Argh...zelfklevende fotohoekjes van de Hema...hulp nodig
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Argh...zelfklevende fotohoekjes van de Hema...hulp nodig
Vorige week per ongeluk 'Photocorners / zelfklevende fotohoekjes' gekocht bij de Hema i.p.v. de gewone fotoplakkers...Maar ik heb geen idee hoe die hoekjes werken:oops:.
Bij de gewone fotoplakkers plak je ze op en haal je de bovenste laag er van af zodat je een plaklaag overhoudt. Maar bij deze kan ik er niet een laagje van af halen...
Wie kan mij helpen of wordt het toch ruilen?
Bij de gewone fotoplakkers plak je ze op en haal je de bovenste laag er van af zodat je een plaklaag overhoudt. Maar bij deze kan ik er niet een laagje van af halen...
Wie kan mij helpen of wordt het toch ruilen?
Kamperseboekenwurm- Prater
- Aantal berichten : 533
Punten : 779
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Argh...zelfklevende fotohoekjes van de Hema...hulp nodig
Het zijn hoekjes, dus de hoekjes van een foto kan je in het hoekje stoppen.
GreenGrass- Kletskop
- Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Het zit toch ook echt gewoon al in de naam hoe het werkt?
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
Bij onze Hema krijg je er een gebruiksaanwijzing bij, die legt het stap voor stap uit met plaatjes ter ondersteuning.
Gast- Gast
Bedankt voor de uitleg, ik snapte wel dat het hoekjes waren, maar ik dacht dat er dan nog wel een bredere plaklaag was.
In ieder geval gaat het niet werken om met hoekjes ansichtkaarten in te plakken, dus ik ga dit maar ruilen en op zoek naar de traditionele fotoplakkers. Helaas wel 1 doosje opengemaakt, kost wel 1,50 euro.
In ieder geval gaat het niet werken om met hoekjes ansichtkaarten in te plakken, dus ik ga dit maar ruilen en op zoek naar de traditionele fotoplakkers. Helaas wel 1 doosje opengemaakt, kost wel 1,50 euro.
Reva schreef:Bij onze Hema krijg je er een gebruiksaanwijzing bij, die legt het stap voor stap uit met plaatjes ter ondersteuning.
Wat handig! Zo'n Hema wil ik ook!
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Kamperseboekenwurm schreef:Bedankt voor de uitleg, ik snapte wel dat het hoekjes waren, maar ik dacht dat er dan nog wel een bredere plaklaag was.
Misschien kan je ze aanbieden in het vraag en aanbod topic.
Gast- Gast
Zazou schreef:Kamperseboekenwurm schreef:Bedankt voor de uitleg, ik snapte wel dat het hoekjes waren, maar ik dacht dat er dan nog wel een bredere plaklaag was.
Misschien kan je ze aanbieden in het vraag en aanbod topic.
Denk dat ik dat maar doe, vind het toch wel jammer dat ik 1,50 euro verlies
Soortgelijke onderwerpen
» Hulp / advies nodig
» even hulp nodig
» Hulp nodig...
» Raambekleding - hulp nodig
» hulp nodig met een sinterklaasgedicht
» even hulp nodig