Meiden met een Naked Palette
+28
Viva
Didi
Stranger
Isabel_
Antibes
mouette
Océane
Niekske
Rush
Caro
Aziraphale
Starla
Parisienne
Rouge
kippiee
Beachgirl
Paper Crown
Charles
duckie
nijntje4
Liz
Fearie
Melis_je
Rovine
Poubelle
Arwyn
Atelier Madame
Urban Naked
32 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Meiden met een Naked Palette
Welke kleuren gebruiken jullie het meest?
En welke looks maken jullie ermee? Foto's zouden leuk zijn
En welke looks maken jullie ermee? Foto's zouden leuk zijn
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Re: Meiden met een Naked Palette
Ik heb de naked 1 en de Creep is al halverwege ongeveer. Verder gebruik ik de Virgin vrij regelmatig, andere kleurtjes net zoals mijn hoofd ernaar staat. Was wel beste make-up aankoop ooit, gebruik hem vrijwel dagelijks.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Ik heb de pallette 2 en ik gebruik het meeste Bootycall op m'n bewegende ooglid, en Suspect in m'n arcadeboog. En weer wat Bootycall onder m'n wenkbrauw. Dit is m'n werk-look. Best wel neutraal.
Urban Naked- Prater
- Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Wat is er zo fijn aan een naked palet? Hoor zoveel enthousiaste reacties namelijk
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik las op Beautylab dat MUA een goede dupe heeft.
En nu bij een bestelling vanaf 10 pond 35% korting en geen verzendkosten. Ik twijfel!
Edit: Ik heb het gewoon gedaan.
2 pallettes, wenkbrauwpotloodje, eyeliner en 2 lipsticks voor 10,- inclusief verzenden
En nu bij een bestelling vanaf 10 pond 35% korting en geen verzendkosten. Ik twijfel!
2 pallettes, wenkbrauwpotloodje, eyeliner en 2 lipsticks voor 10,- inclusief verzenden
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Rovine schreef:Ik heb de naked 1 en de Creep is al halverwege ongeveer. Verder gebruik ik de Virgin vrij regelmatig, andere kleurtjes net zoals mijn hoofd ernaar staat. Was wel beste make-up aankoop ooit, gebruik hem vrijwel dagelijks.
Creep gebruik ik vrijwel nooit, vind die te heftig voor gewoon overdag. Hoe draag jij die dan?
Poubelle- Ratel
Ik gebruik sin, sidecar, halfbaked, smog, darkhorse, toasted en hustle het meest.
Creep en gunmetal heb ik volgens mij nog maar 1 keer gebruikt.
Creep en gunmetal heb ik volgens mij nog maar 1 keer gebruikt.
Poubelle- Ratel
Pixie schreef:Rovine schreef:Ik heb de naked 1 en de Creep is al halverwege ongeveer. Verder gebruik ik de Virgin vrij regelmatig, andere kleurtjes net zoals mijn hoofd ernaar staat. Was wel beste make-up aankoop ooit, gebruik hem vrijwel dagelijks.
Creep gebruik ik vrijwel nooit, vind die te heftig voor gewoon overdag. Hoe draag jij die dan?
Ik gebruik geen potlood of eyeliner, dus als een zacht lijntje boven mijn oog. Echt zwart is voor mij vrij heftig, met een lichte huid en donkerblond haar. Overdag doe ik het dan zonder primer, dan is hij ook minder donker.
Rovine- Ratel
Arwyn schreef:Ik las op Beautylab dat MUA een goede dupe heeft.
Wow! Wat goedkoop.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Melis_je schreef:Arwyn schreef:Ik las op Beautylab dat MUA een goede dupe heeft.
Wow! Wat goedkoop.
Hier de swatches, daardoor wilde ik het wel proberen. Ben benieuwd wanneer ik hem binnenkrijg!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb de Naked 2 en mijn daglook is halve baked op mijn bewegende ooglid, snakebite in mijn buitenste ooghoeken en dan blenden en bootycall op mijn wenkbrauw bot.
De overige kleuren die ik vaker gebruik zijn tease voor overdag in mijn crease, verve op mijn bewegende ooglid en pistol in de crease als avondlook. blackout om een smokey eye mee te maken.
De overige kleuren die ik vaker gebruik zijn tease voor overdag in mijn crease, verve op mijn bewegende ooglid en pistol in de crease als avondlook. blackout om een smokey eye mee te maken.
Gast- Gast
Atelier Madame schreef:Wat is er zo fijn aan een naked palet? Hoor zoveel enthousiaste reacties namelijk
Ben ik ook erg benieuwd naar, moet echt eens nieuwe makeup hebben en dan ook goed spul. Ik heb wat gelezen over dat naked pa lette en iedereen is enthousiast.
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10
Atelier Madame schreef:Wat is er zo fijn aan een naked palet? Hoor zoveel enthousiaste reacties namelijk
De oogschaduws van Urban Decay zijn sowiezo erg goed, hebben een goede pigmentatie en je doet er dus erg lang mee.
Met het naked palette kun je mooie, rustige ooglooks maken voor overdag, maar ook heftigere voor als je bijvoorbeeld uitgaat.
Sinds ik het naked palette heb, heb ik geen ander oogschaduwpalette meer gebruikt.
Poubelle- Ratel
Wat ik persoonlijk fijn vind aan UD is dat de kleur op je oogleden precies hetzelfde is als in het doosje. Als ik ergens een hekel aan heb is dat het in 't doosje supermooi lijkt, maar eenmaal op je oog moet je 34 laagjes aanbrengen, wil je een beetje kleur zien. Geldt ook voor oogpotloden, van die harde potloden waarbij je zowat je oog uitsteekt, ik kan daar gewoon niets mee. 1 zo'n palette voldoet ook. Je kan er veel kanten mee op.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Arwyn schreef:Melis_je schreef:Arwyn schreef:Ik las op Beautylab dat MUA een goede dupe heeft.
Wow! Wat goedkoop.
Super bedankt voor je tip! Ik heb ook 2 pallets besteld, 2 eyeliners, foundation, poeder & bronzer voor 14 euro! Echt mega goedkoop, ben benieuwd wanneer het binnen komt
Liz- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11
Dank voor de tip! Net ook even wat besteld
nijntje4- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10
Ik heb de Naked 2 vandaag voor mijn verjaardag gekregen. Hij is zooo mooi! Ben er erg blij mee. Straks maar eens uitproberen bij het opmaken voor de kerstborrel
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Ik heb de naked palette vrijdag gekocht, ben er ook erg blij mee, wilde me de dag erna ermee opmaken maar kreeg buikgriep, moest ik die prachtige doos 2 dagen ongeopend naast me laten liggen ik heb het vandaag voor het eerst op dus moet nog wat leuke variaties bedenken..
Rouge- Prater
- Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10
Liz schreef:Arwyn schreef:Melis_je schreef:Arwyn schreef:Ik las op Beautylab dat MUA een goede dupe heeft.
Wow! Wat goedkoop.
Super bedankt voor je tip! Ik heb ook 2 pallets besteld, 2 eyeliners, foundation, poeder & bronzer voor 14 euro! Echt mega goedkoop, ben benieuwd wanneer het binnen komt
welke site is dat??
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Heb de naked 2 en gebruik vaak:
Foxy, Half baked, Bootycall, Chopper, YDK en Busted
Foxy, Half baked, Bootycall, Chopper, YDK en Busted
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Naked 1 of 2 en waar?
Welke Naked palette van Urban Decay vinden jullie het mooist en waar hebben jullie 'm gekocht?
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Je hebt er toch al 1! Ik vond de 2 net iets mooie qua kleurtjes, hoewel de 1 ook kleurtjes heeft die de 2 weer heeft. Ik heb deze gekocht bij Sephora, die zit in de V&D in Utrecht.
Gast- Gast
Ik heb de Naked 1 gekocht. Pas hoor, niet toen het zo'n hype was. Ik vond 1 net iets mooiere kleuren hebben. Althans, meer die ik zou gebruiken.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
EBay heb ik hem vandaan. Verder hebben ze hem bij de Sephora en op MP staan ook verkopers die nieuwe verkopen.
Ik heb de 1 gekocht, vond de kleuren net wat mooier.
Ik heb de 1 gekocht, vond de kleuren net wat mooier.
Rovine- Ratel
Hier bestaat al een topic over... Ik heb de 2, en heb hem bij Sephora gekocht in Leidsenhage.
Laatst aangepast door Beachgirl op di 25 dec 2012 - 10:13; in totaal 1 keer bewerkt
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Snel vraagje: wat kost de Naked Palette II hier in NL?
» Sorry meiden
» Meiden uit Arnhem
» Meiden in Drenthe?
» Lieve meiden...
» Sorry meiden
» Meiden uit Arnhem
» Meiden in Drenthe?
» Lieve meiden...
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: