Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Baby Paws slofjes

+2
woezel
Parisienne
6 plaatsers

Ga naar beneden

Baby Paws slofjes Empty Baby Paws slofjes

Bericht  Parisienne zo 27 nov 2011 - 20:38

N. heeft nieuwe slofjes nodig, zeker om buiten ook mee rond te kunnen stappen. Ze past haar huidige slofjes (van Aapies) nu alleen nog maar zonder sokken, maar voor buiten en in de kinderwagen is dat echt te koud. Ze moet dus een maatje groter om er weer sokken in aan te kunnen.

Ik zat te kijken voor slofjes van Baby Paws. Maar ik vraag me af hoe deze vallen. N. heeft namelijk vrij 'dikke' voetjes, ze heeft een hoge wreef in ieder geval. Ze past niet makkelijk in schoentjes of slofjes. Zijn de slofjes van Baby Paws wijd genoeg open te krijgen en 'strak' genoeg dicht te maken? Haar enkels zijn namelijk niet heel dik.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Baby Paws slofjes Empty Re: Baby Paws slofjes

Bericht  woezel zo 27 nov 2011 - 21:39

Ben benieuwd, ik had laatst ook die roze gezien.
Maar hier al verschillende slofjes geprobeerd, maar ze trapt ze uit. Dus dat is niet zo warm buiten.

woezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  Gast zo 27 nov 2011 - 21:49

Ik vond ze wel fijn maar hij kreeg ze wel makkelijk uit, we zijn er daardoor ook 1 verloren in de stad.

Gast
Gast

Bericht  keverke26 zo 27 nov 2011 - 23:48

hallo,

klinkt misschien heel stom maar ik was van de week bij de wibra en daar waren slofjes voor 2.99 soort leer in veel kleuren en aan de bovenkant zit een elastiek waardoor mijn dochter (11 maanden) ze zelf niet uitkrijgt, ze blijven echt goed zitten! en ze zien er ook nog leuk uit! ik kan helaas geen foto plaatsen anders had ik ze even laten zien. die wat ik heb zijn roze met een zilveren bloem en ik heb ook zilveren. echt hele leuke!

gr stephanie

keverke26
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 74
Punten : 90
Registratiedatum : 23-06-11

Bericht  Annie24 ma 28 nov 2011 - 0:25

keverke26 schreef:hallo,

klinkt misschien heel stom maar ik was van de week bij de wibra en daar waren slofjes voor 2.99 soort leer in veel kleuren en aan de bovenkant zit een elastiek waardoor mijn dochter (11 maanden) ze zelf niet uitkrijgt, ze blijven echt goed zitten! en ze zien er ook nog leuk uit! ik kan helaas geen foto plaatsen anders had ik ze even laten zien. die wat ik heb zijn roze met een zilveren bloem en ik heb ook zilveren. echt hele leuke!

gr stephanie

Die van de Wibra zal het kindje van Parisienna niet aankrijgen met een hoge wreef.

Y. heeft Baby Paws: 2 paar. Hij heeft maatje 3. Hij heeft dit model:
Baby Paws slofjes Imagehandler.aspx?filename=3FG2-jak-rap-star-chocobruin

Dit model valt erg breed en de flap kan erg ver naar voren. Daardoor kan ik Y. zijn voetje als het ware in de schoen zetten en dan de schoen om zijn voetje heen vouwen. Y. heeft ook een hoge wreef en de Baby Paws zijn de enige schoentjes die hij past. Oxxy en Aapies enzo komt z'n voetje niet in.

Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  nillis ma 28 nov 2011 - 1:18

Ik had voor T ook paws besteld en vond ze echt waardeloos. Veel geld en weinig stevigheid. ik vond de eerste slofjes van aapie veel beter. ik ben toen naar een schoenenzaak gegaan voor slofjes, maar met schoenen thuisgekomen. N loopt toch ook al. Ik zou naar een schoenenzaak gaan en je daar laten adviseren.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast ma 28 nov 2011 - 6:20

wij hebben babypaws met klittenband, die passen alle kinderen, ook met een loeihoge wreef!

Gast
Gast

Bericht  Susan ma 28 nov 2011 - 6:23

Yrsa heeft ook een vrij hoge wreef en heeft als baby ook Baby Paws gehad, later slofjes van Bobux en die zaten ook goed.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud