gaan zo een aflevering van House kijken. Kopje koffie en thee erbij
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Ik zou gaan sporten maar de ziekenhuisopname van mijn vader heeft die plannen omgegooid. Ik ben net even bij hem geweest en nu hang ik voor de finale van ANTM.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Lady4 schreef:Ik zou gaan sporten maar de ziekenhuisopname van mijn vader heeft die plannen omgegooid. Ik ben net even bij hem geweest en nu hang ik voor de finale van ANTM.
Hoe is het met hem?
Gast- Gast
Zusje van Bert schreef:SleepingBeauty schreef:Ik ga eens met mijn fotoboek verder (digitaal)
Ben er al zo lang mee bezig, door de verhuizing en alles is het er helemaal bij ingeschoten..
Manlief is net weer weg, dus ben tot een uurtje of half 11 alleen...
Waarvan maak je een fotoboek? Ik vind het altijd erg leuk om te doen maar helaas best prijzig . Wil er nog een maken van 2010. Maar ik wacht er even mee tot mijn geldzaken weer wat rustiger zijn .
Ik ga niks doen. Wilde gaan sporten maar het was een drukke en emotionele dag dus ik vind het wel weer even genoeg zo.
Hey,
Ik maak een fotoboek van 2009...Ik loop nog wat achter haha...
Maar begint nu op te schieten. Door verhuizing en alles is het er niet meer van gekomen, maar wil het nu graag afmaken.
Leuk bijkomend voordeel, albelli heeft nieuwe update en veel uitgebreider!
Vind het ook erg leuk om te doen, alleen er gaat wel veel tijd in zitten! En prijzig idd.
Mja het is wel een leuke herinnering!
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Dolcis_ schreef:lachen om de naam Irmalapoes en lekker aan de wijnIrmaLaPoes schreef:Multitasken: forummen, tv kijken, en huiswerk maken
Hahaha! Proost
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Ja prima. Hij had nog steeds grapjes voor 10, dus dan gaat het wel goed met hem. Zijn arm is wel van onder tot boven flink ontstoken.Isabella schreef:Lady4 schreef:Ik zou gaan sporten maar de ziekenhuisopname van mijn vader heeft die plannen omgegooid. Ik ben net even bij hem geweest en nu hang ik voor de finale van ANTM.
Hoe is het met hem?
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Ik ben uit eten geweest met 3 vriendinnen waarvan 2 van de week vertrekken voor lange tijd naar het buitenland. Was erg gezellig en ga ze dan ook erg missen..
Gast- Gast
Ik heb een verjaardag gehad, ben daar net van terug. Nu zit ik nog even achter de pc en zometeen ga ik lekker slapen.
Gast- Gast
Vanavond terug gekomen van een weekendje naar het hoge noorden, nu lekker chillen met een hapje, drankje,tv en het forum erbij.
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
SleepingBeauty schreef:Zusje van Bert schreef:SleepingBeauty schreef:Ik ga eens met mijn fotoboek verder (digitaal)
Ben er al zo lang mee bezig, door de verhuizing en alles is het er helemaal bij ingeschoten..
Manlief is net weer weg, dus ben tot een uurtje of half 11 alleen...
Waarvan maak je een fotoboek? Ik vind het altijd erg leuk om te doen maar helaas best prijzig . Wil er nog een maken van 2010. Maar ik wacht er even mee tot mijn geldzaken weer wat rustiger zijn .
Ik ga niks doen. Wilde gaan sporten maar het was een drukke en emotionele dag dus ik vind het wel weer even genoeg zo.
Hey,
Ik maak een fotoboek van 2009...Ik loop nog wat achter haha...
Maar begint nu op te schieten. Door verhuizing en alles is het er niet meer van gekomen, maar wil het nu graag afmaken.
Leuk bijkomend voordeel, albelli heeft nieuwe update en veel uitgebreider!
Vind het ook erg leuk om te doen, alleen er gaat wel veel tijd in zitten! En prijzig idd.
Mja het is wel een leuke herinnering!
Ja helemaal mee eens . Ik had er ooit eentje gemaakt gedurende een jaar lang (2008) maar aan het eind wilde ik het bestellen en klopte er iets niet meer met mijn versie. Kon ik het hele boek niet bestellen. Zo stom... Zo pak ik het dus ook niet meer aan .
Gast- Gast
Isabella schreef:SoezieQ schreef:Lekker bankhangen, GTST kijken, forummen (hier en motorforum) en op zoek naar huisjes
Ons wel, maar de gemeente niet
Pand waar we nu zitten heeft geen officiële woonbestemming, dus het kan zijn dat we er in April ergens weer uitmoeten.
Dit wisten we van te voren, dus het is geen grote verrassing (wel erg jammer!)
We hebben gisteren gereageerd op 2 leuke huisjes in Amersfoort, en in Voorthuizen hebben we ook wat leuks gezien waar we binnenkort meer over horen
SoezieQ- Fluisteraar
- Aantal berichten : 372
Punten : 414
Registratiedatum : 08-12-10
Gisteravond zijn we lekker samen uit eten geweest
Vanavond ga ik Glee kijken en moet ik verder op zoek naar een nieuwe laptop, maar daar heb ik toch echt de hulp van vriendlief bij nodig!
Vanavond ga ik Glee kijken en moet ik verder op zoek naar een nieuwe laptop, maar daar heb ik toch echt de hulp van vriendlief bij nodig!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Even naar ons nieuwe huis om iets op te meten. Verder op de bank liggen en hopen dat ik me snel beter voel.
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Studeren en daarna relaxen (bankhangen, tv kijken, beetje internetten, mss wat lezen, etc)
Tyrael- Prater
- Aantal berichten : 513
Punten : 518
SoezieQ schreef:Isabella schreef:SoezieQ schreef:Lekker bankhangen, GTST kijken, forummen (hier en motorforum) en op zoek naar huisjes
Ons wel, maar de gemeente niet
Pand waar we nu zitten heeft geen officiële woonbestemming, dus het kan zijn dat we er in April ergens weer uitmoeten.
Dit wisten we van te voren, dus het is geen grote verrassing (wel erg jammer!)
We hebben gisteren gereageerd op 2 leuke huisjes in Amersfoort, en in Voorthuizen hebben we ook wat leuks gezien waar we binnenkort meer over horen
Ah, op die manier! Ook lekker snel dat jullie samen zijn gaan wonen trouwens (als ik je ticker zie) Hopelijk worden 1 van die andere huisjes wat! Je kunt trouwens langs mijn ouders huis om 3 vuilniszakken met kleding op te halen, ik heb het uitgezocht en alles mag naar jou! Van bodywarmer tot pyjama broek
Gast- Gast
Ik helemaal niks.. straks als ik thuis kom eet ik dan lekker douche en slapen!!
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Er komt een vriend lekker film bij ons kijken
Wennebellah- Fluisteraar
- Aantal berichten : 225
Punten : 258
Registratiedatum : 16-01-11
Er komen vrienden eten, ik ga een beetje uitgebreider dan anders koken, dus zodra ik thuis ben meteen aan de slag. Wordt wel een gezellig avondje denk ik!
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Wat doen jullie vanavond?
» Wat gaan jullie doen vanavond?
» Wat gaan jullie vanavond doen?
» Gaan jullie nog wat leuks doen vanavond?
» Wat gaan jullie doen vanavond?
» Wat gaan jullie vanavond doen?
» Gaan jullie nog wat leuks doen vanavond?
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: