Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Luierzakjes?

+20
Coco
Mamsie
ekjir@M
Happydobby
iloverose
Schism
Floor
PiP
Chelle
Paper Crown
PapillonRose
Flip Fluitketel
Wennes
Ibbeltje
Snoes
Ezzer
Monnie
Papillio
Lejow
Mida4you
24 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Luierzakjes? Empty Luierzakjes?

Bericht  Snoes di 13 nov 2012 - 8:30

Ik dacht hier pas geleden op het forum eens gelezen te hebben dat er forummers waren die (speciale) luierzakjes gebruikten voor de vuile luiers. Wij gaan gewoon een pedaalemmer gebruiken, waar we uiteraard sowieso al een vuilniszakje in doen. Maar liefst gooi ik ze niet zomaar in de vuilbak vanwege de geur. Hoe doen jullie dat of weet iemand wat ik bedoel met mijn (vage) vraag over de luierzakjes?

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Luierzakjes? Empty Re: Luierzakjes?

Bericht  Monnie di 13 nov 2012 - 8:32

Bij de hema haal ik ze altijd, die luierzakjes. Ik gebruik ze alleen voor de poepluiers. Maar ze zijn te koop dus Luierzakjes? 561177

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416

Bericht  Mida4you di 13 nov 2012 - 8:33

Ik gebruik alleen pedaalemmerzakken. Daar gooi ik de vieze luier in en dan gooi ik hem beneden in de prullenbak. Geen vieze luchtjes
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10

Bericht  Lejow di 13 nov 2012 - 8:33

Volgens mij zijn die gewoon bij een drogist ala kruidvat te koop!
Soort grote boterhammenzakjes zeg maar.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Papillio di 13 nov 2012 - 8:33

Wij gebruiken luierzakjes, waar een geurtje aanzit. Een poepluier ruik je hier echt niet doorheen!
Wij kopen ze gewoon in de supermarkt, of bij de Etos.
Papillio
Papillio
Prater
Prater

Aantal berichten : 543
Punten : 595
Registratiedatum : 16-01-11

Bericht  Monnie di 13 nov 2012 - 8:33

Deze zijn het:

Luierzakjes? Luierzakjes-11335007-normal

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416

Bericht  Ezzer di 13 nov 2012 - 8:34

Gewone boterhamzakjes werken ook prima.
Ezzer
Ezzer
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 490
Punten : 533
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Gast di 13 nov 2012 - 8:34

wij hebben gewoon een vuilnisbak apart voor de luiers. Een normaal luieremmertje zit zo snel vol met 2 kinderen in de luiers. Die geurzakjes gebruik ik voor als ik op visite ben. Dan doe ik de vieze luier in zo'n geurzakje en gooi ik de luier dan thuis weg.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 13 nov 2012 - 8:36

Op het werk gebruiken wij die luierzakjes met geur ook, wij kopen ze bij de action, die ruiken super lekker! En poepluiers ruik je er niet doorheen.

Gast
Gast

Bericht  Snoes di 13 nov 2012 - 8:37

Oh wauw, dankjewel voor de snelle reacties

Wij hebben nu pedaalemmers gekocht van 12 liter dus daar kunnen wel wat luiers in, maar ik wil ze het liefst inderdaad nog extra 'verpakken' in luierzakjes/geurzakjes. Liggen die in bijv. de supermarkt dan bij de babyspulletjes of waar kan ik ze vinden? Ik ben ze werkelijk nog nooit tegengekomen.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Flip Fluitketel di 13 nov 2012 - 8:37

De action verkoopt ook luierzakjes. Die gebruiken wij altijd en wij vinden ze erg fijn, met name als we op pad zijn/gaan zijn ze ideaal.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067

Bericht  Snoes di 13 nov 2012 - 8:38

Flip Fluitketel schreef:De action verkoopt ook luierzakjes. Die gebruiken wij altijd en wij vinden ze erg fijn, met name als we op pad zijn/gaan zijn ze ideaal.
Oh handig, dat wist ik niet. Daar moet ik morgen toch nog heen. Liggen die dan bij de 'gewone' vuilniszakken of echt bij de babyspulletjes?

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Ibbeltje di 13 nov 2012 - 8:40

Snoes schreef:
Flip Fluitketel schreef:De action verkoopt ook luierzakjes. Die gebruiken wij altijd en wij vinden ze erg fijn, met name als we op pad zijn/gaan zijn ze ideaal.
Oh handig, dat wist ik niet. Daar moet ik morgen toch nog heen. Liggen die dan bij de 'gewone' vuilniszakken of echt bij de babyspulletjes?

kruitvat hier heeft ze ook smile
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Gast di 13 nov 2012 - 8:40

wij hebben ze van de etos, volgens mij liggen ze bij de billendoekjes enzo.

Gast
Gast

Bericht  Wennes di 13 nov 2012 - 8:44

Ik heb ze van de c1000 in de luiertas zitten, en die stinken zo erg!
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455

Bericht  Flip Fluitketel di 13 nov 2012 - 8:47

Snoes schreef:

Bij ons liggen ze bij de babyspullen. Het is een blauw/grijze verpakking met een baby geloof ik erop.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067

Bericht  PapillonRose di 13 nov 2012 - 8:49

Ik heb ze ook, van de Action. Had in het begin een luieremmer, maar ondanks dat ik 'm elke dag leegde vond ik dat al gauw muf ruiken. Dus toen de emmer weg en overgestapt naar de zakjes. Zakjes dichtknopen en in de gewone vuilnisbak bij het vuil, zo doe ik het tegenwoordig en dat bevalt nog het beste.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Paper Crown di 13 nov 2012 - 8:52

O, bah! Ik heb géén pedaalemmer/luieremmer op zijn kamertje! Ik ga plasluiers in zakjes weggooien en poepluiers direct in de kliko met een zakje om.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Chelle di 13 nov 2012 - 8:52

Wennes schreef:Ik heb ze van de c1000 in de luiertas zitten, en die stinken zo erg!

Ik wilde ze ook eens proberen en heb ze ook van de c1000 gekocht. Maar inderdaad, die zakjes stinjen naar oude-vrouwtjes-parfum! Bah! En de poepluiers ruik je er gewoon doorheen. En dan die lucht vand at zakje erbuj! Gadver! Haha!!
Daarom heb ik eigenlijk niet meeer van een ander merk geprobeerd. Dacht dat het allemaal niet zou helpen... Toch maar eens naar de action dan!
Chelle
Chelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 783
Punten : 868

Bericht  Floor di 13 nov 2012 - 9:04

Paper Crown schreef:O, bah! Ik heb géén pedaalemmer/luieremmer op zijn kamertje! Ik ga plasluiers in zakjes weggooien en poepluiers direct in de kliko met een zakje om.

Echt? vind het knap als je dat volhoudt, als je net zo'n plas/poepkontje hebt als wij hier dan ben je er denk ik snel klaar mee. Wij hebben de eerste 4/5 maanden minimaal 12 luiers per dag nodig gehad. Nu zitten we op 8/9 luiers per dag, ben toch wel blij dat ik niet elke keer naar buiten hoef met een poepluier (die heeft hij nu nog steeds zo'n 3/4 keer per dag).
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  PiP di 13 nov 2012 - 9:05

Chelle schreef:
Wennes schreef:Ik heb ze van de c1000 in de luiertas zitten, en die stinken zo erg!

Ik wilde ze ook eens proberen en heb ze ook van de c1000 gekocht. Maar inderdaad, die zakjes stinjen naar oude-vrouwtjes-parfum! Bah! En de poepluiers ruik je er gewoon doorheen. En dan die lucht vand at zakje erbuj! Gadver! Haha!!
Daarom heb ik eigenlijk niet meeer van een ander merk geprobeerd. Dacht dat het allemaal niet zou helpen... Toch maar eens naar de action dan!

Die geur is inderdaad wel heavy, maar ik ruik de poep er niet doorheen!

Wij doen plasluiers in de luieremmer, poepluiers gaan meteen mee naar benenden de container in. De zakjes heb ik in de luiertas zitten, die gebruik ik als ik ergens anders de luier verschoon.

PC: Als je dan toch de poepluier direct in de kliko doet, waarom dan een zakje eromheen?
Als je er een zakje omheen doet mag je hem namelijk niet in de gft-kliko doen.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  PiP di 13 nov 2012 - 9:07

Floor schreef:
Paper Crown schreef:O, bah! Ik heb géén pedaalemmer/luieremmer op zijn kamertje! Ik ga plasluiers in zakjes weggooien en poepluiers direct in de kliko met een zakje om.

Echt? vind het knap als je dat volhoudt, als je net zo'n plas/poepkontje hebt als wij hier dan ben je er denk ik snel klaar mee. Wij hebben de eerste 4/5 maanden minimaal 12 luiers per dag nodig gehad. Nu zitten we op 8/9 luiers per dag, ben toch wel blij dat ik niet elke keer naar buiten hoef met een poepluier (die heeft hij nu nog steeds zo'n 3/4 keer per dag).
Wij doen elke fles een schone luier of als hij gepoept heeft natuurlijk. Normaal gesproken zitten we dan op max 6 luiers op een dag. Ik vind het eigenlijk een kleine moeite om de luier mee naar beneden te nemen, maar onze container staat dan ook op 2 meter afstand van de deur. Als het regent dan gooi ik hem om het hoekje van de deur en gooi het later weg.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Floor di 13 nov 2012 - 9:10

Ok, bij mij staat de kliko veel verder weg, ik moet echt omlopen.
Laat dus maar PC, niet aangedacht dat jullie kliko misschien wel dicht bij de achterdeur staat.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 13 nov 2012 - 9:11

Snoes schreef:

Bij de babyspulletjes in kartonnendoosjes. 150 stuks voor 1,89. Die van de etos zijn wat duurder, maar bijv wel wat meer geparfumeerder (vind ik persoonlijk). Maar wij hebben zeook van de action, roze met wit en blauw zijn de doosjes en er staat een "baby op."

Luierzakjes? Luierzakjes

Gast
Gast

Bericht  Gast di 13 nov 2012 - 9:19

zorg gewoon dat je een baby krijgt dat weinig poept. Onze dochter poept maar één keer per week ofzo en dan niet eens een dikke vieze volle poepluier. Borstvoedingspoep stinkt trouwens ook niet, weet niet meer of de poep van de eerste stonk toen ze nog alleen flesvoeding kreeg. Dat echte stinken krijg je pas als ze vast voedsel gaan eten.

Hier werkt het weg gooien in de kliko trouwens niet. Mijn man is soms nog te lui om de luier ín de vuilnisemmer te doen, die legt 'm er vaak bovenop (waarop de hond 'm vervolgens op eet als ie daar de kans voor krijgt silent )

Laatst aangepast door Rejoy. op di 13 nov 2012 - 9:26; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

Permissies van dit forum: