Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Feetje zoekt modelletjes (Den Bosch)

+18
Jits
Susan
smooch
Lejow
Puggle
Aimee
Shy
PiP
liesje
JD
Floor
Ibbeltje
sabje
SarahKey
Filoria
Sanne
Viva
Bluestar
22 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Feetje zoekt modelletjes (Den Bosch) - Pagina 2 Empty Re: Feetje zoekt modelletjes (Den Bosch)

Bericht  Sanne zo 25 nov 2012 - 5:09

smooch schreef:
Ik heb mijn dochter vorige maand opgegeven. Ik vind Feetje een erg leuke kledingmerk.

Vorige maand al? Dan ben ik wel benieuwd wanneer de shoots zijn. Mijn dochter groeit natuurlijk ook een keer uit maat 74 haha.
Heb je wel een ontvangstbevestiging gekregen ofzo?

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Feetje zoekt modelletjes (Den Bosch) - Pagina 2 Empty Re: Feetje zoekt modelletjes (Den Bosch)

Bericht  smooch zo 25 nov 2012 - 5:35

Sanne schreef:
smooch schreef:
Ik heb mijn dochter vorige maand opgegeven. Ik vind Feetje een erg leuke kledingmerk.

Vorige maand al? Dan ben ik wel benieuwd wanneer de shoots zijn. Mijn dochter groeit natuurlijk ook een keer uit maat 74 haha.
Heb je wel een ontvangstbevestiging gekregen ofzo?

Ik had 23/10 gemaild en de dag erna een vriendelijke mail terug gehad. Dat als we worden geselecteerd ze contact met ons opneemt.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  moepie zo 25 nov 2012 - 5:40

Ik vind het ok te ver weg anders had ik ons mannetje wel opgegeven.
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569

Bericht  Papillio zo 25 nov 2012 - 6:03

Jammer dat het voor mij aan de andere kant van het land is, anders had ik mijn zoontje sowieso opgegeven.
Papillio
Papillio
Prater
Prater

Aantal berichten : 543
Punten : 595
Registratiedatum : 16-01-11

Bericht  Jits zo 25 nov 2012 - 6:36

Sanne schreef:
Jits schreef:Doet het emailadres het bij jullie? Ik krijg mijn mails terug.

Bij mij deed het emailadres het wel. De eerste twee keren kreeg ik de mails ook terug, maar dat komt omdat de bijgevoegde foto's zo'n hoge kwaliteit hebben dat ze te groot zijn om te versturen, dus ik heb het op een andere manier opgelost. De laatste mail is niet teruggekomen.

Bedankt!
Jits
Jits
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 87
Punten : 96
Registratiedatum : 29-09-12

Bericht  SarahKey zo 25 nov 2012 - 6:46

Puggle schreef:
Aimee schreef:
SarahKey schreef:Ik zou het ook nooit doen, vreselijk zeg. Dus nee ik geef me niet op Wink

misschien lees ik het verkeerd hoor, maar ik vind deze reactie een vrij nare bijsmaak hebben. Vooral de 'vreselijk zeg'...

OT: Wat leuk zeg! ik ambieer geen modelcarriere voor mijn kind, maar denk dat er hier genoeg geschikte modelletjes zitten Wink

Ja dat gevoel kreeg ik er ook bij idd.
Ik zit er ook aan te denken een mail te sturen, lijkt me wel wat Feetje zoekt modelletjes (Den Bosch) - Pagina 2 561177

Met vreselijk bedoel ik dat ik het zelf echt nooit zou doen. Een baby wat zelf nog niet begrijpt wat er gebeurt, elke keer andere kleding aan, vreemde mensen om hem/haar heen.

En ja S hangt wel bij ons aan de muur, natuurlijk dat is voor eigen gebruik. Zou geen foto's in de publiciteit willen. Maar goed deze discussie is al eens geweest Feetje zoekt modelletjes (Den Bosch) - Pagina 2 561177 Wat een ander doet moettie zelf weten maar ik zou het echt voor geen goud doen.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Pien zo 25 nov 2012 - 6:52

Ik zou El.in er zo voor op geven, helaas gaat ze toch echt richting maat 80 en is den Bosch me te ver.

Laatst aangepast door Pien op zo 25 nov 2012 - 6:57; in totaal 1 keer bewerkt

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Laced zo 25 nov 2012 - 6:54

Sarahkey: maar hoe weet je dan hoe zo'n fotoshoot in zijn werk gaat? Ik heb geregeld fotoshoots gedaan voor de babydump, maar ze keken juist heel erg naar de behoefte van het kind. De laatste keer wou l. echt niet dat ik van zijn zijde week, nou dan stopt het gewoon. Ze gaan je dan niet pushen voor de foto's.

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast zo 25 nov 2012 - 6:54

Ik zei dat niet eens vanwege de wel of geen publiciteit, maar om puur de vergelijking te maken dat je een fotoshoot voor aan de muur de normaalste zaak van de wereld vindt, maar één voor commerciële doeleinden blijkbaar verschrikkelijk. Terwijl de werkwijze hetzelfde is. Ook voor een fotoshoot voor aan de muur wordt een kindje halverwege ook wel eens omgekleed.

En dan nog zal het er heus niet zo fabrieksmatig aan to gaan dat je kindje 3x in het halfuur andere kleren aan krijgt. Ik neem aan dat die fotograaf ook wel weet dat dat voor een kleine baby niet werkt.

Gast
Gast

Bericht  Pien zo 25 nov 2012 - 6:56

Ik snap sowieso niet waarom zoiets vreselijk genoemd moet worden! Zeg dan gewoon dat het voor jou niet hoeft... Het lijkt nu net of de moeders die hun kinderen wel opgeven iets vreselijks begaan.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Filoria zo 25 nov 2012 - 7:24

Maple schreef:
Filoria schreef:Waarom zou je meedoen aan zoiets? Je baby vind het alleen maar vervelend toch?
SarahKey schreef:Ik zou het ook nooit doen, vreselijk zeg. Dus nee ik geef me niet op Wink

Julie hebben ook geen fotoshoots van je kindje gedaan, voor aan de muur?
Nee. Denk dat het voor Tomas later leuker is om foto's te zien die thuis zijn gemaakt, dan van die opgepoetste portretfoto's. Nu zijn er kindjes die het leuk vinden om gefotografeerd te worden, maar jonge baby's zijn volgens mij liever lekker thuis bij hun mama. En wat voelen jullie je aangevallen zeg! Sarahkey moet haar reactie nu helemaal verantwoorden blijkbaar? Als we dan toch op die toer gaan: ben ik wel benieuwd wat jullie de voordelen voor je baby vinden van zo'n (commerciële) fotoshoot. Of hoeven alleen mensen met een minder vaak voorkomende mening zich te verantwoorden?
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  Gast zo 25 nov 2012 - 7:28

Ik heb geen enkele reden waarom ik me aangevallen zou moeten voelen, hoor.

Gast
Gast

Bericht  Susan zo 25 nov 2012 - 7:39

Maple schreef:Ik heb geen enkele reden waarom ik me aangevallen zou moeten voelen, hoor.

Ik ook niet, ik heb mijn kinderen nooit opgegeven, zelfs niet voor een fotoshoot voor thuis aan de muur*, ik maak alle foto's zelf. Dat wil niet zeggen dat ik het geen vervelende reacties kan vinden.

*en om die reden hoef ik me dus ook niet 'terug' te verantwoorden. Ik zie overigens ook nergens dat SarahKey en jij dat moeten.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Susan zo 25 nov 2012 - 7:50

Oh, nu ik erover nadenk, er stond wel een keer een fotograaf bij de Albert Heijn die kinderen fotografeerde, toen is Ezra wel op de foto gegaan en daar hebben we nog een doek van aan de muur. Plus foto's van de schoolfotograaf natuurlijk. Maar geen lange fotoshoots.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Sanne zo 25 nov 2012 - 8:17

Ik heb H. opgegeven, omdat ik het wel leuk vind om een paar van dit soort foto's te hebben. Ik zou H. niet hebben opgegeven voor de allerkleinste maatjes, want dat lijkt me niet prettig voor een heel jong kindje. Mijn dochter is inmiddels 8 maanden en vindt alle aandacht prachtig, vandaar dat ik het nu wel aandurf, mocht ze gekozen worden. Ik vind foto's van thuis mooi, filmpjes waarop ze haar eerste hapjes eet of stoeit met mij of haar vader en af en toe een mooie foto van een shoot vind ik ook leuk. In mijn ogen is het niet 'of', maar 'en'.

Sanne
Ratel
Ratel

Bericht  Aimee zo 25 nov 2012 - 9:38

Filoria schreef:
Maple schreef:
Filoria schreef:Waarom zou je meedoen aan zoiets? Je baby vind het alleen maar vervelend toch?

Julie hebben ook geen fotoshoots van je kindje gedaan, voor aan de muur?
Nee. Denk dat het voor Tomas later leuker is om foto's te zien die thuis zijn gemaakt, dan van die opgepoetste portretfoto's. Nu zijn er kindjes die het leuk vinden om gefotografeerd te worden, maar jonge baby's zijn volgens mij liever lekker thuis bij hun mama. En wat voelen jullie je aangevallen zeg! Sarahkey moet haar reactie nu helemaal verantwoorden blijkbaar? Als we dan toch op die toer gaan: ben ik wel benieuwd wat jullie de voordelen voor je baby vinden van zo'n (commerciële) fotoshoot. Of hoeven alleen mensen met een minder vaak voorkomende mening zich te verantwoorden?

Wauw, wie voelt zich hier aangevallen?
Ik vond de manier waarop SK haar mening uitte nogal belerend overkomen, door het zinnetje 'vreselijk zeg'. Net als dat ik nu in jouw reactie vindt van 'opgepoetste baby foto's'. Ik denk dat iedereen lekker voor zich moet weten wat voor een foto's ze (laten) maken van hun kindjes. Ik denk echt niet dat baby's later hun moeder gaan verwijten dat ze 'opgepoetste babyfoto's' hebben en toen een paar uurtjes niet thuis konden zijn met hun moeder (de meeste babyshoots worden trouwens thuis gehouden).

Ik heb zelf geen shoots laten doen van Luuk, maar wie ben ik om te oordelen over andere moeders die dat wel willen doen?
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Susan zo 25 nov 2012 - 9:45

Aimee schreef:
Wauw, wie voelt zich hier aangevallen?
Ik vond de manier waarop SK haar mening uitte nogal belerend overkomen, door het zinnetje 'vreselijk zeg'. Net als dat ik nu in jouw reactie vindt van 'opgepoetste baby foto's'. Ik denk dat iedereen lekker voor zich moet weten wat voor een foto's ze (laten) maken van hun kindjes. Ik denk echt niet dat baby's later hun moeder gaan verwijten dat ze 'opgepoetste babyfoto's' hebben en toen een paar uurtjes niet thuis konden zijn met hun moeder (de meeste babyshoots worden trouwens thuis gehouden).

Ik heb zelf geen shoots laten doen van Luuk, maar wie ben ik om te oordelen over andere moeders die dat wel willen doen?

lol! Inderdaad.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Puggle zo 25 nov 2012 - 10:13

Zoiezo is het toch ook niet zielig. Een baby kan er heus wel tegen om bijv 2 x even omgekleed te worden en om op een zachte dekentje ofzo te liggen. Ik ben in ieder geval niet z flauw met haar, ze kan echt wel wat hebben.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  Jits za 1 dec 2012 - 8:38

Ik heb niks meer gehoord jullie wel?
Jits
Jits
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Lejow za 1 dec 2012 - 8:43

Nope, ik ook niet..
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Gast za 1 dec 2012 - 8:48

Ik ook niet, niet eens een bevestiging of iets.

Gast
Gast

Bericht  Sanne za 1 dec 2012 - 8:48

Nee, ik ook niet. Ik zie het bericht ook niet meer op de website staan, dus waarschijnlijk hebben ze genoeg aanmelding, of ook al kindjes uitgekozen. Ik vind het alleen wel netjes dat ze even een ontvangstbevestiging sturen.

Sanne
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 1 dec 2012 - 8:56

Ja dat zou ik ook netjes gevonden hebben mja

Gast
Gast

Bericht  Lejow za 1 dec 2012 - 9:06

Jup, eens..
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Jits za 1 dec 2012 - 9:07

stom idd.
Jits
Jits
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: