Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IUI

+9
moepie
Caresses
_Lana_
Paper Crown
Bruintje Beer
miss22
Creabea_28
-Ieniemienie-
Wennes
13 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

IUI - Pagina 2 Empty Re: IUI

Bericht  Snoes vr 9 nov 2012 - 0:31

Sofie, wat vervelend om te lezen dat dit de laatste poging is met Clomid. Jammer ook dat je man niet achter IUI staat, maar misschien verandert dat nog wel? Ik hoop natuurlijk van harte dat het deze ronde gewoon raak is, ik duim heel erg voor je!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Chelle vr 9 nov 2012 - 1:53

Ik ben bij de derde keer zwanger geraakt.
Ik gebruikte alleen clomid.
De eerste poging kreeg ik pregnyl wat ik moest spuiten. Maar hier kreeg ik enorme pijn in mijn maagstreek van dus heb dat niet meer gebruikt. De arts zei dat dit niet door pregnyl kon komen maar ik weet zeker dat dit wel daardoor kwam. Heb nog nooit zoveel pijn gehad

De derde poging heb ik trouwens ook ovulatietesten van clear blue gebruikt en heb ik zelf de inseminatie gepland. Hier was de gynaecoloog niet blij mee dat ik zo eigenwijs was maar mijn gevoel zei dat ik het zo moest doen. Inmiddels is mijn meisje alweer 1,5 jaar. :-)

Oh, ik heb tussen de tweede en derde poging een maand pauze gehouden dus zonder ziekenhuis en clomid. Het schijn dat te lang clomid gebruiken achter elkaar de kans op zwangerschap verkleind.

Mijn man heeft me gelukkig goed gesteund en ging altijd mee naar het ziekenhuis.

Succes! Ik hoop dat je man een beetje bij draait.
Chelle
Chelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 783
Punten : 868

Bericht  Sofie vr 9 nov 2012 - 6:51

Lana: Pfff, vier jaar. Ik vind bijna 2 jaar al heel lang duren.
Vakantie zijn wij nu wel even aan toe, ben aan het aftellen.

Snoes: Dank je wel voor het duimen!

Chelle: Je bent mij net voor, ik wilde je vanavond een bericht sturen via facebook. Bedacht mij vanmiddag dat jij zwanger bent geraakt via IUI. Dat verhaal van die laatste inseminatie kan ik mij nog wel herinneren.
Van clomid wordt je baarmoederslijmvlies dunner en dat merk ik nu ook. Iedere maand wordt het dunner, maar gelukkig nog wel dik genoeg.
Dank je wel!
Sofie
Sofie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 354
Punten : 362

Bericht  Chelle vr 9 nov 2012 - 9:13

Sofie schreef:Lana: Pfff, vier jaar. Ik vind bijna 2 jaar al heel lang duren.
Vakantie zijn wij nu wel even aan toe, ben aan het aftellen.

Snoes: Dank je wel voor het duimen!

Chelle: Je bent mij net voor, ik wilde je vanavond een bericht sturen via facebook. Bedacht mij vanmiddag dat jij zwanger bent geraakt via IUI. Dat verhaal van die laatste inseminatie kan ik mij nog wel herinneren.
Van clomid wordt je baarmoederslijmvlies dunner en dat merk ik nu ook. Iedere maand wordt het dunner, maar gelukkig nog wel dik genoeg.
Dank je wel!

Sta ik bij jou in je vriendenlijst op facebook? Ben benieuwd wie jij dan bent... Wink
Heb je een andere naam? Ik kom niet zo heel vaak op het forum. Beetje druk en zo.
Als je nog wat wil weten kun je me altijd berichtje sturen hoor! Ben van mening dat je via ui veel sneller zwanger kan raken dan nu gemiddeld gebeurd. Het ziekenhuis heeft een standaard manier van werken terwijl elke vrouw en elke cyclus anders is.
Chelle
Chelle
Prater
Prater

Bericht  Sofie vr 9 nov 2012 - 22:33

Sofie is niet mijn echt naam. Wink Wij wonen bij elkaar in de buurt. Ik woon in de woonplaats waar jij ook hebt gewoond, voordat je ging wonen waar je nu woont. Ik ben hier ook niet meer zo vaak, maar aan je posts te zien ben jij hier vaker. Wink
Als ik nog iets wil weten, dan weet ik je te vinden.
Sofie
Sofie
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Chelle za 10 nov 2012 - 7:00

Sofie schreef:Sofie is niet mijn echt naam. Wink Wij wonen bij elkaar in de buurt. Ik woon in de woonplaats waar jij ook hebt gewoond, voordat je ging wonen waar je nu woont. Ik ben hier ook niet meer zo vaak, maar aan je posts te zien ben jij hier vaker. Wink
Als ik nog iets wil weten, dan weet ik je te vinden.

Oooohh volgens mij weet ik het al!!
Maar ik wist niet dat jullie voor een tweede wilde gaan. :-)
Spannend!
Ik hoor wel van je als je wat wil weten!
Chelle
Chelle
Prater
Prater

Bericht  Sofie za 10 nov 2012 - 21:43

Very Happy
Je hoeft ook niet alles te weten. Razz Zijn inmiddels al een tijdje bezig.
Is goed, mocht zo ver gaan komen hoor je het wel.
Sofie
Sofie
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud