Luierzakjes?
+20
Coco
Mamsie
ekjir@M
Happydobby
iloverose
Schism
Floor
PiP
Chelle
Paper Crown
PapillonRose
Flip Fluitketel
Wennes
Ibbeltje
Snoes
Ezzer
Monnie
Papillio
Lejow
Mida4you
24 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Luierzakjes?
Floor schreef:Ok, bij mij staat de kliko veel verder weg, ik moet echt omlopen.
Laat dus maar PC, niet aangedacht dat jullie kliko misschien wel dicht bij de achterdeur staat.
Deur open, pamper erin en dicht!
Zakje erom omdat het 1x per week geleegd wordt en babypoep kan superstinken na ren week haha!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Hier gaan poepluiers in een luierzakje en dan gooi ik ze uit het raam
Haha zo de tuin en dan in de container.
Plasluiers gaan gewoon in de luieremmer
Laatst aangepast door Schism op di 13 nov 2012 - 10:03; in totaal 1 keer bewerkt
Schism- Prater
- Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10
Wij gebruiken bij elke poepluier die zakjes van de action ,vooral nu ze zi druk op het aankleed kussen ligt vind ik het wel fijn dat de poeppamper niet door de kamer vliegt ,sonms zit ze der zo onder dan vind ik het handig dat ik de kontdoekjes zo in zakje kan doen met de pamper.en daarna de kliko in
iloverose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 467
Punten : 470
Registratiedatum : 10-08-12
Paper Crown schreef:Floor schreef:Ok, bij mij staat de kliko veel verder weg, ik moet echt omlopen.
Laat dus maar PC, niet aangedacht dat jullie kliko misschien wel dicht bij de achterdeur staat.
Deur open, pamper erin en dicht!
Zakje erom omdat het 1x per week geleegd wordt en babypoep kan superstinken na ren week haha!
Ik zei al laat maar, onze kliko staat gewoon echt te ver weg daarvoor. Wel fijn dat jullie kliko 1x per week wordt geleegd, die van ons maar 1x per 2 weken (en dan zit ie echt ramvol ).
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
hahaha grappig dat je het zo uit het raam gooit, dan moet ik erg moeilijk gooien of ze liggen op het platdak van de aanbouw beneden, lijkt me niet zo handig en frisSchism schreef:Hier gaan poepluiers in een luierzakje en dan gooi in ze uit het raam
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Wij deden de luiers in de emmer, totdat M bijvoeding kreeg. Nu gaan de poepluiers in een zakje en direct de kliko in en plasluiers in de emmer. wij hebben ook de action zakjes.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
ProudMother schreef:Snoes schreef:Oh handig, dat wist ik niet. Daar moet ik morgen toch nog heen. Liggen die dan bij de 'gewone' vuilniszakken of echt bij de babyspulletjes?Flip Fluitketel schreef:De action verkoopt ook luierzakjes. Die gebruiken wij altijd en wij vinden ze erg fijn, met name als we op pad zijn/gaan zijn ze ideaal.
Bij de babyspulletjes in kartonnendoosjes. 150 stuks voor 1,89. Die van de etos zijn wat duurder, maar bijv wel wat meer geparfumeerder (vind ik persoonlijk). Maar wij hebben zeook van de action, roze met wit en blauw zijn de doosjes en er staat een "baby op."
Ooohhh bah die heb ik ook eens gehad toen ik zwanger was van de jongste. Ik vond ze zo verschrikkelijk stinken dat ik al begon te kotsen zodra ik die zakjes rook... En dan moest de luier nog
ekjir@M- Prater
- Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10
Nog nooit gebruikt. Ik gooi luiers altijd meteen in de kliko.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Ik vind die van action zo misselijkmakend stinken! Had ze eerst ook altijd totdat ik die van de wibra ontdekte, wereld van verschil. Aan die zakjes wil ik blijven ruiken(zonder vieze luier dan)! Zijn paars en ruiken naar lavendel. Kosten ook echt geen bal (euro maar geloof ik).
Ik gooi luiers, mits het niet regent direct in de kliko, maar ook dan gaat om een poepluier wel een zakje, anders durf ik de kliko niet meer te openen hoor.
Ik gooi luiers, mits het niet regent direct in de kliko, maar ook dan gaat om een poepluier wel een zakje, anders durf ik de kliko niet meer te openen hoor.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Wij gebruiken de geurzakjes van de wibra. 100 stuks voor 1 euro. Laatst zelfs in de aanbieding voor 0,75!
chipa- Prater
- Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10
ProudMother schreef:Snoes schreef:Oh handig, dat wist ik niet. Daar moet ik morgen toch nog heen. Liggen die dan bij de 'gewone' vuilniszakken of echt bij de babyspulletjes?Flip Fluitketel schreef:De action verkoopt ook luierzakjes. Die gebruiken wij altijd en wij vinden ze erg fijn, met name als we op pad zijn/gaan zijn ze ideaal.
Bij de babyspulletjes in kartonnendoosjes. 150 stuks voor 1,89. Die van de etos zijn wat duurder, maar bijv wel wat meer geparfumeerder (vind ik persoonlijk). Maar wij hebben zeook van de action, roze met wit en blauw zijn de doosjes en er staat een "baby op."
Deze heb ik ook al gekocht. Maar bij bijna elke drogist kan je ze wel kopen
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Ik gebruik ze nooit. Wij gebruiken een luieremmer en verschonen de zak elke avond. Heb ze nog nooit gemist.
Die van Action heb ik ook voor in de luiertas.
Thuis gooi ik alle poepluiers meteen in de container. En op de babykamer heb ik een luieremmer die de luiers verpakt in geurzakjes.
Thuis gooi ik alle poepluiers meteen in de container. En op de babykamer heb ik een luieremmer die de luiers verpakt in geurzakjes.
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: