Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Best erg.

+6
Snoes
Snoopy
Caribbeanlover
Parisienne
Carra
Rush
10 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Best erg. - Pagina 2 Empty Re: Best erg.

Bericht  Gast do 22 nov 2012 - 1:59

Jerry schreef:Maar ik ga toch echt niet de sleutel in de deur laten zitten, een raampje ingetikt en ze kunnen de deur zo opendraaien!

Dan maak je toch een sleutelhaakje aan je muur uit het zicht? Is toch zo moeilijk niet?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Jerry do 22 nov 2012 - 10:40

Carrie schreef:
Jerry schreef:Maar ik ga toch echt niet de sleutel in de deur laten zitten, een raampje ingetikt en ze kunnen de deur zo opendraaien!

Dan maak je toch een sleutelhaakje aan je muur uit het zicht? Is toch zo moeilijk niet?

Dan maakt t toch niet uit of ik m aan n haakje hang of dat ie in n laatje (op weg naar de deur) ligt? :P
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 22 nov 2012 - 21:21

Jerry schreef:
Carrie schreef:

Dan maakt t toch niet uit of ik m aan n haakje hang of dat ie in n laatje (op weg naar de deur) ligt? Best erg. - Pagina 2 253468018

Nee zeker niet! Had je dat hier ergens al geschreven dan? Dan heb ik daar overheen gelezen. Bij ons ligt hij ook in een la vlakbij de deur, en in bij de voordeur hangt een sleutelkastje.

Gast
Gast

Bericht  Caribbeanlover do 22 nov 2012 - 21:38

Bij ons hangt die in het slot wij gebruiken nl alleen de achterdeur.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Bericht  Jerry do 22 nov 2012 - 21:39

Carrie schreef:
Jerry schreef:
Carrie schreef:

Dan maakt t toch niet uit of ik m aan n haakje hang of dat ie in n laatje (op weg naar de deur) ligt? Best erg. - Pagina 2 253468018

Nee zeker niet! Had je dat hier ergens al geschreven dan? Dan heb ik daar overheen gelezen. Bij ons ligt hij ook in een la vlakbij de deur, en in bij de voordeur hangt een sleutelkastje.

Wel dat ie op een vaste plek ligt waar je langs komt als je naar de deur loopt :P No biggie Wink
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

Permissies van dit forum: