Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Weekend!

+25
rapa nui
Stuiterbal
Suus
Roxi3
Mida4you
Bliss
GeKKiE
Rouxxxe
slaatje
_Lacey_
VeryCherry
Chocoholic
Arwyn
Toet
Sarah1985
Middleme
Sophiee
Oasis
Nijntje
Tullow
Antibes
Elliot
Guusje
Rush
Burn
29 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Weekend! - Pagina 2 Empty Re: Weekend!

Bericht  Suus vr 9 nov 2012 - 21:32

Ik wil vandaag even hardlopen en de stad in. Verder moet er even schoongemaakt worden... Vanavond lekker uit eten! Very Happy
Morgen weet ik nog niet. Mijn man is dit weekend weg en komt morgenmiddag weer thuis. Misschien gaan we naar de bios, wil Skyfall nog zien.
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Stuiterbal vr 9 nov 2012 - 21:45

Zaterdag: Zoon halen en naar de logopedie. Daarna naar de weekmarkt onze wekelijkse loempia eten.
Vanmiddag bezoek en daarna zoon naar mijn nichtje brengen en vanavond Intiem !!

Zondag: Beetje uitslapen. Manneke weer ophalen. Dan zondags bezoekje brengen en dan balen dat het weekend weer om is !
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Bericht  rapa nui vr 9 nov 2012 - 21:58

Gisteren al een dagje naar Bocholt in Duitsland geweest, Textilmuseum/oude textielfabriek bekeken en best wel onder de indruk van de machines die daar stonden en de kennis die daad indertijd voor nodig was. Inkopen gedaan bij de Real supermarkt (en dan uiteraard vooral de luxe dingen die ik officieel niet nodig benWeekend! - Pagina 2 561177) Vanmiddag ga ik naar het NK Schaatsen in Thialf. Morgen lekker een rustig dagje thuis.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  M@niek vr 9 nov 2012 - 22:02

Chocoholic schreef:
Antibes schreef:Was vrij vandaag, dus heb stiekem al weekend! Ga straks richting Amsterdam, lekker met mijn zus eten en naar twee films (sowieso 007 en waarschijnlijk Jagterd). Morgen uitslapen, huisje op orde maken en boodschappen doen en 's avonds naar de Spaanse Rijschool.

En dan moet ik zondag studeren om alle lol te compenseren.. :nopompom:

Bedoel je Jagten, die Deense film? Die is echt heel goed!

Ik moet morgen en zondag voor het laatst werken in het ziekenhuis; ik heb het opgezegd. Beiden van 13.45 t/m 20.15. Morgenochtend dus nog even een lekkere vlaai halen voor mijn directe collega's daar.

Die film wil ik ook nog graag zien. Schijnt een goede film te zijn!
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Raindrop vr 9 nov 2012 - 22:38

Gistermorgen heb ik gewerkt, gistermiddag ben ik met een vriendin de stad in gegaan om verjaardagcadeautjes te kopen voor een andere vriendin. Daarna hebben we nog even gezellig ergens wat gedronken.

Vandaag en morgen niet veel plannen. Ik wil zo even op de fiets naar de Action. Er is pas een Action geopend hier in de buurt en nu kan ik er op de fiets heen, zo fijn Weekend! - Pagina 2 561177 Straks even kijken voor rolgordijnen en er komt ook nog iemand kijken naar mijn oude telefoon die ik pas te koop heb gezet op internet.
Verder wat huishouden doen en relaxen! Lekker veel series/films/programma's kijken Weekend! - Pagina 2 561177
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 9 nov 2012 - 22:40

Ik heb vandaag een verjaardag van mijn vader en morgen moeten vriend en ik even naar een informatie-bijeenkomst om zwarte piet te spelen, verder geen plannen Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 9 nov 2012 - 23:36

Ik had afgelopen week mijn eerste tentamenweek. Die is lekker achter de rug en alles is gedaan wat school betreft, dus ik ga hardcore gamen! :cheering:

Gast
Gast

Bericht  Poubelle vr 9 nov 2012 - 23:41

Ik had gisteravond een verjaardag, ga nu even hardlopen en vanmiddag eindelijk bij een huis kijken.
Daarna geen plannen meer en dat vind ik eigenlijk wel best.
Morgen ga ik eerst rapporten schrijven en daarna heb ik nog steeds geen plannen.
Nu klinkt het wel lekker, dat geen plannen hebben, waarschijnlijk baal ik er vanavond alweer van.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  Sterre za 10 nov 2012 - 0:14

Gisteravond heb ik samen met een vriendin het weekend ingeluid door lekker uit eten te gaan. Vanochtend heb ik gesquashed. Zo gaan we lunchen met de buren en tegelijk de VvE vergadering doen. Daarna heb ik een verjaardagsborrel van een vriendin.
Morgen lekker geen plannen smile

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud