Legging vs maillot en waar kopen?
+11
Sophiee
Parel
SarahKey
Susan
bolus26
Jezzie
Océane
Pien
Printje
Manderijn
Lejow
15 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Legging vs maillot en waar kopen?
Bedankt voor alle reacties, misschien dat ik het de vorige keer in het andere topic dan verkeerd begrepen heb maar daaruit maakte ik dus juist op dat iedereen hier leggings fijner vond, maar dan kan ik weer een ding van mijn to-do list afstrepen want dan laat ik het dus bij de maillots die ik al heb.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vind leggings veel handiger om aan en ui te trekken. Hebben ze bij prenatal geen leggings meer? Bij de hema sowieso, heb ze van de week nog zien liggen.
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Als je fijne maillots hebt, dan ben ik juist een fan van maillots. In elk geval voor de winter. Is warmer, en meestal zit het een stuk beter. Er zitten gelijk voetjes aan, je hoeft niet te klooien met bijpassende sokjes zoeken en soms kruipt een legging nog omhoog bij de enkels en dat heb je bij een maillot niet. Ik heb nu trouwens beiden, maar zeker met kouder weer hebben maillots hier wel de voorkeur. En ze heeft er zelfs nog een paar van vorige winter die nu nog passen en er nog gewoon netjes uitzien. En dit jaar ook weer een aantal nieuwe erbij gekocht, zowel effen als een paar met print.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Ik vind leggings ook eigenlijk veel te koud, zeker nu en zeker voor die kleintjes. Ik zou lekker voor maillots gaan.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Ik vind voor nu in de herfst/winter maillots wel fijner. Legging kruipt omhoog, en ze hebben hier geen hoge schoenen dus zie je altijd die sokken en dat randje van de legging, haha is niet erg, maar ach dan vind ik maillots gewoon wat mooier
Ik vind trouwens bij een kleine baby alles lastig met aan kleden daar in zit er geen verschil voor mij tussen een maillot of legging.
Ik vind trouwens bij een kleine baby alles lastig met aan kleden daar in zit er geen verschil voor mij tussen een maillot of legging.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» roze maillot waar te koop?
» Waar kan ik dit kopen?
» Waar meubels kopen?
» Waar zomerjurkjes kopen?
» Voedingsbh's, waar kopen?
» Waar kan ik dit kopen?