Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DNA Database

+13
M-G
mezzoforte
mouette
Lady Starstruck
Siem
SuperGrover
Juutjepetuutje
Ilovethe90s
tuttebel
rapa nui
GreenGrass
Antibes
Rush
17 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

DNA database

DNA Database - Pagina 2 Lijn111042%DNA Database - Pagina 2 Lijn1110 42% 
[ 25 ]
DNA Database - Pagina 2 Lijn111051%DNA Database - Pagina 2 Lijn1110 51% 
[ 30 ]
DNA Database - Pagina 2 Lijn11107%DNA Database - Pagina 2 Lijn1110 7% 
[ 4 ]

Totaal aantal stemmen : 59

DNA Database - Pagina 2 Empty Re: DNA Database

Bericht  Fenna wo 21 nov 2012 - 8:52

Ik had daar niet over nagedacht maar nu je dat zo zegt ben ik inderdaad tegen. Er zijn al vaker gegevens uitgelekt dus dat zou hierbij net zo goed kunnen. Vooral dat verzekeringsmaatschappijen de gegevens misschien in handen kunnen krijgen vind ik een eng idee.
Fenna
Fenna
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 70
Punten : 75
Registratiedatum : 19-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

DNA Database - Pagina 2 Empty Re: DNA Database

Bericht  Susan wo 21 nov 2012 - 8:57

SuperGrover schreef:
Elin schreef:
SuperGrover schreef:De redenering van 'ik heb niets te verbergen', begrijp ik ook niet. Privacy is toch niet alleen voor mensen die iets te verbergen hebben? Doet me denken aan de studentenhuizen van een vereniging hier, waarbij de studenten pas een deur in hun kamer krijgen als ze seks hebben gehad (zonder deur dus). Ik geloof dat vrijwel iedereen daar een groot probleem mee zou hebben. Niet omdat ze een methlab runnen, maar omdat je gewoon behoefte hebt aan privacy.

:O

Ik ben ook tegen, om de hierboven genoemde redenen.
Wellicht is het een urban legend (ik zit zelf uiteraard niet bij die vereniging en ik ken niemand die in zo'n huis woont), maar het zou prima passen bij die vereniging, dus ik ben geneigd het te geloven. En het is natuurlijk gewoon een goed verhaal om zulke dingen te illustreren.

Dat was wel bij Feuten, zoals je het omschrijft. Volgens mij had de personage in Feuten wel seks op de wc en kreeg daarna zijn deur, dus het is niet dat je het in die deurloze kamer hoeft te doen.

Hier in de stad ken ik alleen het verhaal dat je in dat soort studentenhuizen het eerste jaar geen deur hebt, dus tot je huisfeut af bent, maar ik weet ook niet of dat klopt.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

Permissies van dit forum: