Wat doen jullie vanavond?
+11
Dennenappel
Sarah1985
Middleme
Mermaid
Jerry
bolus26
Annemoontje
SoGood
Shopelle
Rush
Rose
15 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wat doen jullie vanavond?
Ik zit te wachten totdat mijn vriend thuis komt, de bedoeling was dat hij rond half 6 thuis zou zijn maar word op zijn vroegst 9 uur
Vind het wel een beetje sneu voor mijn vriend want iedere keer als hij ergens een gestuurd word loopt het nooit zoals het moet met als gevolg dat hij heel vroeg weg is en pas laat weer thuis om de volgende dag gewoon weer op tijd te beginnen. Vanochtend ging hij om 6 uur al weg. Wat ik nog het meest jammere vind is dat hij al die extra uren niet uitbetaald krijgt
Vind het wel een beetje sneu voor mijn vriend want iedere keer als hij ergens een gestuurd word loopt het nooit zoals het moet met als gevolg dat hij heel vroeg weg is en pas laat weer thuis om de volgende dag gewoon weer op tijd te beginnen. Vanochtend ging hij om 6 uur al weg. Wat ik nog het meest jammere vind is dat hij al die extra uren niet uitbetaald krijgt
Rose- Kletskop
- Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12
Re: Wat doen jullie vanavond?
Voetbal kijken!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Luieren en op tijd naar bed, morgen een drukke dag!
Shopelle- Fluisteraar
- Aantal berichten : 358
Punten : 489
Registratiedatum : 27-12-10
Ik zit met het probleem dat er 3 leuke programma´s voor zijn, ik kan 1 opnemen en 1 kijken en tsja die 3e dan
Ik denk dat ik maar af en toe heen en weer ga zappen
Rose- Kletskop
Vermoeid op de bank tv kijken, straks verhuis ik naar bed en dan ga ik daar nog een beetje lezen of tv kijken. En ik wacht tot mijn vriend thuis komt.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Dat is wel balen Rose. Vooral als hij die extra uren niet eens betaald krijgt. Wat voor werk doet je vriend als ik vragen mag dat hij zoveel extra uren draait?
Dadelijk nog wat lezen in een boek als ik niet te moe ben. Verder niet veel, wat internetten en muziek luisteren via youtube. En ook op tijd slapen, want ben wel moe eigenlijk, verlang best wel naar mijn bed.
Dadelijk nog wat lezen in een boek als ik niet te moe ben. Verder niet veel, wat internetten en muziek luisteren via youtube. En ook op tijd slapen, want ben wel moe eigenlijk, verlang best wel naar mijn bed.
Annemoontje- Prater
- Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12
de was opruimen en een beetje luieren. straks misschien nog een stukje van het debat kijken
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Als dat elke keer zo is met je vriend dan zou ik dat toch echt niet pikken hoor. Een keer overwerken, onbetaald, moet op zich wel kunnen. Maar het moet geen gewoonte worden.
Ik heb nog niet echt bedacht wat ik vanavond ga doen .
Ik heb nog niet echt bedacht wat ik vanavond ga doen .
Gast- Gast
Ik heb allemaal e-mails gekregen van familie over mijn oma, en om te condoleren. Dus die ga ik zo even op mijn gemak doorlezen en antwoorden op iedereen. Telefonisch vind ik het (te) moeilijk om het er over te hebben op dit moment. Verder doelloos tv kijken..
Gast- Gast
Annemoontje schreef:Dat is wel balen Rose. Vooral als hij die extra uren niet eens betaald krijgt. Wat voor werk doet je vriend als ik vragen mag dat hij zoveel extra uren draait?
Dat is vrij moeilijk uit te leggen voor een leek, maar het bedrijf waar hij voor werkt heeft diverse systemen door Nederland staan en 1tje is een probleem mee en daar moet dan een monteur heen maar omdat de monteur vanuit een ander bedrijf komt en dus niet alles alleen op kan lossen is mijn vriend dan mee.
Maar ja zoals gewoonlijk liep dat weer enorm uit.. En dan nog eventjes de reistijd van Limburg naar Friesland, al met al dus kl*te.
Rose- Kletskop
Ik maak een online toets, zodat ik mee mag doen met de bhv-cursus
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Niet fijn Rose!
Ik zou met mijn vriendje bellen vanavond, maar de verbinding valt steeds weg.. waren we al bang voor. dus nu maar televisie kijken en straks nog een was ophangen.
Ik zou met mijn vriendje bellen vanavond, maar de verbinding valt steeds weg.. waren we al bang voor. dus nu maar televisie kijken en straks nog een was ophangen.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10
Zusje schreef:Als dat elke keer zo is met je vriend dan zou ik dat toch echt niet pikken hoor. Een keer overwerken, onbetaald, moet op zich wel kunnen. Maar het moet geen gewoonte worden.
Het is nu de 3e of 4e keer en als het goed is de laatste keer. Het is jammer dat hij het niet uitbetaald krijgt maar daarin tegen mag hij geregeld wel een uurtje eerder weg zonder dat dat van zijn uren af gaat dus al met al komt het wel weer goed.
Rose- Kletskop
wintersport zoeken en tv kijken...
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Rose schreef:Annemoontje schreef:Dat is wel balen Rose. Vooral als hij die extra uren niet eens betaald krijgt. Wat voor werk doet je vriend als ik vragen mag dat hij zoveel extra uren draait?
Dat is vrij moeilijk uit te leggen voor een leek, maar het bedrijf waar hij voor werkt heeft diverse systemen door Nederland staan en 1tje is een probleem mee en daar moet dan een monteur heen maar omdat de monteur vanuit een ander bedrijf komt en dus niet alles alleen op kan lossen is mijn vriend dan mee.
Maar ja zoals gewoonlijk liep dat weer enorm uit.. En dan nog eventjes de reistijd van Limburg naar Friesland, al met al dus kl*te.
Aaah, je uitleg is duidelijk haha Maar dat is nog best ver rijden zeg! Hopelijk vermaak je je wel een beetje als je vriend lang weg is.
Annemoontje- Prater
- Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12
voetbal kijken
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Lui zijn en het debat kijken.
Ik zit nog te dimdammen, wil graag het debat zien maar ook vroeg naar bed toe. Ik ben zo moe de laatste paar dagen.
Ik zit nog te dimdammen, wil graag het debat zien maar ook vroeg naar bed toe. Ik ben zo moe de laatste paar dagen.
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Wat opruimen, op het forum hangen, even mijn vriendin zo bellen die gisteren geopereerd is en misschien dat ik zo nog even sushi ga halen
Gast- Gast
Nu (!!) stoppen met studeren en voetbal kijken
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
We hebben vanavond eerst ff een drankvoorraadje gehaald in Duitsland. Nu zitten we met een glaasje lekker tv te kijken:lol: .
kajaka88- Prater
- Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10
Stofzuigen, wassen, labjournaal uitwerken, afwassen, klinische vaardigheden voorbereiden, voetbal kijken, mensen bellen/dingen regelen en op tijd naar bed.. Dat was het plan....
Het mensen bellen/dingen regelen is aardig gelukt. Ik sta op het moment op het punt om te stofzuigen en dan kan ik zo mijn was ophangen. De rest is hopeloos, zelfs het voetbal kijken, van de drie goals heb ik er geen één gezien..
Het mensen bellen/dingen regelen is aardig gelukt. Ik sta op het moment op het punt om te stofzuigen en dan kan ik zo mijn was ophangen. De rest is hopeloos, zelfs het voetbal kijken, van de drie goals heb ik er geen één gezien..
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
uitzending gemistRose schreef:Ik zit met het probleem dat er 3 leuke programma´s voor zijn, ik kan 1 opnemen en 1 kijken en tsja die 3e dan
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Soortgelijke onderwerpen
» Wat doen jullie vanavond?
» Wat gaan jullie vanavond doen?
» Wat doen jullie aan vanavond? (Pictures please!)
» Wat doen jullie aan vanavond? (Pictures please!)
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: