Temptation Island komt terug?
+13
Caribbeanlover
Sam
Inge
blondje1313
Mermaid
M-G
Jasmine
ExpressoB
Orchidee
Ella
Jeanette
Kowalski
Rush
17 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Temptation Island komt terug?
Jan Kooijman gaat een programma presenteren over stellen op een tropische bestemming. Men moet van elkaar erachter zien te komen wie bij wie hoort en de stellen moeten kijken hoe sterk hun relatie is.
Zou zit een soort of gewoon Temptation Island zijn?
Zou zit een soort of gewoon Temptation Island zijn?
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Re: Temptation Island komt terug?
Lijkt er wel op inderdaad! Ben wel benieuwd!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Er werdt niet gesproken over verleiders of hoe je die vrijgezellen ook noemde die degene met ene relatie uit moesten testen dus ik weet niet in hoeverre het erop lijkt. Ik ga zeker kijken. Weet alleen niet wanneer het begint aangezien de oproep nu nog op tv is, maar ik vermoed zo nadat de Bachelor, Expeditie Robinson en/of Love in the Wild afgelopen is iig 1 van de 3. Dan is het natuurlijk weer hoog tijd voor een nieuw realityprogramma, waar we er nog geen een van hadden haha.
Caribbeanlover- Ratel
Oo lijkt me tof! Ik vond dat altijd heerlijk tijdverdrijf
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Kowalski schreef:Oo lijkt me tof! Ik vond dat altijd heerlijk tijdverdrijf
Ik ook haha! Guilty pleasure!
Gast- Gast
Ik ben benieuwd! Keek er vroeger altijd naar!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Jeanette schreef:Ik ben benieuwd! Keek er vroeger altijd naar!
Ik ook! Kom maar op met zo'n zelfde programma;) Wanneer begint het?
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
Zou leuk zijn!
Orchidee- Fluisteraar
- Aantal berichten : 112
Punten : 155
Registratiedatum : 17-06-12
Ik hoop al tijden dat Temptation Island terug komt :-p Maar denk dat het wel een ander concept is, maar zal wel te maken hebben met stellen en het testen van hun relatie
Vond dat altijd vermakelijke tv en ben jarenlang moderator geweest op het forum van temptation island
Vond dat altijd vermakelijke tv en ben jarenlang moderator geweest op het forum van temptation island
Laatst aangepast door Inge op di 13 nov 2012 - 0:21; in totaal 1 keer bewerkt
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Vraag mij af of het dezelfde naam zal hebben maar zal best weer zoiets kunnen zijn.
Keek het ook vaak wel, heerlijke tijdsverdrijf haha.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Verkeerde pijler
Maar vond het altijd wel leuk om te kijken.
Maar vond het altijd wel leuk om te kijken.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Dat soort programma's vind ik altijd heerlijk om naar te kijken. Dan ga ik maar even in de gaten houden wanneer het begint.
M-G- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10
Harrison schreef:Kowalski schreef:Oo lijkt me tof! Ik vond dat altijd heerlijk tijdverdrijf
Ik ook haha! Guilty pleasure!
Heerlijk! Ik kon ook geen aflevering missen. Toen ik net met K. had en hij kwam dan op donderdagavond (was het volgens mij) gezellig naar mij toe.. wilde ik altijd eerst Temptation kijken
Hij heeft 1 seizoen ook helemaal gevolgd. haha
Gast- Gast
Mistery-Girl schreef:Dat soort programma's vind ik altijd heerlijk om naar te kijken. Dan ga ik maar even in de gaten houden wanneer het begint.
haha leuk he.. Hoe andere hun relatie aan diggelen helpen
Gast- Gast
Ik snap nooit dat mensen mee willen doen aan zo'n programma. Ik geloof echt niet dat zoiets een goede test voor je relatie kan zijn.
Maar goed zoiets kijken is dan wel weer vermakelijk.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Je kunt je er nog voor opgeven, dus het zal nog wel even duren
Ik weet of ik dit mag plaatsen, zo niet hoor ik het wel (heb dit van een ander forum, weet er verder niks vanaf)
Voor een nieuw RTL5 programma zijn we op zoek naar stellen, die samen een uitdagend spel willen spelen en daarmee kans willen maken op 35.000 euro. Hierbij zullen 10 stellen twee weken lang op een paradijselijke locatie de strijd met elkaar aangaan. Niemand weet wie er met wie date en de bedoeling is dat je gedurende het spel je relatie verborgen weet te houden voor je tegenstanders. Dus ben jij bereid om samen met je partner een uitdagend spel te spelen voor een groot geld bedrag? Zijn jullie 25 jaar of ouder en samen tactisch, sterk en fanatiek genoeg om de strijd aan te gaan met andere koppels! Geef je dan nu samen op door je contactgegevens en een foto van jou en je partner te mailen naar *.
Met vriendelijke groet,
A Million Faces
Ik weet of ik dit mag plaatsen, zo niet hoor ik het wel (heb dit van een ander forum, weet er verder niks vanaf)
Voor een nieuw RTL5 programma zijn we op zoek naar stellen, die samen een uitdagend spel willen spelen en daarmee kans willen maken op 35.000 euro. Hierbij zullen 10 stellen twee weken lang op een paradijselijke locatie de strijd met elkaar aangaan. Niemand weet wie er met wie date en de bedoeling is dat je gedurende het spel je relatie verborgen weet te houden voor je tegenstanders. Dus ben jij bereid om samen met je partner een uitdagend spel te spelen voor een groot geld bedrag? Zijn jullie 25 jaar of ouder en samen tactisch, sterk en fanatiek genoeg om de strijd aan te gaan met andere koppels! Geef je dan nu samen op door je contactgegevens en een foto van jou en je partner te mailen naar *.
Met vriendelijke groet,
A Million Faces
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Inge schreef:Ik hoop al tijden dat Temptation Island terug komt :-p Maar denk dat het wel een ander concept is, maar zal wel te maken hebben met stellen en het testen van hun relatie
Hey wat leuk. Hoe kwam je aan dat werk?
Ik denk idd dat het ook wat anders is aangezien men moet uitvinden wie bij wie hoort.
Caribbeanlover- Ratel
ExpressoB schreef:Vraag mij af of het dezelfde naam zal hebben maar zal best weer zoiets kunnen zijn.
De naam doet er toch niet toe. Jammer dat TI niet meer terug komt. Zo vond ik Paradise Island en dan alleen de USA versie ook zeer vermakelijk!
Caribbeanlover- Ratel
Mermaid schreef:Ik snap nooit dat mensen mee willen doen aan zo'n programma. Ik geloof echt niet dat zoiets een goede test voor je relatie kan zijn.
Dat snap ik ook niet. Dat mensen zoals in TI echt vreemd gingen vond ik te ver gaan, dan waren die relaties toch al niet goed voordat ze eraan meededen.
Caribbeanlover- Ratel
Als ik de info zo lees heb ik niet het idee dat het veel zal lijken op TI. Ik krijg meer het idee dat je zo goed mogelijk je best moet doen om je relatie geheim te houden.
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Caribbeanlover schreef:Inge schreef:Ik hoop al tijden dat Temptation Island terug komt :-p Maar denk dat het wel een ander concept is, maar zal wel te maken hebben met stellen en het testen van hun relatie
Hey wat leuk. Hoe kwam je aan dat werk?
Ik denk idd dat het ook wat anders is aangezien men moet uitvinden wie bij wie hoort.
Was op vrijwillige basis. 1e seizoen benaderde ze mij via het forum.
Kreeg elk seizoen (was ook mod van Paradise hotel) een lunch en kaartjes voor de feesten van temptation island
Inge- Ratel
Bij Temptation Island waren er toch ook vrijgezellen om de bezette mensen te verleiden?
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
ja klopt, mannen en vrouwen op een apart gedeelte en bij de vrouwen mannelijke verleiders en bij de mannen vrouwelijke verleiders
Inge- Ratel
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Hollands Next Topmodel komt terug.
» Komt ''Echte Gooische Meisjes'' terug?
» Allergie die terug komt tijden zwangerschap?
» Stelling: Schors t dagcafé, dan komt de levendigheid terug..
» Tot hoeveel jaar terug kan belasting geld terug vorderen?
» Komt ''Echte Gooische Meisjes'' terug?
» Allergie die terug komt tijden zwangerschap?
» Stelling: Schors t dagcafé, dan komt de levendigheid terug..
» Tot hoeveel jaar terug kan belasting geld terug vorderen?
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: