Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kerstplannen

+45
Snoes
Error
tuttebel
Ilovethe90s
Twellie
Flippin' Bitch
bolus26
Minx
Mizz_S
Toet
Marin
Esperanza
minoessepoes
Atelier Madame
Zwerver
Inge
Parel
Japie
Lady4
Parisienne
Elliot
Muus
studiebol
Ooh La La!
Juutjepetuutje
girli
SuperGrover
Jeanette
Sarah1985
mzcharlotte
dr_oupy
rapa nui
_Lacey_
Pancake
Oasis
Highway
Bazinga
Burn
Mida4you
Suus
Bliss
Sam
Kexter
Ibbeltje
Yare
49 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Kerstplannen Empty Kerstplannen

Bericht  Bliss zo 18 nov 2012 - 4:26

Wat gaan jullie doen met kerst? Mijn ouders zijn gescheiden en voorheen gingen mijn zusje en ik gewoon één dag naar mn vader en één dag naar mn moeder. Nu heb ik een vriend en dus een extra familie om heen te gaan en dat maakt het meteen weer een stuk lastiger qua planning! (gelukkig zijn zijn ouders nog wel bij elkaar Wink)
Mijn schoonmoeder mailde net dat we in principe op kerstavond allemaal daar gaan eten. Ik heb nu voorgesteld om dan 1e kerstdag bij mn vader te gaan eten, daar te blijven slapen en dan 2e kerstdag bij mn moeder te gaan brunchen. Op die manier zijn we toch overal ff geweest. Hoe doen jullie dat?

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kerstplannen Empty Re: Kerstplannen

Bericht  Gast zo 18 nov 2012 - 4:29

Ik wacht het altijd gewoon af laughcry Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Yare zo 18 nov 2012 - 4:32

Ik weet het nog niet helemaal precies! De afgelopen 7 jaar had ik een relatie en we waren altijd de 1e kersdat bij mijn ouders en de tweede kerstdag bij zijn ouders. Nu heb ik net een nieuwe vriend en we hebben elkaars ouders etc. nog niet ontmoet, waarschijnlijk vieren we 1e kerstdag apart en komt hij 2e kerstdag bij mij en dan lekker met zijn tweeën een beetje kerst vieren!
Yare
Yare
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 167
Punten : 220
Registratiedatum : 17-07-12

Bericht  Gast zo 18 nov 2012 - 4:32

Onze ouders zijn beide gescheiden. Ik heb alleen geen contact meer met mijn vader en mijn vriend zijn moeder woont in het buitenland. Het hangt er vanaf of zij hier komt met Kerst maar anders is er geen probleem. Ik weet niet of mijn moeder bij haar vriend is of hier, maar als ze bij haar vriend is, dan gaan we daar ook niet naar toe aangezien hij in een andere provincie woont en we weinig contact hebben met hem. Dus dan blijft alleen de vader van mijn vriend over. Ik zou het niet vreselijk vinden als dat het enige uitje is deze kerst. We hebben pas een nieuwe woning dus het lijkt me ook wel leuk om het met z'n tweetjes te vieren of uit eten te gaan smile

Gast
Gast

Bericht  Ibbeltje zo 18 nov 2012 - 4:35

We hebben mijn ouders 1 dagje hier uitgenodigd en dan koken wij voor hen. Verder geen idee. Ik weet ook nog niet welke dag het gaat worden overigens.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Kexter zo 18 nov 2012 - 4:36

Kerstavond wil ik graag bij mijn ouders is de stad naar de kerstnachtdienst, dus daarvoor gaan we wel even (als vriend mee wilt) koffie drinken en/of eten bij mijn ouders

1e kerstdag zien we wel, of eten bij mijn ouders of gewoon thuis. Zal wel bij ouders worden, want we zijn niet zo goed in thuis zitten. Zal nog eens vragen wanneer mijn zus bij mijn ouders is. En misschien sochtends in onze stad nog even naar de kerk.

2e kerstdag gaan we altijd gourmetten op de boerderij van mijn vriend zijn oom en tante met zijn familie. Is wel leuk, maar ook een lange drukke dag en jammer dat ik daardoor al jaren niet mee kan naar de kroeg op 2e kerstdag..

Bij mijn ouders is het heel los, als je zin hebt om te komen kom je maar en als het niet uitkomt dan niet. Als ik op vakantie ben, prima. Ze zien het allemaal wel....
Kexter
Kexter
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 122
Punten : 155
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Suus zo 18 nov 2012 - 4:41

We vieren tweede kerstdag altijd met de hele familie van mijn vaders kant, dus alle ooms, tantes, neefjes en nichtjes. Erg gezellig! Mijn ouders zijn gescheiden, maar mijn moeder is getrouwd met een broer van mijn vader, dus ik zie al mijn ouders die dag Very Happy

Eerste kerstdag gaan we vieren met de familie van mijn man. Waarschijnlijk gaan we gezellig spelletjes doen en tussendoor eten, iedereen maakt meestal een gang klaar.
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058

Bericht  Sam zo 18 nov 2012 - 4:41

Kerstavond naar mijn moeder.
Eerste kerstdag naar mijn vader en zijn vrouw en savonds uiteten met schoonouders.
Tweede kerstdag bog niks :cheering:
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Bericht  Bliss zo 18 nov 2012 - 4:50

Suus schreef:We vieren tweede kerstdag altijd met de hele familie van mijn vaders kant, dus alle ooms, tantes, neefjes en nichtjes. Erg gezellig! Mijn ouders zijn gescheiden, maar mijn moeder is getrouwd met een broer van mijn vader, dus ik zie al mijn ouders die dag Very Happy

Eerste kerstdag gaan we vieren met de familie van mijn man. Waarschijnlijk gaan we gezellig spelletjes doen en tussendoor eten, iedereen maakt meestal een gang klaar.

Serieus? Very Happy Was dat niet heel gek in het begin? En wat vond je vader ervan??

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545

Bericht  Suus zo 18 nov 2012 - 4:54

Bliss schreef:
Suus schreef:We vieren tweede kerstdag altijd met de hele familie van mijn vaders kant, dus alle ooms, tantes, neefjes en nichtjes. Erg gezellig! Mijn ouders zijn gescheiden, maar mijn moeder is getrouwd met een broer van mijn vader, dus ik zie al mijn ouders die dag Very Happy

Serieus? Very Happy Was dat niet heel gek in het begin? En wat vond je vader ervan??
Haha, ja, echt Kerstplannen 561177 Maar al sinds ik heel klein was hoor, ze zijn inmiddels al 27 jaar getrouwd (en mijn vader ook met zijn vrouw). Ik heb de beginperiode dus niet bewust meegekregen, maar voor mij is het nooit raar geweest. Mijn ouders hebben er altijd voor gezorgd dat ik geen last had van eventuele problemen die zij met elkaar hadden en inmiddels kunnen ze het gelukkig goed met elkaar vinden Kerstplannen 561177
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058

Bericht  Mida4you zo 18 nov 2012 - 4:56

1e kerstdag zijn we gewoon thuis met z'n 3tjes. Mijn man gaat die avond lekker uitgebreid koken, overdag gaan we niet zoveel doen. Misschien een leuke kerstfilm kijken.

2e kerstdag moet ik werken van 12 tot 5. En 's avonds zal mijn man vast wel weer lekker gaan koken smile
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10

Bericht  Burn zo 18 nov 2012 - 4:57

Kerstavond ben ik de hele avond bij de kerk, 1e Kerstdag vieren wij het thuis. 2e Kerstdag geen plannen..

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  Bazinga zo 18 nov 2012 - 5:01

Ik heb vrijdag knallende ruzie gekregen met m'n broer en hem min of meer gezegd dat-ie bij niet meer welkom is... Dat maakt voor ons de feestdagen weer wat meer ingewikkeld. Kerstavond breng ik met familie door aan paps kant. Eerste kerstdag ben ik alleen met m'n vader en broertje; pap heeft behoefte aan een kerst met alleen z'n kinderen. Dus k vind dat mijn broer dan maar lekker op die dag bij m'n moeder komt...

Tweede kerstdag blijf ik bij mam en ik zit er aan te denken om een vriendin van mam (soort tante voor mij) uit te nodigen, omdat ik denk dat die anders alleen zit. Liefst nodig ik alle alleenstaande die ik ken uit, om samen alleen te zijn Wink
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  Gast zo 18 nov 2012 - 5:04

Kerstavond wil ik samen iets gaan doen, weet nog niet wat. Lekker uit eten of samen gourmetten, al vrees ik dat we dat de dagen daarop ook al doen. Of we koken gewoon lekker luxe en eten dat bij kaarslicht op. Verder wil ik nog iets anders doen die avond, maar weet nog niet wat.
Eerste Kerstdag vieren we bij mijn ouders, met cadeautjes en lekker eten. En tweede kerstdag gaan we naar mijn zwager en schoonzusje en schoonmoeder.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 18 nov 2012 - 5:05

Bazinga schreef:Ik heb vrijdag knallende ruzie gekregen met m'n broer en hem min of meer gezegd dat-ie bij niet meer welkom is... Dat maakt voor ons de feestdagen weer wat meer ingewikkeld. Kerstavond breng ik met familie door aan paps kant. Eerste kerstdag ben ik alleen met m'n vader en broertje; pap heeft behoefte aan een kerst met alleen z'n kinderen. Dus k vind dat mijn broer dan maar lekker op die dag bij m'n moeder komt...

Is je broer geen kind van je vader dan?

Gast
Gast

Bericht  Bazinga zo 18 nov 2012 - 5:11

Nee, ik heb 2 halfbroers, een oudere broer met dezelfde moeder en een broertje met dezelfde vader. 't Is bij ons vrij lastig, omdat m'n oudere broer bij z'n vader nog een broertje en zusje heeft en mijn jongere broertje heeft nog een oudere zus bij z'n moeder. Die andere zus woont samen en heeft een dochtertje, dus die zitten ook weer met familie enz enz...
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  Gast zo 18 nov 2012 - 5:12

Eerste kerstdag komt de familie van mijn vriend bij ons, tweede ga ik met mijn vriend en tante naar mijn opa. Mijn ouders en zus zijn er helaas niet met kerst.

Gast
Gast

Bericht  Highway zo 18 nov 2012 - 5:13

Kerstavond vier ik met mijn vriendinnen, elk jaar vaste prik. 1e kerstdag hebben mijn ouders ons gevraagd dus blijft alleen 2e kerstdag over. Mijn schoonouders zijn gescheiden en beiden niet zulke planners.Ik heb nog niet gehoord wat zij willen doen. Misschien dat ik ze hier uitnodig voor 2e kerstdag maar daar wil ik nog even over nadenken.
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Oasis zo 18 nov 2012 - 5:29

Het enige wat tot nu toe vaststaat, is dat mijn vriend en ik kerstavond bij mijn schoonouders doorbrengen en eerste kerstdag bij mijn ouders. Tweede kerstdag is het mogelijk dat ik moet werken, dat weet ik nog niet. Evenals (vroeg op) kerstavond trouwens. Nog even afwachten dus!
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662

Bericht  Pancake zo 18 nov 2012 - 5:51

Waarschijnlijk wordt dat de hele dag in mijn eentje thuis zitten in mijn pyjama. Mijn vriend heeft 24 en 25 december nachtdienst, dus overdag is hij alleen aan het slapen en 's avonds ben ik dus echt alleen. 26 december zullen we denk ik gewoon lekker eten met zijn 2tjes en films kijken.
Pancake
Pancake
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 362
Punten : 376
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  _Lacey_ zo 18 nov 2012 - 6:20

Waarschijnlijk gewoon bij mijn ouders thuis. Heb geen partner, dus ook geen schoonfamilie om naartoe te gaan.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489

Bericht  rapa nui zo 18 nov 2012 - 6:22

Eerste kerstdag eten bij mijn ouders. Tweede kerstdag ga ik 's middags naar The Tenors en voor de rest lekker lezen, TV kijken en niets doen.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  dr_oupy zo 18 nov 2012 - 6:22

Kerstavond, Ben ik jarig dus dan komt er nog wat visite, en gaan we gewoon met het gezin lekker eten en verder niet veel bijzonders.
1e kerstdag, Thuis met m'n moeder, broer en een vriendin van mijn moeder, De man van mijn moeder moet die dag werken(kok)
2e kerstdag, Met mijn moeder en haar man uitgebreid eten, die dag gaat mijn broer naar onze vader, alleen heb ik geen contact meer met hem.
dr_oupy
dr_oupy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 397
Punten : 465
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  mzcharlotte zo 18 nov 2012 - 6:36

Maar Pancake, heb jij geen familie waar je kerst mee wilt vieren?

Wij gaan alle dagen naar een hotel in Limburg.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  Sarah1985 zo 18 nov 2012 - 6:41

Kerstavond kijken we altijd 3fm de finale van het glazen huis

1e kerstdag komen mijn ouders en broers hier. Iedereen maakt dan wat. Of neemt iets mee. We gaan dan uitgebreid dineren voor het eerst wat anders dan gourmetten

2e kerstdag geen idee. Misschien naar schoonouders maar hoeft van mij niet
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud