Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoelang kun je een ontdooide pizza in de koelkast bewaren?

2 plaatsers

Ga naar beneden

Hoelang kun je een ontdooide pizza in de koelkast bewaren? Empty Hoelang kun je een ontdooide pizza in de koelkast bewaren?

Bericht  Coco za 17 nov 2012 - 0:57

Ik heb er gister 1 in de koelkast gelegd en nu weet ik dat je Turkse pizza's 24 uur ontdooit in de koelkast kunt laten liggen, maar op deze doos staat alleen de houdbaarheid in de vriezer.
Het is een spinaziepizza dus ik twijfel een beetje of ik die in de oven zal gooien of in de kliko.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang kun je een ontdooide pizza in de koelkast bewaren? Empty Re: Hoelang kun je een ontdooide pizza in de koelkast bewaren?

Bericht  Minx za 17 nov 2012 - 1:32

Ohw die kun je nog wel eten nu hoor smile, zou dan de 48 uur aanhouden, dus gister ontdooit zondag weg.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang kun je een ontdooide pizza in de koelkast bewaren? Empty Re: Hoelang kun je een ontdooide pizza in de koelkast bewaren?

Bericht  Coco za 17 nov 2012 - 1:39

Ik vond net al op hun site dat het 24 uur kan. Vraag mij alleen ook af of dat met spinazie kan. Er is toch iets met spinazie? Of is het dat het niet in de magnetron mag?
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang kun je een ontdooide pizza in de koelkast bewaren? Empty Re: Hoelang kun je een ontdooide pizza in de koelkast bewaren?

Bericht  Minx za 17 nov 2012 - 1:50

Dat je het beter geen tweede keer op kan warmen,
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang kun je een ontdooide pizza in de koelkast bewaren? Empty Re: Hoelang kun je een ontdooide pizza in de koelkast bewaren?

Bericht  Coco za 17 nov 2012 - 2:02

Oh ja, thnx. Hebben de kids geluk. Very Happy
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang kun je een ontdooide pizza in de koelkast bewaren? Empty Re: Hoelang kun je een ontdooide pizza in de koelkast bewaren?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum