Buik(jes) topic
+80
Theezakje13
Snoes
Lies
Primrose
Pussycat
Guus
Steep
kletskousje
Paper Crown
koNijntje
Lejow
kwak
Smaragdje
pitbullgup
mickey
VeryCherry
Floor
Burn
Laced
*Lookie*
Fearie
Happydobby
Diese
Petteflet
Mizzie
Clapperdie
Fiebje
PapillonRose
missmarm
Océane
Mida4you
holaagirl
Pien
SparklingEyes
Muppetje
ShallY
NowImNothing
Monnie
snoezel
-Ieniemienie-
juffie001
Parisienne
smooch
Qiara
Schism
_Mashimaro_
Annie24
Novalee
Nana
Filoria
Meeko
Theeleut
Funk
schuddebuikje
Flip Fluitketel
Bruintje Beer
Toet
chipa
Mamsie
Coccinelle
Zwerver
Vancity_girl
sheila123
JD
Susan
Remco
miss22
Nandaaaatjuh
Chelle
SarahKey
Tazz
Dora
Jeanette
L!ND@
Limburg85
Mirror
joyce0606
Makamba
xMarisax
Liadan
84 plaatsers
Pagina 32 van 40
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Re: Buik(jes) topic
ProudMama schreef:MR: Ik denk dat het qua formaat niet veel zal schelen!
Nee, denk het ook niet, maar mijn kinderen waren dan ook groot voor een tweeling, en nog een extra placenta en vruchtwater. Jouw kindjes hebben straks misschien ook wel ongeveer zo'n gewicht. Ben benieuwd wat ze morgen meten. Hoop dat het niet te hard is gegaan!
Gast- Gast
Hoop het ook, vind het wel een soort 'eng' nu..._MamaRosa_ schreef:ProudMama schreef:MR: Ik denk dat het qua formaat niet veel zal schelen!
Nee, denk het ook niet, maar mijn kinderen waren dan ook groot voor een tweeling, en nog een extra placenta en vruchtwater. Jouw kindjes hebben straks misschien ook wel ongeveer zo'n gewicht. Ben benieuwd wat ze morgen meten. Hoop dat het niet te hard is gegaan!
Gast- Gast
ProudMama schreef:Hoop het ook, vind het wel een soort 'eng' nu..._MamaRosa_ schreef:ProudMama schreef:MR: Ik denk dat het qua formaat niet veel zal schelen!
Hoe hard mogen ze eigenlijk groeien dan? Mijn kindjes groeiden gemiddeld ruim 300gr per 2 weken op het laatst, dat was heel uitzonderlijk zeiden ze, omdat het normaal juist minder wordt vanaf 28 weken bij een meerling. Maar ze hebben nooit verder gekeken ofzo, maar dat komt misschien ook wel doordat de andere 2 ook 8 pond waren. De ene bleef wel altijd kleiner dan de ander, maar groeide wel even hard. En bij mij bleef het vruchtwater wel bij beide evenveel, want daarom keken ze bij jou ook verder toch?
Gast- Gast
Klopt. De ene groeit 300 gram per 2 weken, de ander ruim 400 gram en die is echt te groot. De grote heeft ook 10 cm vruchtwater, de kleine 4,5 cm. Daarom zijn ze toen mijn suikers gaan prikken.
Hoeveel ze normaal mogen groeien... zou het niet weten. Die 300 gram per 2 weken groeit is 'goed' qua gewicht, de andere te zwaar.
Hoeveel ze normaal mogen groeien... zou het niet weten. Die 300 gram per 2 weken groeit is 'goed' qua gewicht, de andere te zwaar.
Gast- Gast
wat een buik pm, wel heel mooi en zeker dat er 2 baby'tjes in zitten wow!
ik zie dat je vandaag 33 weken bent, wat ontzettend goed succes met de echo morgen!
ik zie dat je vandaag 33 weken bent, wat ontzettend goed succes met de echo morgen!
Gast- Gast
ProudMama schreef:Klopt. De ene groeit 300 gram per 2 weken, de ander ruim 400 gram en die is echt te groot. De grote heeft ook 10 cm vruchtwater, de kleine 4,5 cm. Daarom zijn ze toen mijn suikers gaan prikken.
Maar dat is te zwaar omdat ze suiker hebben geconstateerd? Want de grootste van mij was rond dezelfde tijd ook dat gewicht. Vandaar mijn vragen, ben daar dan gewoon benieuwd naar. Vond je niet vervelend hoop ik?
Gast- Gast
O, heb het even nagekeken, de grootste was met ruim 33 weken ruim 2200 gr. Dus ben erg benieuwd hoe groot de jouwe morgen zijn. Voor jou te hopen dat het dan meevalt! Anders moet je alsnog gaan spuiten?
Gast- Gast
Als ze doorgroeien zoals ze nu doen zal de grootste 2400 gram zijn._MamaRosa_ schreef:O, heb het even nagekeken, de grootste was met ruim 33 weken ruim 2200 gr. Dus ben erg benieuwd hoe groot de jouwe morgen zijn. Voor jou te hopen dat het dan meevalt! Anders moet je alsnog gaan spuiten?
Nee, spuiten hangt van mijn bloedsuikers af, en die zijn nu goed/ acceptabel.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Als ze doorgroeien zoals ze nu doen zal de grootste 2400 gram zijn._MamaRosa_ schreef:O, heb het even nagekeken, de grootste was met ruim 33 weken ruim 2200 gr. Dus ben erg benieuwd hoe groot de jouwe morgen zijn. Voor jou te hopen dat het dan meevalt! Anders moet je alsnog gaan spuiten?
Nou, gelukkig maar dan. Verder ondernemen ze dus geen actie als ze zo doorgroeien begrijp ik?
Gast- Gast
Eerder inleiden als 36 weken doen ze niet. Morgen maar eens afwachten hoe het er voor staat en dan horen we het wel._MamaRosa_ schreef:ProudMama schreef:Als ze doorgroeien zoals ze nu doen zal de grootste 2400 gram zijn._MamaRosa_ schreef:O, heb het even nagekeken, de grootste was met ruim 33 weken ruim 2200 gr. Dus ben erg benieuwd hoe groot de jouwe morgen zijn. Voor jou te hopen dat het dan meevalt! Anders moet je alsnog gaan spuiten?
Nou, gelukkig maar dan. Verder ondernemen ze dus geen actie als ze zo doorgroeien begrijp ik?
Jij bent bij 38 weken bevallen toch?
Gast- Gast
ProudMama schreef:Eerder inleiden als 36 weken doen ze niet. Morgen maar eens afwachten hoe het er voor staat en dan horen we het wel._MamaRosa_ schreef:ProudMama schreef:Als ze doorgroeien zoals ze nu doen zal de grootste 2400 gram zijn._MamaRosa_ schreef:O, heb het even nagekeken, de grootste was met ruim 33 weken ruim 2200 gr. Dus ben erg benieuwd hoe groot de jouwe morgen zijn. Voor jou te hopen dat het dan meevalt! Anders moet je alsnog gaan spuiten?
Jij bent bij 38 weken bevallen toch?
Ja, eerst wilden ze me niet zomaar inleiden, maar omdat ik toch een hele hoge bloeddruk had (170/110), ondanks al meerder keren ophoging van de medicatie, wilden ze geen risico meer nemen. Ik zou toen met 37.4 ingeleid worden, maar omdat na een nachtje ziekenhuis en dus veel meer rust de bloeddruk weer redelijk was, en omdat ik een dubbele stuitbevalling moest doen, wilden ze toch liever dat ik die maandag ingeleid zou worden, zodat iedereen 'in huis' zou zijn mochten ze moeten ingrijpen. Wat dus uiteindelijk maar goed was ook! Daar ben ik nogsteeds zo blij mee! Moet er niet aan denken wat er anders gebeurt zou kunnen zijn, bah!
(maar dat verhaal ken je al )
Gast- Gast
Nog 2 uurtjes en ik ben officieel 37 weken.
Foto van vanmorgen.
Foto van vanmorgen.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Iedereen vind mijn buik mooi, hij is ook niet zo groot maar ook niet klein.
Als ik in mijn blootje sta dan vind ik het wel groot
Als ik in mijn blootje sta dan vind ik het wel groot
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb een inbouwkast met spiegeldeur, schrik er iedere keer weet van als ik me uitkleed. Vraag me af in hoeverre het ooit nog strak te krijgen is..
Gast- Gast
Wauw wat gaan sommige hard zeg! En ik ben altijd dan zo benieuwd wat voor kindje erin schuilt
Hier mijn beginnend buikje met 8 weken (I know, zijn darmen en vet )
Hier mijn beginnend buikje met 8 weken (I know, zijn darmen en vet )
Wouw PM je hebt wel een supermooie buik!!!
Schism- Prater
- Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10
@ SarahKey: Dat geeft toch helemaal niks!! Uiteindelijk heeft het wel degelijk met de zwangerschap te maken
Ik zal er straks ook weer eens 1 maken...
Heb wel het idee dat ik nu stil blijf staan, gelukkig!
Ik zal er straks ook weer eens 1 maken...
Heb wel het idee dat ik nu stil blijf staan, gelukkig!
Gast- Gast
Mooi ProudMama! Alleen vraag ik mij af of je nog goed rechtop kunt blijven staan
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
me laatste buikfoto's
schuddebuikje- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Pagina 32 van 40