Baby slofjes/schoentjes
+11
Lejow
Limburg85
ekjir@M
Star007
Fiebje
_Lana_
Parel
Happydobby
Aimee
Linda
Puggle
15 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Baby slofjes/schoentjes
bolus26 schreef:Vanaf wanneer droegen julliebkindjes slofjes? Bijv t maatje s vanaf hoeveel maanden passen die?
Ik heb maat s gekocht gister. Kan ze ongeveer tot 8 maanden aan zei de verkoopster.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Ik zoek wel nog iets wat echt praktisch onmogelijk is om uit te schoppen.. Heb allerlei leuke schoentjes (gewoon voor de sier natuurlijk, en voor warme voetjes), maar B krijgt álles uit!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Puggle schreef:bolus26 schreef:Vanaf wanneer droegen julliebkindjes slofjes? Bijv t maatje s vanaf hoeveel maanden passen die?
Ik heb maat s gekocht gister. Kan ze ongeveer tot 8 maanden aan zei de verkoopster.
Ik ben begonnen met XS bij de ene toen ze een maand of 10 was, dus het is heel erg afhankelijk van de groote van de voet van je kindje. Ik zal het dus echt opmeten hoe groot de voeten van je kindje zijn Bolus. Wanneer we ze hier gingen aan doen was volgens mij ook met een maand of 10, daarvoor lekker allemaal sokken.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Lejow schreef:Ik zoek wel nog iets wat echt praktisch onmogelijk is om uit te schoppen.. Heb allerlei leuke schoentjes (gewoon voor de sier natuurlijk, en voor warme voetjes), maar B krijgt álles uit!
Heb je boumy's al geprobeerd? Dit zijn de enige sloffen/schoenen die I. niet uit krijgt.
_Mashimaro_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 491
Punten : 636
Registratiedatum : 17-11-10
_Mashimaro_ schreef:Lejow schreef:Ik zoek wel nog iets wat echt praktisch onmogelijk is om uit te schoppen.. Heb allerlei leuke schoentjes (gewoon voor de sier natuurlijk, en voor warme voetjes), maar B krijgt álles uit!
Heb je boumy's al geprobeerd? Dit zijn de enige sloffen/schoenen die I. niet uit krijgt.
De wattes?
Even googlen
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Lejow schreef:_Mashimaro_ schreef:Lejow schreef:Ik zoek wel nog iets wat echt praktisch onmogelijk is om uit te schoppen.. Heb allerlei leuke schoentjes (gewoon voor de sier natuurlijk, en voor warme voetjes), maar B krijgt álles uit!
De wattes?
Even googlen
http://www.boumy.nl/?redirect=false&gclid=CJu23KLf4LMCFUmN3godhCAAnA
_Mashimaro_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 491
Punten : 636
Registratiedatum : 17-11-10
Ik kreeg die boumys niet eens aan hier. Zootjes heeft ze nu en die gaan ook niet uit. Kun je ook nog even op googelen lejow.
Puggle- Ratel
Puggle schreef:Het zijn deze geworden zootjes. En dan de roze
Ik zie geen foto? Of ligt het aan mij?
Ik ga de voetjes even opmeten en dan bellen met de webwinkel. Het aantal maanden zegt niet zoveel denk ik.
Het ene kindje heeft grotere voeten dan de ander.
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Had hem weer weg gehaald vandaar.
Deze roze zijn het.
Deze roze zijn het.
Laatst aangepast door Puggle op do 22 nov 2012 - 9:31; in totaal 1 keer bewerkt
Puggle- Ratel
Lejow schreef:Ik zoek wel nog iets wat echt praktisch onmogelijk is om uit te schoppen.. Heb allerlei leuke schoentjes (gewoon voor de sier natuurlijk, en voor warme voetjes), maar B krijgt álles uit!
Babypaws!!
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Slofjes/schoentjes
» lopen en slofjes / schoentjes / sokjes
» Baby slofjes
» Baby Paws slofjes
» hema creche slofjes/ bambino slofjes
» lopen en slofjes / schoentjes / sokjes
» Baby slofjes
» Baby Paws slofjes