Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welk jurkje vind jij het leukste?

+17
loesje
*Lookie*
Roodkapje
Jezzie
Pompoen
rapa nui
PapillonRose
Coccinelle
Zenna
_Jet
Liadan
NoName88
Highway
Annemie
Raindrop
Viva
Lonely Goatherd
21 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Welk jurkje vind jij het leukste? - Pagina 2 Empty Re: Welk jurkje vind jij het leukste?

Bericht  Roodkapje za 10 nov 2012 - 13:01

Die met grijze strikjes is verreweg het leukst ..( ik vind verder alleen die van Noppies nog aardig maar meer voor een maatje 62). Het bovenste setje is leuk maar niet voordat ze een maand of 6-9 is.. Niet als 1e jurkje.

Ons meisje zou ook als eerste een jurkje aankrijgen (linker setje conscious van H&M).
Deze:
Welk jurkje vind jij het leukste? - Pagina 2 H_M_Newborn_Conscious_collectie

Ze kwam in de couv omdat ze veelste vroeg was. Nu heeft ze hem aangehad op haar fotoshoot rond haar uitgerekende datum. Vond het ook zo schattig! Het eerste truitje wat ze aan heeft gehad is gemaakt door Fiwen! ( waarvoor nog steeds dank!)
Het eerste pakje was deze van Neomaatje (maatje 40):

Welk jurkje vind jij het leukste? - Pagina 2 6028930

Wellicht vind je setjes op mamasandpapas.com ook wel wat? Meestal hebben ze leuke dingen voor Newbornmeisjes ( en Monsoon natuurlijk:P )
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk jurkje vind jij het leukste? - Pagina 2 Empty Re: Welk jurkje vind jij het leukste?

Bericht  *Lookie* za 10 nov 2012 - 23:20

Ik vind de bovenste heel leuk, maar voor een pasgeborene misschien iets té. Het lichtroze jurkje vind ik ook heel lief.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast zo 11 nov 2012 - 0:13

rapa nui schreef:De laatste, de rest vind ik niet lief genoeg voor een eerste jurkje.

+1

Gast
Gast

Bericht  loesje zo 11 nov 2012 - 1:47

De tweede of derde vind ik het leukst.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Mysterious zo 11 nov 2012 - 5:54

ik vind die noppies jurk met grijs rose streepje heel leuk. ik heb hem al een paar keer gezien en twijfel of ik hem zal kopen omdat ik nu toch al wat setjes heb. misschien dat ik hem in een grotere maat koop hij is zo leuk :-)
Mysterious
Mysterious
Prater
Prater

Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Gast zo 11 nov 2012 - 6:01

Ik vind het eerste setje het leukst, maar niet voor een baby.
Dus dan zou ik voor het laatste gaan. Maar goed, ik houd ook echt niet van een jurkje/rokje bij een baby.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 11 nov 2012 - 6:03

ROODKAPJE!

Dat linker setje, waar heb je die plaatjes van? Is die nog verkrijgbaar? Ik zoek die namelijk al tijden OVERAL.

Edit: nou niet overal maar bij H&M en marktplaats haha. laughcry

Gast
Gast

Bericht  Jade zo 11 nov 2012 - 23:39

Ik kwam deze website nog tegen, en moest toen aan dit topic denken:

http://www.kinderkleding-tekoop.nl/index.php?m_me=gyb&m_so=h&startpagina=1

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  Printje di 13 nov 2012 - 1:07

We zijn eruit haha, voor zover man het uberhaupt iets interesseert hoor, maar hij vond het laatste jurkje, dat zachtroze van Lief! het leukste dus dat wordt het eerst jurkje.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Gast di 13 nov 2012 - 1:11

Welk jurkje vind jij het leukste? - Pagina 2 Lief_jurkje Deze vind ik het mooiste I love you

Gast
Gast

Bericht  Gast di 13 nov 2012 - 1:11

O; handig om alles te lezen. Die is het ook geworden dus Yes

Gast
Gast

Bericht  Printje di 13 nov 2012 - 1:12

hahahaha Pippa ja idd, het eerste pakje vind ik ook enorm leuk maar idd misschien niet als eerste pakje, en manlief vond deze schattig en aangezien hij zo enorm modebewust is ahhaha gaan we daarvoor.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Floor di 13 nov 2012 - 1:17

die je man het mooiste vind, vind ik ook het mooiste.
mijn man was ook al zo modebewust, het eerste pakje was met een konijntje erop: 'konijn is toch hartstikke in' Wink juist schat, konijn is hartstikke in.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Printje di 13 nov 2012 - 1:20

Floor schreef:die je man het mooiste vind, vind ik ook het mooiste.
mijn man was ook al zo modebewust, het eerste pakje was met een konijntje erop: 'konijn is toch hartstikke in' Wink juist schat, konijn is hartstikke in.

hahaha konijnen zijn uberhip hahaha. Tsja...ze hebben vast andere kwaliteiten;)
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: