Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waar kopen jullie goedkoop baby/kinderkleertjes online?

5 plaatsers

Ga naar beneden

Waar kopen jullie goedkoop baby/kinderkleertjes online? Empty Waar kopen jullie goedkoop baby/kinderkleertjes online?

Bericht  Pompoen za 10 nov 2012 - 2:24

Ik ben benieuwd naar webwinkels waar leuke en goeie babykleertjes te vinden zijn voor goede prijzen. Ik heb tot nu geweldige dingen gevonden voor hoofdprijzen, heus ook wel eens leuk. Maar waar kopen jullie nou online voordelig kleding voor jullie kinderen?

Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar kopen jullie goedkoop baby/kinderkleertjes online? Empty Re: Waar kopen jullie goedkoop baby/kinderkleertjes online?

Bericht  iloverose za 10 nov 2012 - 2:27

ik bestel wel bij kixx-h&m op veel site hebben ze sale alleen de maat moet der maar net bij zitten
iloverose
iloverose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 467
Punten : 470
Registratiedatum : 10-08-12

Waar kopen jullie goedkoop baby/kinderkleertjes online? Empty Re: Waar kopen jullie goedkoop baby/kinderkleertjes online?

Bericht  Ella za 10 nov 2012 - 2:28

Ik heb nog niets online gekocht, maar vind dat ze op de site van de babydump wel leuke kleertjes hebben voor baby's
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  Gast za 10 nov 2012 - 2:28

Ikenmijnkind.nl

Is veel name it. Volgens mij wel van voorgaande collecties, maar wel nieuw en kwalitatief goed.

Gast
Gast

Bericht  Pompoen za 10 nov 2012 - 3:50

Rejoy. schreef:Ikenmijnkind.nl

Is veel name it. Volgens mij wel van voorgaande collecties, maar wel nieuw en kwalitatief goed.

Jeee wat een goede tip zeg! Ik ben wel eens op die site geweest, maar toen eigenlijk niet goed gekeken omdat ik het zo rommelig vond. Dat vind ik nog steeds, maar nu zie ik ook dat er leuke dingen tussen zitten voor goede prijzen!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Bericht  PapillonRose za 10 nov 2012 - 3:53

Ik heb pas geleden ook voor het eerst een paar dingen besteld bij ikenmijnkind.nl en dat is goed bevallen. Leuke kleertjes voor een fijne prijs! Verder koop ik ook nog weleens wat bij hummbee.com, daar kan je zo nu en dan ook wel voor leukere prijsjes merkspulletjes kopen.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  loesje za 10 nov 2012 - 3:55

marktplaats
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932

Bericht  Gast za 10 nov 2012 - 4:07

Hier bestel ik wel eens bij Hummbee, Happybee, Esprit, H&M en heel soms op Marktplaats.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: