Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Argh...zelfklevende fotohoekjes van de Hema...hulp nodig

4 plaatsers

Ga naar beneden

Argh...zelfklevende fotohoekjes van de Hema...hulp nodig Empty Argh...zelfklevende fotohoekjes van de Hema...hulp nodig

Bericht  Kamperseboekenwurm ma 26 nov 2012 - 9:17

Vorige week per ongeluk 'Photocorners / zelfklevende fotohoekjes' gekocht bij de Hema i.p.v. de gewone fotoplakkers...Maar ik heb geen idee hoe die hoekjes werken:oops:Embarassed.

Bij de gewone fotoplakkers plak je ze op en haal je de bovenste laag er van af zodat je een plaklaag overhoudt. Maar bij deze kan ik er niet een laagje van af halen...

Wie kan mij helpen of wordt het toch ruilen?

Kamperseboekenwurm
Prater
Prater

Aantal berichten : 533
Punten : 779
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Argh...zelfklevende fotohoekjes van de Hema...hulp nodig Empty Re: Argh...zelfklevende fotohoekjes van de Hema...hulp nodig

Bericht  GreenGrass ma 26 nov 2012 - 9:20

Het zijn hoekjes, dus de hoekjes van een foto kan je in het hoekje stoppen.
Argh...zelfklevende fotohoekjes van de Hema...hulp nodig 12404996-crumpled-paper-with-photo-corners
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11

Argh...zelfklevende fotohoekjes van de Hema...hulp nodig Empty Re: Argh...zelfklevende fotohoekjes van de Hema...hulp nodig

Bericht  June ma 26 nov 2012 - 9:26

Neutral Argh...zelfklevende fotohoekjes van de Hema...hulp nodig 394967

Het zit toch ook echt gewoon al in de naam hoe het werkt?
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Bericht  Gast ma 26 nov 2012 - 9:29

Bij onze Hema krijg je er een gebruiksaanwijzing bij, die legt het stap voor stap uit met plaatjes ter ondersteuning.

Gast
Gast

Bericht  Kamperseboekenwurm ma 26 nov 2012 - 9:30

Bedankt voor de uitleg, ik snapte wel dat het hoekjes waren, maar ik dacht dat er dan nog wel een bredere plaklaag was.

In ieder geval gaat het niet werken om met hoekjes ansichtkaarten in te plakken, dus ik ga dit maar ruilen en op zoek naar de traditionele fotoplakkers. Helaas wel 1 doosje opengemaakt, kost wel 1,50 euroArgh...zelfklevende fotohoekjes van de Hema...hulp nodig 394967.

Kamperseboekenwurm
Prater
Prater

Bericht  Alex ma 26 nov 2012 - 9:34

Reva schreef:Bij onze Hema krijg je er een gebruiksaanwijzing bij, die legt het stap voor stap uit met plaatjes ter ondersteuning.

Wat handig! Zo'n Hema wil ik ook!

lol!
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Bericht  Gast ma 26 nov 2012 - 9:36

Kamperseboekenwurm schreef:Bedankt voor de uitleg, ik snapte wel dat het hoekjes waren, maar ik dacht dat er dan nog wel een bredere plaklaag was.

In ieder geval gaat het niet werken om met hoekjes ansichtkaarten in te plakken, dus ik ga dit maar ruilen en op zoek naar de traditionele fotoplakkers. Helaas wel 1 doosje opengemaakt, kost wel 1,50 euroArgh...zelfklevende fotohoekjes van de Hema...hulp nodig 394967.

Misschien kan je ze aanbieden in het vraag en aanbod topic.

Gast
Gast

Bericht  Kamperseboekenwurm ma 26 nov 2012 - 9:45

Zazou schreef:
Kamperseboekenwurm schreef:Bedankt voor de uitleg, ik snapte wel dat het hoekjes waren, maar ik dacht dat er dan nog wel een bredere plaklaag was.

Misschien kan je ze aanbieden in het vraag en aanbod topic.

Denk dat ik dat maar doe, vind het toch wel jammer dat ik 1,50 euro verliesLaughingArgh...zelfklevende fotohoekjes van de Hema...hulp nodig 253468018

Kamperseboekenwurm
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: