Ik denk dat de kleuterjuf.......
+2
Kat1980
Lejow
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Ik denk dat de kleuterjuf.......
Mijn zoon heeft omgeruild voor een draakje.
C.iske is zo anders sinds hij op school zit. Hij is opstandig, zoekt ruzie, is het negen van de tien keer niet met me eens, drijft zijn zijn door, vindt mij niet meer lief en heeft vreselijke driftbuien.
Ik weet dat het erbij hoort maar man, wat heb ik het er soms moeilijk mee.
C.iske is zo anders sinds hij op school zit. Hij is opstandig, zoekt ruzie, is het negen van de tien keer niet met me eens, drijft zijn zijn door, vindt mij niet meer lief en heeft vreselijke driftbuien.
Ik weet dat het erbij hoort maar man, wat heb ik het er soms moeilijk mee.
Gast- Gast
Re: Ik denk dat de kleuterjuf.......
Oef, ja herkenbaar.. Hoor het van meerdere ouders.
Ik kan helaas niet veel meer zeggen dan dat het er inderdaad bij hoort.
Hij is zijn plek in de klas aan het ontdekken, energie anders aan het indelen, hij moet uberhaupt meer energie uitgeven, leren samen spelen samen delen, enz enz enz enz.
Je moet het wel even in de gaten houden, want het is ook weer niet de bedoeling dat het eeuwen duurt.
Praat eens met de juf, misschien gebeurd er iets op school wat hij niet leuk vindt of kopieert hij het gedrag van een ander kindje.
Ik kan helaas niet veel meer zeggen dan dat het er inderdaad bij hoort.
Hij is zijn plek in de klas aan het ontdekken, energie anders aan het indelen, hij moet uberhaupt meer energie uitgeven, leren samen spelen samen delen, enz enz enz enz.
Je moet het wel even in de gaten houden, want het is ook weer niet de bedoeling dat het eeuwen duurt.
Praat eens met de juf, misschien gebeurd er iets op school wat hij niet leuk vindt of kopieert hij het gedrag van een ander kindje.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Echt waar, hij ziet er altijd zo schattig uit! (schijn bedriegt dus)
Hier was J juist de laatste maanden voor hij naar school ging echt een draak (door de verveling). Nu gaat het wel beter, hoewel hij af en toe ook wel streken heeft waarvan ik denk hoe kom je daar nu aan. Maar op school is hij uiteraard gewoon een engeltje
Hier was J juist de laatste maanden voor hij naar school ging echt een draak (door de verveling). Nu gaat het wel beter, hoewel hij af en toe ook wel streken heeft waarvan ik denk hoe kom je daar nu aan. Maar op school is hij uiteraard gewoon een engeltje
Kat1980- Kletskop
- Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Hier is dochter nu al zo, maar dat wordt dus nog erger als ze naar school gaat ...
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Liadan schreef:Hier is dochter nu al zo, maar dat wordt dus nog erger als ze naar school gaat ...
Het kan ook de andere kant op hoor! Hier werd ze juist liever en makkelijker vanaf het moment dat ze naar school ging
Gast- Gast
Ik heb al een gesprek gehad en op school is hij voorbeeldig.
Het is ook allemaal heel logisch. Hij is van oudste peuter die al heel veel weet naar jongste kleuter die alles moet leren gegaan. Hij moet ineens vanalles, hij wil vriendjes maar moet ook voor zichzelf opkomen. Hij moet zich aan heel veel regels houden en hij is ook gewoon moe
Het komt wel goed.
Het is ook allemaal heel logisch. Hij is van oudste peuter die al heel veel weet naar jongste kleuter die alles moet leren gegaan. Hij moet ineens vanalles, hij wil vriendjes maar moet ook voor zichzelf opkomen. Hij moet zich aan heel veel regels houden en hij is ook gewoon moe
Het komt wel goed.
Gast- Gast
Hey SP! Gister besefte ik me dat ik al een tijdje niets van je gehoord (gelezen) had!
N heeft de laatste weken ook af en toe van die buien. Mama is stom vliegt hier om mij oren! Ik ben benieuwd hoe hij het straks op school zal doen!
N heeft de laatste weken ook af en toe van die buien. Mama is stom vliegt hier om mij oren! Ik ben benieuwd hoe hij het straks op school zal doen!
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
hahaha ik hoor dat regelmatig. Op school zijn de kids vaak zo lief, en moeten ze zich soms inhouden, en dat komt er (gezellig) na schooltijd allemaal uit.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Dank je, je geeft me hoop . Vooral haar broertje heeft het regelmatig zwaar te verduren (en hij blijft haar heel lief vinden ).Minneke schreef:Liadan schreef:Hier is dochter nu al zo, maar dat wordt dus nog erger als ze naar school gaat ...
Het kan ook de andere kant op hoor! Hier werd ze juist liever en makkelijker vanaf het moment dat ze naar school ging
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Sunprincess schreef:Ik heb al een gesprek gehad en op school is hij voorbeeldig.
Het komt wel goed.
Hele omschakeling voor zo'n ventje. Mijn zoontje is echt ontzettend moe. Waardoor hij best snel verdrietig is.
Gast- Gast
Ik zie dat hier ook vaak (werk ook in het onderwijs)
Op school zijn ze voorbeeldig en dan komt alle 'spanning' er thuis uit.
Op school zijn ze voorbeeldig en dan komt alle 'spanning' er thuis uit.
meisje- Prater
- Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe denk jij?
» Wat denk jij nu?
» Hoe denk je dat je zou reageren wanneer..
» Waar denk je aan...
» Whaaaa!! Ik denk....
» Wat denk jij nu?
» Hoe denk je dat je zou reageren wanneer..
» Waar denk je aan...
» Whaaaa!! Ik denk....
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: