Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie is jouw favoriete cabaretier?

+28
Shy
mzcharlotte
Pannetoet
Tsjip
Jeanette
JustMeDaan
Middleme
Majo89
Mariposa
Monte
Tyrael
Roxi3
Sterre
Ploen
SoezieQ
VeryCherry
Mida4you
Zora
Lotus
Alias
Belle1985
SuperGrover
Phileine
Lejow
Blond
Mizz_S
Zonnetje
Bliss
32 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Wie is jouw favoriete cabaretier? - Pagina 3 Empty Re: Wie is jouw favoriete cabaretier?

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 15:26

Bliss schreef:Ik heb afgelopen vrijdag de DVD-box van Hans Teeuwen gekocht, heb gisteren een show gekeken en kijk er nu weer één. Hij blijft gewoon echt goed, lach me dood om die gast!
Verder vind ik Jochem Myjer, Theo Maassen en Najib Amhali ook erg leuk! En jullie?

Laten wij samen een middagje van verschillende cabaretiers genieten Very Happy. Dit zijn ook mijn favorieten! Wel met Theo Maassen op één!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie is jouw favoriete cabaretier? - Pagina 3 Empty Re: Wie is jouw favoriete cabaretier?

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 15:30

June schreef:
Bliss schreef:Ik heb afgelopen vrijdag de DVD-box van Hans Teeuwen gekocht, heb gisteren een show gekeken en kijk er nu weer één. Hij blijft gewoon echt goed, lach me dood om die gast!
Verder vind ik Jochem Myjer, Theo Maassen en Najib Amhali ook erg leuk! En jullie?

Laten wij samen een middagje van verschillende cabaretiers genieten Very Happy. Dit zijn ook mijn favorieten! Wel met Theo Maassen op één!
Ik schrijf me in..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie is jouw favoriete cabaretier? - Pagina 3 Empty Re: Wie is jouw favoriete cabaretier?

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 15:32

Smikkell schreef:
June schreef:
Bliss schreef:Ik heb afgelopen vrijdag de DVD-box van Hans Teeuwen gekocht, heb gisteren een show gekeken en kijk er nu weer één. Hij blijft gewoon echt goed, lach me dood om die gast!
Verder vind ik Jochem Myjer, Theo Maassen en Najib Amhali ook erg leuk! En jullie?

Laten wij samen een middagje van verschillende cabaretiers genieten Very Happy. Dit zijn ook mijn favorieten! Wel met Theo Maassen op één!
Ik schrijf me in..

cheers

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie is jouw favoriete cabaretier? - Pagina 3 Empty Re: Wie is jouw favoriete cabaretier?

Bericht  Bliss wo 16 feb 2011 - 3:32

Goed plan June! Ja Theo Maassen heb ik pas veel later ontdekt, maar is ook echt leuk!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie is jouw favoriete cabaretier? - Pagina 3 Empty Re: Wie is jouw favoriete cabaretier?

Bericht  Zwoesj wo 16 feb 2011 - 3:35

Ik zweer bij mijn mede scheelkijkende medemens, Guido Weijers Very Happy Hij is cool!
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie is jouw favoriete cabaretier? - Pagina 3 Empty Re: Wie is jouw favoriete cabaretier?

Bericht  Gast wo 16 feb 2011 - 5:10

@RYW: die zijn ook leuk!

Andries Knevel met zn zure kop vond het eerste nr natuurlijk niks, en dat maakt het nog mooier Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie is jouw favoriete cabaretier? - Pagina 3 Empty Re: Wie is jouw favoriete cabaretier?

Bericht  loura do 17 feb 2011 - 0:54

Daniel Arends!
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie is jouw favoriete cabaretier? - Pagina 3 Empty Re: Wie is jouw favoriete cabaretier?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum