Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

foto's verplaatsen binnen een album op facebook

Ga naar beneden

foto's verplaatsen binnen een album op facebook Empty foto's verplaatsen binnen een album op facebook

Bericht  Gast zo 25 nov 2012 - 6:17

Eerder kon je veel sneller en makkelijker foto's binnen in een album verplaatsen op je facebook. Nu heb ik net 54 foto's op FB geupload, maar ze staan ipv onderaan helemaal boven aan in het album?

Hoe kan ik ze nu verslepen naar "beneden?"

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

foto's verplaatsen binnen een album op facebook Empty Re: foto's verplaatsen binnen een album op facebook

Bericht  Marin zo 25 nov 2012 - 6:21

Dat kan volgens mij nog steeds hoor.

Gewoon naar 't album gaan en dan de foto's heen en weer slepen.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

foto's verplaatsen binnen een album op facebook Empty Re: foto's verplaatsen binnen een album op facebook

Bericht  Gast zo 25 nov 2012 - 6:22

Nou dat werkt dus (bij mij dan) niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

foto's verplaatsen binnen een album op facebook Empty Re: foto's verplaatsen binnen een album op facebook

Bericht  Marin zo 25 nov 2012 - 6:29

Hmm raar.. Hou je de muis wel goed ingedrukt?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

foto's verplaatsen binnen een album op facebook Empty Re: foto's verplaatsen binnen een album op facebook

Bericht  Gast zo 25 nov 2012 - 6:31

Jazeker..het lukt alleen dus als ik 1 voor 1 "versleep" zie ik net..leuk..dat gaat dagen duren foto's verplaatsen binnen een album op facebook 394967

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

foto's verplaatsen binnen een album op facebook Empty Re: foto's verplaatsen binnen een album op facebook

Bericht  Marin zo 25 nov 2012 - 6:33

Maar bij mijn weten heeft het ook nooit anders gekund dan één voor één. Je kunt er natuurlijk ook voor kiezen het album te deleten en ze opnieuw te downloaden en ze van te voren al juist te nummeren zodat ze juist upgeload worden.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

foto's verplaatsen binnen een album op facebook Empty Re: foto's verplaatsen binnen een album op facebook

Bericht  Gast zo 25 nov 2012 - 6:34

Das een idee, maar ik ga niet de 300 eerder geplaatste foto's verwijderen ik ga de laatste 54 maar 1 voor verslepen maar, eerder kon het na mijn weten wel dus met een paar te gelijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

foto's verplaatsen binnen een album op facebook Empty Re: foto's verplaatsen binnen een album op facebook

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum