Kerstplannen
+45
Snoes
Error
tuttebel
Ilovethe90s
Twellie
Flippin' Bitch
bolus26
Minx
Mizz_S
Toet
Marin
Esperanza
minoessepoes
Atelier Madame
Zwerver
Inge
Parel
Japie
Lady4
Parisienne
Elliot
Muus
studiebol
Ooh La La!
Juutjepetuutje
girli
SuperGrover
Jeanette
Sarah1985
mzcharlotte
dr_oupy
rapa nui
_Lacey_
Pancake
Oasis
Highway
Bazinga
Burn
Mida4you
Suus
Bliss
Sam
Kexter
Ibbeltje
Yare
49 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Kerstplannen
Sarah1985 schreef:Kerstavond kijken we altijd 3fm de finale van het glazen huis
Oh ja shit, dat kijk ik ook altijd, maar dat zal dit jaar wel niet lukken als ik bij m'n schoonfamilie ben!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb werkelijk nog geen idee. Tweede kerstdag moet ik in ieder geval werken.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Ligt er dit jaar een beetje aan. Ik kan wel halsstarrig blijven roepen dat ik geen kerst vier, maar als het erop aan komt, dan is er altijd wat te doen. Maar hoe en wat precies, dat is nu nog de vraag.
Ik hoef trouwens geen kerst te vieren met ouders. Zij gaan een weekendje weg.
Ik hoef trouwens geen kerst te vieren met ouders. Zij gaan een weekendje weg.
Gast- Gast
Ik ga met Kerst naar mijn moeder. Tweede Kerstdag gaan we naar het Top 2000 café, waarschijnlijk samen met mijn zus en zwager.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Nog niets afgesproken. Op dit moment kan het me ook nog niet schelen.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Eerste kerstdag komen mijn schoonouders eten. We willen mijn zwager en schoonzus ook nog uitnodigen, maar de familie van mijn schoonzus legt de kerstplannen vaak al 10 maanden van tevoren vast, dus die zullen vast (weer) niet kunnen.
Tweede kerstdag gaan we dan eten bij mijn ouders. En de twee dagen overdag blijven we gewoon lekker samen thuis.
Tweede kerstdag gaan we dan eten bij mijn ouders. En de twee dagen overdag blijven we gewoon lekker samen thuis.
Gast- Gast
Nog helemaal geen plannen, ook wel erg lekker..
Ik ben dan 38 weken zwanger dus ook geen idee hoe het gaat lopen, wie weet ben ik al bevallen..
Het zal iig rustig thuis worden of misschien even op visite ofzo maar niet te gek
Ik ben dan 38 weken zwanger dus ook geen idee hoe het gaat lopen, wie weet ben ik al bevallen..
Het zal iig rustig thuis worden of misschien even op visite ofzo maar niet te gek
Juutjepetuutje- Prater
- Aantal berichten : 662
Punten : 693
Registratiedatum : 18-11-10
Kerstavond vieren wij altijd bij mijn ouders.
Eerste kerstdag bij mijn schoonouders en 2e kerstdag is mijn vriend jarig. Normaal gesproken komt de hele familie dan bij ons (ouders en ooms en tantes), maar dit jaar gaan we met z'n 2en uit eten.
Eerste kerstdag bij mijn schoonouders en 2e kerstdag is mijn vriend jarig. Normaal gesproken komt de hele familie dan bij ons (ouders en ooms en tantes), maar dit jaar gaan we met z'n 2en uit eten.
Ooh La La!- Prater
- Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11
Kerstavond, of naar een verjaardag, of lekker thuis op de bank all you need is love kijken.
1e kerstdag, naar mijn ouders, meestal smiddag, lekker kletsen, spelletjes doen en heerlijk eten.
2e kerstdag ook geen idee, afgelopen 3 jaren hebben we het met vrienden gevierd maar heeft nu nog niemand iets aangeboden. Gisteravond net een mailtje gekregen en voor tweede kerstdag nu ook plannen
1e kerstdag, naar mijn ouders, meestal smiddag, lekker kletsen, spelletjes doen en heerlijk eten.
2e kerstdag ook geen idee, afgelopen 3 jaren hebben we het met vrienden gevierd maar heeft nu nog niemand iets aangeboden. Gisteravond net een mailtje gekregen en voor tweede kerstdag nu ook plannen
Laatst aangepast door studiebol op zo 18 nov 2012 - 18:55; in totaal 1 keer bewerkt
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Eerste kerstdag gaan we naar mijn schoonzus, die is jarig. We zouden gezellig samen eten met schoonouders voor het eerst sinds jaren. Maar schoonouders hebben deze week toevallig af laten weten omdat er misschien verjaardagsvisite zou kunnen komen bij mijn schoonzus (ze zijn echt mensenschuw).
Tweede kerstdag hebben we eigenlijk weer een verjaardag, maar op die dag plan ik nooit wat en zie ik wel wat de dag brengt en waar ik zin in heb.
Met mijn moeder geen contact, en mijn vader woont op dikke 2,5u rijden afstand. Dat wordt volgens mij niks meer dit jaar.
Tweede kerstdag hebben we eigenlijk weer een verjaardag, maar op die dag plan ik nooit wat en zie ik wel wat de dag brengt en waar ik zin in heb.
Met mijn moeder geen contact, en mijn vader woont op dikke 2,5u rijden afstand. Dat wordt volgens mij niks meer dit jaar.
Muus- Prater
- Aantal berichten : 557
Punten : 619
Registratiedatum : 28-12-10
Kerstavond vieren wij altijd met mijn ouders, oma en zus + gezin. De laatste 2 jaar heeft mijn zus ons uitgenodigd. Dit jaar gaan we denk ik bij mijn moeder eten, maar dat weet ik nog niet zeker.
Eerste kerstdag komt mijn schoonfamilie bij ons eten, dan gaan we gourmetten of fonduen.
Tweede kerstdag denk ik dat ik mijn ouders uitnodig, en misschien oma.
Eerste kerstdag komt mijn schoonfamilie bij ons eten, dan gaan we gourmetten of fonduen.
Tweede kerstdag denk ik dat ik mijn ouders uitnodig, en misschien oma.
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Ik ben 24 december jarig, dus kerstavond vier ik mijn verjaardag.
Verder hebben we nog geen plannen kunnen maken, omdat mijn vriend nog niet weet welke kerstdag hij moet werken (hij is namelijk kok) en hoe laat e.d. Ik heb gescheiden ouders, hij heeft een moeder die alleen is.. het is altijd erg lastig plannen bij ons. Zeker om een manier te vinden waarmee we allebei tevreden zijn.
Verder hebben we nog geen plannen kunnen maken, omdat mijn vriend nog niet weet welke kerstdag hij moet werken (hij is namelijk kok) en hoe laat e.d. Ik heb gescheiden ouders, hij heeft een moeder die alleen is.. het is altijd erg lastig plannen bij ons. Zeker om een manier te vinden waarmee we allebei tevreden zijn.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
dit jaar even afwachten ivm de baby.
bij mn moeder is het sowieso 2e kerst met mn broertje,zusje en mn moeders vriend. Mocht t gaan,gaan wij of daarheen of stelde mn moeder voor : komen ze naar ons en zorgt zij voor te eten!
1e kerst staat nu voor mn schoonouders gereserveerd maar zij verwachten wel dat we naar hen komen, gaan zien of t lukt!.
bij mn moeder is het sowieso 2e kerst met mn broertje,zusje en mn moeders vriend. Mocht t gaan,gaan wij of daarheen of stelde mn moeder voor : komen ze naar ons en zorgt zij voor te eten!
1e kerst staat nu voor mn schoonouders gereserveerd maar zij verwachten wel dat we naar hen komen, gaan zien of t lukt!.
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Het is inderdaad een stuk moeilijker plannen met een vriend aan je zijde. Herkenbaar, haha. Ik werk ook nog eens beide kerstdagen, waarvan ook een avond, dus het is voor ons ook plannen. We hebben nu nog geen idee hoe we deze dagen aan invullen. Vooral gigantisch genieten van het feit dat we onze eerste kerst samen vieren.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Kerstavond hebben we een borrel bij vrienden. Eerste kerstdag zijn mijn ouders en broertje bij ons. Tweede kerstdag weet ik nog niet. Bij mijn schoonfamilie doen doen ze niks aan kerst.
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Jullie eerste kerst in jullie nieuwe huis, lady?
Kerstavond kijk ik sowieso all you need is love!
Moet denk ik alle 3 de dagen werken overdag, dus weinig plannen.
We gaan 1 dag naar mijn schoonouders s'avonds en that's it.
We gaan ook nog een dag met zijn 3en doorbrengen, cadeautjes onder de boom, lekker smikkelen, heerlijk!
Overigens zou kerst van mij afgeschaft mogen worden, ik haat de moetjes en de (hier vaak) schijnheiligheid.
Kerstavond kijk ik sowieso all you need is love!
Moet denk ik alle 3 de dagen werken overdag, dus weinig plannen.
We gaan 1 dag naar mijn schoonouders s'avonds en that's it.
We gaan ook nog een dag met zijn 3en doorbrengen, cadeautjes onder de boom, lekker smikkelen, heerlijk!
Overigens zou kerst van mij afgeschaft mogen worden, ik haat de moetjes en de (hier vaak) schijnheiligheid.
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Géén idee. Afgelopen jaren gingen we 1e kerstdag brunchen met de familie van mijn vriend & 2e kerstdag naar mijn ouders. Maar het gaat niet zo goed met de familie daar, dus of dat doorgaat? We zullen sowieso naar beide families toe gaan.
Gast- Gast
24e is mijn schoonvader jarig
1e kerstdag gaan wij naar mijn ouders en gaan we 's avonds uit eten met mijn ouders, zusje en haar vriend
2e kerstdag is mijn vader jarig, brunchen we bij mijn ouders en daarna met de schoonfamilie eten bij mijn schoonouders
1e kerstdag gaan wij naar mijn ouders en gaan we 's avonds uit eten met mijn ouders, zusje en haar vriend
2e kerstdag is mijn vader jarig, brunchen we bij mijn ouders en daarna met de schoonfamilie eten bij mijn schoonouders
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Wat weten jullie dat allemaal al vroeg zeg! Ik heb werkelijk nog geen idee.
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
2e kerstdag lekker op vakantie
Dus eerste kerstdag zowel mijn als vriends familie. Denk kerstavond maar zijn kant Inc ontbijt en dan eerste kerstdag mijn familie.
Dus eerste kerstdag zowel mijn als vriends familie. Denk kerstavond maar zijn kant Inc ontbijt en dan eerste kerstdag mijn familie.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Hier ook nog geen vastliggende plannen. We vieren elk jaar 1 dag kerst met mijn ouders, broer, oom en tante en neefje en nichtje met aanhang en 1 dag bij mijn schoonouders.
Mijn moeder is van het weekend met haar zus een dagje weg geweest dus ik neem aan dat ze afgesproken hebben of het eerste of tweede kerstdag bij mijn oom en tante wordt (vorig jaar zijn ze bij mijn ouders geweest), ik bel haar vanavond, dus dan hoor ik het denk ik wel. De vriend van mijn nichtje is op buitenland stage en zij gaat hem met de feestdagen opzoeken, dus zij zijn er al niet, mijn broer is vrijgezel, dus die hoeft geen rekening te houden met schoonfamilie, dan blijft alleen mijn neefje en zijn vriendin over waar we ons op aan moeten passen.
Bij mijn schoonouders was de oma van mijn vriend er altijd, maar dat gaat nu niet meer omdat ze lichamelijk en geestelijk achteruit gaat. Ik heb nog geen idee of mijn schoonmoeder een dag naar het verzorgingstehuis wil, of hoe ze het in wil gaan vullen. Daarnaast is het broertje van mijn vriend op reis voor een aantal maanden, hij werkte altijd met de kerst, daar hoeven we nu ook geen rekening mee te houden. Mijn schoonzusje heeft ook een vriend, maar zijn ouders hechten niet zoveel waarde aan kerst, vorig jaar was hij alleen thuis tweede kerstdag, dus geen idee of we echt rekening met hun moeten houden.
Vrienden van ons vieren samen kerstavond met een hele groep. Misschien dat we ons daar bij aansluiten en misschien dat we kerstavond lekker thuis vieren met allemaal kleine hapjes en een gezellige kerstfilm en dat we 's ochtends pas de trein pakken richting de familie. We zien het allemaal nog wel.
Mijn moeder is van het weekend met haar zus een dagje weg geweest dus ik neem aan dat ze afgesproken hebben of het eerste of tweede kerstdag bij mijn oom en tante wordt (vorig jaar zijn ze bij mijn ouders geweest), ik bel haar vanavond, dus dan hoor ik het denk ik wel. De vriend van mijn nichtje is op buitenland stage en zij gaat hem met de feestdagen opzoeken, dus zij zijn er al niet, mijn broer is vrijgezel, dus die hoeft geen rekening te houden met schoonfamilie, dan blijft alleen mijn neefje en zijn vriendin over waar we ons op aan moeten passen.
Bij mijn schoonouders was de oma van mijn vriend er altijd, maar dat gaat nu niet meer omdat ze lichamelijk en geestelijk achteruit gaat. Ik heb nog geen idee of mijn schoonmoeder een dag naar het verzorgingstehuis wil, of hoe ze het in wil gaan vullen. Daarnaast is het broertje van mijn vriend op reis voor een aantal maanden, hij werkte altijd met de kerst, daar hoeven we nu ook geen rekening mee te houden. Mijn schoonzusje heeft ook een vriend, maar zijn ouders hechten niet zoveel waarde aan kerst, vorig jaar was hij alleen thuis tweede kerstdag, dus geen idee of we echt rekening met hun moeten houden.
Vrienden van ons vieren samen kerstavond met een hele groep. Misschien dat we ons daar bij aansluiten en misschien dat we kerstavond lekker thuis vieren met allemaal kleine hapjes en een gezellige kerstfilm en dat we 's ochtends pas de trein pakken richting de familie. We zien het allemaal nog wel.
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Kerstavond ga ik waarschijnlijk eten met m'n zus.
1e kerstdag ga ik denk ik naar m'n ouders toe.
2e kerstdag vieren we vaak met familie van m'n vader.
1e kerstdag ga ik denk ik naar m'n ouders toe.
2e kerstdag vieren we vaak met familie van m'n vader.
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Bliss ik heb precies dezelfde situatie. Ouders gescheiden, schoonouders nog samen. Door kerstavond ook als een kerst diner te beschouwen, gaat dat eigenlijk vanzelf goed, dan hebben we drie avonden. Net zoals bij jou dus. Redelijk op tijd afspreken helpt ook.
Dit jaar doen we kerstavond bij m'n moeder, eerste kerstdag bij schoonouders en tweede kerstdag bij m'n vader. Qua rij route door t hele land is dit ook t handigst.
Dit jaar doen we kerstavond bij m'n moeder, eerste kerstdag bij schoonouders en tweede kerstdag bij m'n vader. Qua rij route door t hele land is dit ook t handigst.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Eigenlijk heb ik er helemaal geen zin in dit jaar, in die verplichte bezoekjes naar ouders en (gescheiden) schoonouders. De oplossing zou zijn als ik er lekker tussenuit ging met mijn vriend.
Gast- Gast
Ik heb nog geen concrete plannen maar ik hou ook niet van kerst, dus dat komt mooit uit. Ik denk dat we een van de twee dagen met ons gezin uit eten gaan, volgens mij eerste kerstdag. En tweede kerstdag ga ik meestal overdag even bij oma langs. Verder ga ik beide avonden met mijn vriendinnen op stap.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: