Goedemorgen
+8
Suus
Siem
Elliot
Oasis
Middleme
applestar
Snoes
Ibbeltje
12 plaatsers
Pagina 1 van 1
Goedemorgen
Goedemorgen,
Ja ik weer Hier goed geslapen maar te kort. Moet zo vriend even wegbrengen, later ophalen en daarna werken + vergadering. Dus wordt lange dag.
Fijne dag!
Ja ik weer Hier goed geslapen maar te kort. Moet zo vriend even wegbrengen, later ophalen en daarna werken + vergadering. Dus wordt lange dag.
Fijne dag!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Re: Goedemorgen
Goedemorgen!
Vandaag een dag aan de studie en naar college.
Een fijne dag allemaal!
Vandaag een dag aan de studie en naar college.
Een fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Goedemorgen!
Hier geen concrete plannen voor vandaag. Wellicht dat ik alle bestanden/foto's e.d. van mijn oude laptop op mijn nieuwe laptop ga zetten of op de externe harde schijf. En daarna nog foto's bestellen, doe ik meestal 1x per jaar dus daar ben ik ook wel weer even mee bezig.
Fijne dag allemaal!
Hier geen concrete plannen voor vandaag. Wellicht dat ik alle bestanden/foto's e.d. van mijn oude laptop op mijn nieuwe laptop ga zetten of op de externe harde schijf. En daarna nog foto's bestellen, doe ik meestal 1x per jaar dus daar ben ik ook wel weer even mee bezig.
Fijne dag allemaal!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
goedemorgen!
hier een kort nachtje achter de rug, slecht geslapen en er weer vroeg uit.
moet zo naar de kno arts en daarna lekker niets. Nouja, heb wel voor op mijn to-do lijste staan voor vandaag!
fijne dag allemaal!
hier een kort nachtje achter de rug, slecht geslapen en er weer vroeg uit.
moet zo naar de kno arts en daarna lekker niets. Nouja, heb wel voor op mijn to-do lijste staan voor vandaag!
fijne dag allemaal!
Goedemorgen!
Ik moet om 10 uur naar de mensendieck, daarna voorbereiden voor mn werk en vanmiddag lekker met mn vriend weg.
Fijne dag!
Ik moet om 10 uur naar de mensendieck, daarna voorbereiden voor mn werk en vanmiddag lekker met mn vriend weg.
Fijne dag!
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Goedemorgen,
Vandaag boodschappen doen, aan scriptie werken en daarna werken van 15.00 tot 20.00 uur. Als ik dan thuis kom, nog even door aan scriptie en dan naar bed. Beetje saaie dag dus.
Fijne dag allemaal!
Vandaag boodschappen doen, aan scriptie werken en daarna werken van 15.00 tot 20.00 uur. Als ik dan thuis kom, nog even door aan scriptie en dan naar bed. Beetje saaie dag dus.
Fijne dag allemaal!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Goedemorgen!
Ik heb goed geslapen, maar werd wakker met wat spierpijn van het hardlopen gisteravond. Nu zit ik op mijn werk, ik heb straks examen van mijn basisopleiding. Ik ben benieuwd!
Vanavond heb ik orkestrepetitie en ik ga daarom lekker bij mijn moeder eten.
Fijne dag allemaal!
Ik heb goed geslapen, maar werd wakker met wat spierpijn van het hardlopen gisteravond. Nu zit ik op mijn werk, ik heb straks examen van mijn basisopleiding. Ik ben benieuwd!
Vanavond heb ik orkestrepetitie en ik ga daarom lekker bij mijn moeder eten.
Fijne dag allemaal!
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Goedemorgen, vandaag een dagje scriptie schrijven
Siem- Prater
- Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11
Goedemorgen!
Ik ga zo eerst even sporten en verder moet ik boodschappen doen, koken en poetsen, want er komen vanavond 8 vriendinnen eten Daarna lekker zingen en borrelen.
Fijne dag!
Ik ga zo eerst even sporten en verder moet ik boodschappen doen, koken en poetsen, want er komen vanavond 8 vriendinnen eten Daarna lekker zingen en borrelen.
Fijne dag!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Moguh, pfff moehoeeeee vanmorgen half7 vriend gebeld, 1,5uur later berichtte hij en dat ging steeds zo door tot nu. Elke keer als ik sliep ging mijn tel weer. Mensen die om 9u en half 10bellen grrr.
Vanmiddag naar m'n vrijwilligerswerk.
Vanmiddag naar m'n vrijwilligerswerk.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Goedemorgen!
Ik ben alweer bijna twee uur aan het werk. Vandaag tot half 4 op een school werken, dan nog even thuiswerken en vanavond sporten. Ik ga een nieuwe les uitproberen in de sportschool: challenge. Ik ben benieuwd hoe die les bevalt.
Ik ben alweer bijna twee uur aan het werk. Vandaag tot half 4 op een school werken, dan nog even thuiswerken en vanavond sporten. Ik ga een nieuwe les uitproberen in de sportschool: challenge. Ik ben benieuwd hoe die les bevalt.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Goedemorgen,
Zo ik heb de boven verdieping al weer helemaal gesopt en gezogen, bedden verschoond, en nu ff relaxen;)
Zo ik heb de boven verdieping al weer helemaal gesopt en gezogen, bedden verschoond, en nu ff relaxen;)
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Goedemorgen,
Ik ben al tijdje wakker heb lekker dagje vrij en ben nu even de Bachelor aan het terugkijken, daarna even na de winkel.
Vanmiddag ga ik naar een vriendin thee drinken, vanavond even kijken naar twee stoelen via marktplaats.
Ik ben al tijdje wakker heb lekker dagje vrij en ben nu even de Bachelor aan het terugkijken, daarna even na de winkel.
Vanmiddag ga ik naar een vriendin thee drinken, vanavond even kijken naar twee stoelen via marktplaats.
love- Kletskop
- Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: