Leuke tent in Utrecht
+4
Sterre
Gigi_
Yzma
Blond
8 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Leuke tent in Utrecht
Smikkell schreef:CL, woon jij hier in de buurt dan?
Uhu, ik woon in *
Laatst aangepast door CherrieLola op wo 9 feb 2011 - 21:31; in totaal 1 keer bewerkt
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Hmmm... wat was er dan ook alweer met die spin? Weet het niet meer...Darcy schreef:Ja honderd procent zeker Ik weet niet of ie nog op de kaart staat, ben er lang niet geweest, but it should be!
Als je in de buurt bent, moeten we misschien maar een date daar houden... Staat nog op de kaart zag ik
Yzma- Fluisteraar
- Aantal berichten : 371
Punten : 392
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben nog steeds niet zo'n held ivm mijn buikklachten om uit eten te gaan, maar misschien doen ze death by chocolate ook als lunch toetje?
Gast- Gast
Vast wel! Of gewoon als borrelhapje
Yzma- Fluisteraar
Waar zit de Stairway? Ik was gister bij Delphi's, was lekker en tof personeel
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Mariaplaats.SuperGrover schreef:Waar zit de Stairway? Ik was gister bij Delphi's, was lekker en tof personeel
Gast- Gast
Wilde altijd al weten waar Cotton candyland lag.CherrieLola schreef:Smikkell schreef:CL, woon jij hier in de buurt dan?
Uhu, ik woon in *
Gast- Gast
Ik was afgelopen weekend bij Havana en als ik in de buurt zou wonen, zou ik daar zeker vaker naartoe gaan!
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
SuperGrover schreef:Waar zit de Stairway? Ik was gister bij Delphi's, was lekker en tof personeel
Ja lekker he?! Heb je de tzaziki gehad? Die is zo heerlijk die eet ik gewoon met een vork
Gast- Gast
Echt, als ik iets een slechte zaak vind, vooral wat betreft de bediening is het Havana wel. Het is een gezellige tent qua sfeer, maar qua service laat het wat mij betreft flink te wensen.Zininzon schreef:Ik was afgelopen weekend bij Havana en als ik in de buurt zou wonen, zou ik daar zeker vaker naartoe gaan!
Yzma- Fluisteraar
Smikkell schreef:Wilde altijd al weten waar Cotton candyland lag.CherrieLola schreef:Smikkell schreef:CL, woon jij hier in de buurt dan?
Uhu, ik woon in *
Whahahahaha
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Je hebt al veel tips zie ik, die ken ik dan weer niet, dus handig topic!
Ik vind het bij Broers op/bij Janskerkhof gezellig en lekker eten. Of als je eens exotisch wil: Ethiopisch restaurant Sunshine, in de Pauwstraat is heel lekker en apart(met je handen eten en met z'n allen van 1 groot bord).
Ik vind het bij Broers op/bij Janskerkhof gezellig en lekker eten. Of als je eens exotisch wil: Ethiopisch restaurant Sunshine, in de Pauwstraat is heel lekker en apart(met je handen eten en met z'n allen van 1 groot bord).
Verde- Fluisteraar
- Aantal berichten : 381
Punten : 391
Registratiedatum : 02-02-11
Sabgirl schreef:Je hebt al veel tips zie ik, die ken ik dan weer niet, dus handig topic!
He wat leuk zeg wist niet dat er zo een in Utrecht zat.
Gast- Gast
Heb de site even bekeken, leuk dat ze ook vega hebben. Lijkt me wel leuk om eens te gaan eten, dank je voor de tip.
El Mundo, raad ik net als iemand hier ook niet. Porties zijn te duur, te klein en je zit veels te veel op elkaar.
El Mundo, raad ik net als iemand hier ook niet. Porties zijn te duur, te klein en je zit veels te veel op elkaar.
Gast- Gast
Caribbeanlover schreef:Heb de site even bekeken, leuk dat ze ook vega hebben. Lijkt me wel leuk om eens te gaan eten, dank je voor de tip.
Vind ik niet hoor, maar smaken verschillen! Te duur? Ik heb daar altijd ruim gegeten voor 30 euro, inc stokbrood met aioli, tapas en wijn + toetje. Ik vind het juist goedkoop!
Gast- Gast
Darcy schreef:Ik vind het smerig bij Havana, maar het is wel gezellig.
Haha! Ja Havana is gezellig, vooral met stappen is het leuk, s'avonds.
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Leuke uitgaansgelegenheden in Utrecht of Amsterdam
» Leuke vechtsport? (rondom Nieuwegein/Utrecht)
» Welke tent?
» vervolg, leuke jongen zoekt leuke meid
» Tent of caravan kopen?
» Leuke vechtsport? (rondom Nieuwegein/Utrecht)
» Welke tent?
» vervolg, leuke jongen zoekt leuke meid
» Tent of caravan kopen?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: