Jouw favoriete boyband
+22
Tinus
Carra
Jeanette
Pomodori
Jelin
Raindrop
Lenthe
Pannetoet
JD
Lejow
Melis1985
Blond
M_as
Toet
Ambivalence
Sterre
Caresses
Sugarfall
Oasis
Phileine
Diesel
banjer49
26 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Favoriete boyband
Jouw favoriete boyband
De meeste meiden zijn vroeger wel fan geweest van een boyband.
Welke jongens deden jouw hart op hol slaan?
Ben je weleens naar een concert geweest?
Bij mij waren dat de Backstreet Boys, al vond ik Take That ook niet verkeerd.
Ik ben in 2009 naar de Backstreet Boys geweest, Take That nog nooit live gezien.
Welke jongens deden jouw hart op hol slaan?
Ben je weleens naar een concert geweest?
Bij mij waren dat de Backstreet Boys, al vond ik Take That ook niet verkeerd.
Ik ben in 2009 naar de Backstreet Boys geweest, Take That nog nooit live gezien.
Gast- Gast
Re: Jouw favoriete boyband
ik was helemaal gek van de new kids on the block, mijn kamer hing helemaal vol met posters, maakte plakboeken vol van ze, en ben 2 keer naar een concert van ze geweest.
banjer49- Prater
- Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10
Tot 10 jaar terug was ik wel fan van de Backstreet Boys. Nu hou ik er absoluut niet meer van!
Diesel- Fluisteraar
- Aantal berichten : 18
Punten : 20
Registratiedatum : 02-12-10
Echt fan ben ik nooit geweest, maar ik vond de muziek van Five wel heel leuk (het eerste album dan). En J. vond ik ook een lekker ding.
Gast- Gast
Ik heb gekozen voor Take That en Five. Ik was geen echte fan maar ik vond hun het leukste!
Gast- Gast
Ik was enorm fan van Five. Mijn kamer hing vol met posters, ik luisterde elke dag naar hun cd. Ik was in die tijd ook fan van de Spice Girls.
Backstreet boys vond ik verschrikkelijk. Naar Westlife luisterde ik ook weleens.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik de nummers van Five en de Spice Girls nog steeds weleens luister, maar meer om oude tijden te herinneren, dan dat ik het nog steeds steengoede nummers vind
Backstreet boys vond ik verschrikkelijk. Naar Westlife luisterde ik ook weleens.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik de nummers van Five en de Spice Girls nog steeds weleens luister, maar meer om oude tijden te herinneren, dan dat ik het nog steeds steengoede nummers vind
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Ik was eigenlijk vooral fan van de Spice Girls, maar kon de BSB ook wel waarderen. En had een enorme crush op Nick Carter
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
IrmaLaPoes schreef:Ik was eigenlijk vooral fan van de Spice Girls, maar kon de BSB ook wel waarderen. En had een enorme crush op Nick Carter
Wie niet?
Gast- Gast
Ik ben nooit fan geweest van een boyband, maar ik vind sommige liedjes van Westlife wel mooi, dus ik heb voor hen gekozen.
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Ik niet, ieuw! Als ik dan echt moest kiezen, vond ik Brian nog de minst erge.Birgit schreef:Wie niet?
Gast- Gast
Nou, ik dus echt niet! Ik had liever die Scott van Five! Ik heb het niet zo op blonde jongens...Birgit schreef:
Wie niet?
Gast- Gast
Hap hap hap
Ik bedoelde meer de meiden die fan waren van de BSB, die gingen over het algemeen allemaal voor Nick
Ik bedoelde meer de meiden die fan waren van de BSB, die gingen over het algemeen allemaal voor Nick
Gast- Gast
Bsb, o erg zeg haha ook ik had een crush op Nick hahaha werd er altijd door mijn zussen mee gepest, achteraf gezien geef ik ze groot gelijkt .
Damn he is ugly, haha.
Damn he is ugly, haha.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Ik ook het meest van Five! En Brian vond ik ook de lekkerste BSB...
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Ik had het meest met de BSB, heb hun casettebandjes echt grijs gedraaid. Ik vond Nick trouwens de stomste Had meer met AJ en Kevin.
Later vond ik Five ook wel leuk en dan vooral Scott en Jay! Oh, en Abs eigenlijk ook wel
Later vond ik Five ook wel leuk en dan vooral Scott en Jay! Oh, en Abs eigenlijk ook wel
Ambivalence- Fluisteraar
- Aantal berichten : 207
Punten : 255
Ik ben erg fan geweest van de BSB. Mijn hele kamer hing vol met posters van hun. Ik vond Nick ook de leukste.
Later vond ik Five leuk. En daar was Scott toch wel een van de leuksten..
Later vond ik Five leuk. En daar was Scott toch wel een van de leuksten..
Gast- Gast
Geen van alle, ik was fan van jantje smit en de spice girls.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Backstreet Boys! Was van begin af aan fan! Maar ik was zo jong dat ik toen niet naar alle concerten mocht. Uiteindelijk 3x geweest.
M_as- Prater
- Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10
The backstreet boys!
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ik was eerst fan van de Backstreet Boys, daarna van Boyzone en daarna van Westlife.
Melis1985- Fluisteraar
- Aantal berichten : 250
Punten : 254
Absoluut Five
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
De Backstreet Boys!
Eerst was ik helemaal into Nick en daarna heb ik hem ingeruild voor Kevin
Toen als mijn muren vol hingen met posters ben ik over gegaan op mijn plafond...
Daar konden precies 3 Break Out posters onder elkaar en 6 naast elkaar!!
Mijn ouders waren weg toen ik eraan begon en toen ze terug kwamen stond mijn moeder ineens in mijn slaapkamer te gillen dat het wel een doodskist leek!
Toen ik de deurklink eraf wilde schroeven voor zo'n mega spaar poster vond mijn vader het wel genoeg
Die heeft toen voor mij alles uit gemeten en een gaatje in de poster gemaakt zodat die om de deurklink heen ging en ik nog gewoon op en af mijn kamer kon
Ik had meer dan 50 penvriendinnen over de hele wereld. Daarmee wisselde we dan foto's uit, posters en andere plaatjes...
In totaal ben ik naar een stuk of 10 concerten geweest. Soms 2 dagen achter elkaar
Ja, The Backstreet Boys hebben mij heel wat geld gekost....
Eerst was ik helemaal into Nick en daarna heb ik hem ingeruild voor Kevin
Toen als mijn muren vol hingen met posters ben ik over gegaan op mijn plafond...
Daar konden precies 3 Break Out posters onder elkaar en 6 naast elkaar!!
Mijn ouders waren weg toen ik eraan begon en toen ze terug kwamen stond mijn moeder ineens in mijn slaapkamer te gillen dat het wel een doodskist leek!
Toen ik de deurklink eraf wilde schroeven voor zo'n mega spaar poster vond mijn vader het wel genoeg
Die heeft toen voor mij alles uit gemeten en een gaatje in de poster gemaakt zodat die om de deurklink heen ging en ik nog gewoon op en af mijn kamer kon
Ik had meer dan 50 penvriendinnen over de hele wereld. Daarmee wisselde we dan foto's uit, posters en andere plaatjes...
In totaal ben ik naar een stuk of 10 concerten geweest. Soms 2 dagen achter elkaar
Ja, The Backstreet Boys hebben mij heel wat geld gekost....
Gast- Gast
Birgit schreef:IrmaLaPoes schreef:Ik was eigenlijk vooral fan van de Spice Girls, maar kon de BSB ook wel waarderen. En had een enorme crush op Nick Carter
Wie niet?
ik niet!bleh!
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Wat is jouw favoriete...
» Wie is jouw favoriete cabaretier?
» Jouw favoriete dooddoener
» Jouw favoriete make-up