Buik(jes) topic
+80
Theezakje13
Snoes
Lies
Primrose
Pussycat
Guus
Steep
kletskousje
Paper Crown
koNijntje
Lejow
kwak
Smaragdje
pitbullgup
mickey
VeryCherry
Floor
Burn
Laced
*Lookie*
Fearie
Happydobby
Diese
Petteflet
Mizzie
Clapperdie
Fiebje
PapillonRose
missmarm
Océane
Mida4you
holaagirl
Pien
SparklingEyes
Muppetje
ShallY
NowImNothing
Monnie
snoezel
-Ieniemienie-
juffie001
Parisienne
smooch
Qiara
Schism
_Mashimaro_
Annie24
Novalee
Nana
Filoria
Meeko
Theeleut
Funk
schuddebuikje
Flip Fluitketel
Bruintje Beer
Toet
chipa
Mamsie
Coccinelle
Zwerver
Vancity_girl
sheila123
JD
Susan
Remco
miss22
Nandaaaatjuh
Chelle
SarahKey
Tazz
Dora
Jeanette
L!ND@
Limburg85
Mirror
joyce0606
Makamba
xMarisax
Liadan
84 plaatsers
Pagina 29 van 40
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Re: Buik(jes) topic
lief buikje parels! je ziet het toch al hoor!!
apart hé het gevoel van de kleine, ik heb em nu 3x gevoelt, en is nu al een paar dagen geleden, dat is dan wel jammer maar goed het komt allemaal wel!
apart hé het gevoel van de kleine, ik heb em nu 3x gevoelt, en is nu al een paar dagen geleden, dat is dan wel jammer maar goed het komt allemaal wel!
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10
Ja je ziet het idd wel, maar het is meer bij onbekende mensen zeg maar die het niet zo gauw zien, ook niet als ik het vertel!
Als ik mij zo vergelijk met jullie allemaal loop ik prima op schema geloof ik hoor
Als ik mij zo vergelijk met jullie allemaal loop ik prima op schema geloof ik hoor
Gast- Gast
@ Freakie: Gefeliciteerd met je zwangerschap!
@ all: Mooie buikjes!! Ik zal binnenkort ook eens mijn buikje showen (begint te komen!)
@ all: Mooie buikjes!! Ik zal binnenkort ook eens mijn buikje showen (begint te komen!)
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Wat een mooie buiken weer allemaal Ik zal er morgen ook weer 1 maken.. dan ben ik 19 weken.
Het is nu wel steeds meer zichtbaar voor vreemden.. mensen staren ook naar mijn buikje. Ik moet er altijd wel om lachen..want die mensen denken vast 'zou ze zwanger zijn ? of is ze gewoon dik?'. Een meisje bij ons uit de flat had ook aan mijn vriend gevraagd of ik zwanger ben, aangezien ze dit niet aan mij durfde te vragen haha
Het is nu wel steeds meer zichtbaar voor vreemden.. mensen staren ook naar mijn buikje. Ik moet er altijd wel om lachen..want die mensen denken vast 'zou ze zwanger zijn ? of is ze gewoon dik?'. Een meisje bij ons uit de flat had ook aan mijn vriend gevraagd of ik zwanger ben, aangezien ze dit niet aan mij durfde te vragen haha
Gast- Gast
Ik zal ook weer eens meedoen,
Buikje met 33 weken.
Buikje met 33 weken.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
freakielief schreef:Mooi buikje Happydobby en leuk topje ook!
H&M
Happydobby- Ratel
Vandaag met 35 weken:
Happydobby- Ratel
Parels schreef:Ja je ziet het idd wel, maar het is meer bij onbekende mensen zeg maar die het niet zo gauw zien, ook niet als ik het vertel!
Komt vast vanzelf goed (al vroeg onze buurvrouw 4 dagen voordat ik ging bevallen misschien of ik zwanger was, want ze vond dat ik al zo lang thuis was en dacht babykleertjes gezien te hebben )
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
ik vind dit altijd zo'n fijn topic om even stiekem een kijkje te komen nemen! soms kan ik niet wachten tot ik ook een buik heb om te showen zit er voorlopig nog niet in hoor haha qua timing zit het nog een beetje fout, dus geduld is een schone zaak
(al dacht ik vorige week even dat ik ondanks mijn spiraaltje zwanger was, maar de test was negatief... mijn vriend kwam die avond thuis met een bakkie op, aaide over mijn buik en fluisterde: 'jammer dat er geen baby in zit' voordat hij in slaap viel )
(al dacht ik vorige week even dat ik ondanks mijn spiraaltje zwanger was, maar de test was negatief... mijn vriend kwam die avond thuis met een bakkie op, aaide over mijn buik en fluisterde: 'jammer dat er geen baby in zit' voordat hij in slaap viel )
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Aaahhhh... Wat lief!Goochempie schreef: mijn vriend kwam die avond thuis met een bakkie op, aaide over mijn buik en fluisterde: 'jammer dat er geen baby in zit' voordat hij in slaap viel
Gast- Gast
Annie24 schreef:Parels schreef:Ja je ziet het idd wel, maar het is meer bij onbekende mensen zeg maar die het niet zo gauw zien, ook niet als ik het vertel!
Komt vast vanzelf goed (al vroeg onze buurvrouw 4 dagen voordat ik ging bevallen misschien of ik zwanger was, want ze vond dat ik al zo lang thuis was en dacht babykleertjes gezien te hebben )
hahaha, dat is wel heel schattig!
maar toch denk ik ook weer niet dat mensen dat idee bij me gaan hebben, in 2 dagen tijd is mijn buik nu bijna verdubbeld qua omvang!
Gast- Gast
Parels schreef:Annie24 schreef:Parels schreef:Ja je ziet het idd wel, maar het is meer bij onbekende mensen zeg maar die het niet zo gauw zien, ook niet als ik het vertel!
hahaha, dat is wel heel schattig!
maar toch denk ik ook weer niet dat mensen dat idee bij me gaan hebben, in 2 dagen tijd is mijn buik nu bijna verdubbeld qua omvang!
zoooo gaat goed!! ik heb idee dat ik ook wat boller ben! een collega zei zelfs, zo dan je ben boller dan gister....
joyce0606- Kletskop
Mijn man zei gister:'Wow, je bent inmiddels gigantisch, straks zak je nog door de bank. Kan nog wat worden als je nog 5 weken doorloopt'joyce0606 schreef:
zoooo gaat goed!! ik heb idee dat ik ook wat boller ben! een collega zei zelfs, zo dan je ben boller dan gister....
Euh... bedankt schat, ik ook van jou
Gast- Gast
ProudMama schreef:Mijn man zei gister:'Wow, je bent inmiddels gigantisch, straks zak je nog door de bank. Kan nog wat worden als je nog 5 weken doorloopt'joyce0606 schreef:
Mijn vriend zei gister, weet je hoe dik je bent
Uhh schat, ik ben zwanger
Happydobby- Ratel
Happydobby schreef:ProudMama schreef:Mijn man zei gister:'Wow, je bent inmiddels gigantisch, straks zak je nog door de bank. Kan nog wat worden als je nog 5 weken doorloopt'joyce0606 schreef:
@happydobby, mijn man zei eergister ook 'zoo jij bent dik geworden!' toen ik de trap op liep naar zolder (waar hij op dat moment was), ik ben direct de trap huilend afgelopen ik ben NIET dik!
Nu kan ik er wel om lachen, want hij bedoelde het eigenlijk goed maar ik vond het niet leuk om te horen dat ik dik ben geworden, ik ben van kledingmaat 38 nu al naar 42 verhuisd, dat had ik hem net van te voren verteld, dus ik zat niet te wachten op de mededeling dat ik dik ben.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Floor schreef:Happydobby schreef:ProudMama schreef:Mijn man zei gister:'Wow, je bent inmiddels gigantisch, straks zak je nog door de bank. Kan nog wat worden als je nog 5 weken doorloopt'joyce0606 schreef:
@happydobby, mijn man zei eergister ook 'zoo jij bent dik geworden!' toen ik de trap op liep naar zolder (waar hij op dat moment was), ik ben direct de trap huilend afgelopen ik ben NIET dik!
Nu kan ik er wel om lachen, want hij bedoelde het eigenlijk goed maar ik vond het niet leuk om te horen dat ik dik ben geworden, ik ben van kledingmaat 38 nu al naar 42 verhuisd, dat had ik hem net van te voren verteld, dus ik zat niet te wachten op de mededeling dat ik dik ben.
aiii mannen....mijn man kan niets zeggen want hij zelf is een aantal kilo aangekomen (door alle restjes (lees:volle borden) die hij van mij op eet)
joyce0606- Kletskop
Ahh Floor kan me wel voorstellen dat je dat niet leuk vind! Hij heeft toch wel sorry gezegd he?
Gast- Gast
Uiteindelijk wel ja. Hij vond eerst dat ik me niet moest aanstellen, toen ging ik nog harder huilen. Toen mompelde hij iets van 'hormonen...zucht' en vervolgens zei hij sorry, dat hij het goed bedoelde, dat ik mooi rond werd.
Maar verder is hij wel lief hoor! niet denken dat ik nu een verschrikkelijke man heb (hij had gewoon z'n dag niet, en ik ook niet)
Maar verder is hij wel lief hoor! niet denken dat ik nu een verschrikkelijke man heb (hij had gewoon z'n dag niet, en ik ook niet)
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Denk ik ook niet hoor Mijne zegt regelmatig jij met je dikke pens, kan ik alleen maar om lachen haha, ik begin hem in te halen qua dikke buik, dus hij moet niks zeggen
Gast- Gast
Deze maar weer eens uppen
Laatst aangepast door ProudMama op di 28 jun 2011 - 1:28; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
WOUW! BA dat gaat hard zeg!! supermooi!!
joyce0606- Kletskop
Ahh PM, de rust doet je goed, je bent me wel voorbij gegroeid.
Happydobby- Ratel
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Pagina 29 van 40
Permissies van dit forum: