Welke elektrische tandenborstel heb jij?
+11
Sterrin_
Cow
Chocoholic
Minx
Ooh La La!
Caramba
Beachgirl
Lash
Dolphinne
SuzieQ
Blueschick
15 plaatsers
Pagina 1 van 1
Welke elektrische tandenborstel heb jij?
Mijn tandarts gaf laatst aan dat ik toch echt elektrisch moet gaan poetsen ipv handmatig, aangezien ik nog regelmatig gaatjes heb (omdat ik met mijn tandenborstel niet helemaal achteraan kom) en mijn tandvlees gevoelig is voor bloedingen.
Dus zoals de topicnaam al aangeeft:
- Welke elektrische tandenborstel heb jij?
- En wat vind je er van?
- Hoe duur was de aanschaf? (inclusief opzetborstel)
- Zou je hem de volgende keer weer aanschaffen?
Thanks!
Dus zoals de topicnaam al aangeeft:
- Welke elektrische tandenborstel heb jij?
- En wat vind je er van?
- Hoe duur was de aanschaf? (inclusief opzetborstel)
- Zou je hem de volgende keer weer aanschaffen?
Thanks!
Chocoholic- Prater
- Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11
Re: Welke elektrische tandenborstel heb jij?
Gewoon de goedkoopste kopen... dat raad ik ook al mijn patiënten aan. Die van 25euro van Oral B zijn gewoon prima. Verder iets gebruiken voor de interdentale reiniging en een tandpasta met fluor.
Blueschick- Fluisteraar
- Aantal berichten : 263
Punten : 307
Registratiedatum : 20-11-10
Ik heb een sonicare van Philips. Volgens mij was hij 100 euro ofzo, maar ik mocht hem testen voor Buzzer en daarna voor 40 euro kopen. Ik vind hem heel fijn, sinds ik er mee poets heb ik nooit meer tandsteen (en dat had ik voorheen echt elk jaar met de controle). Ik vind het na het poetsen ook heel schoon aanvoelen en je kunt diverse programma's kiezen (clean, massage, white). De borstels zijn wel duur, 25 euro voor 4 borstels dacht ik. Ik neem hem ook mee op vakantie, bij 2x poetsen per dag houdt hij het zonder opladen wel een weekje uit.
SuzieQ- Prater
- Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12
Ik heb veel goede dingen gehoord over de Sonicare, SuzieQ! Ze zijn alleen zo duur.. Hoe lang doe je over 1 borstel?
@Blueschick: Ik flos mijn tanden dagelijks en heb volgens mij ook tandpaste met fluor (zit dat niet bijna in alle tandpasta?) maar ik denk dat een goedkope bij mij niet echt zal doen wat ie moet doen.
@Blueschick: Ik flos mijn tanden dagelijks en heb volgens mij ook tandpaste met fluor (zit dat niet bijna in alle tandpasta?) maar ik denk dat een goedkope bij mij niet echt zal doen wat ie moet doen.
Chocoholic- Prater
Ik heb ook de sonicare van Philips. Ook via buzzer toen voor 40 euro.
Ik ben er zeer tevreden over. Hij gaat iets van 3 weken mee voor ik hem weer op moet laden (heb geen stopcontact id badkamer).
Heb ook een goedkope van oral b gehad, maar die heb ik vrij snel weer aan de kant gegooid, vond toen met de hand poetsen fijner (tot ik dus de sonicare kreeg).
Ik heb de sonicare nu een jaar en heb nu m'n 3e borsteltje erop zitten.
Ik ben er zeer tevreden over. Hij gaat iets van 3 weken mee voor ik hem weer op moet laden (heb geen stopcontact id badkamer).
Heb ook een goedkope van oral b gehad, maar die heb ik vrij snel weer aan de kant gegooid, vond toen met de hand poetsen fijner (tot ik dus de sonicare kreeg).
Ik heb de sonicare nu een jaar en heb nu m'n 3e borsteltje erop zitten.
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb ook de sonicare van Philips. Ben er nog steeds erg tevreden over. Wel een dure aanschaf en de borstels zijn ook duur, maar ik merk duidelijk verschil met de goedkopere van oral B die ik hiervoor had. Mijn tanden voelen een stuk gladder aan en minder tandsteen. Volgens mij destijds gekocht voor iets meer dan 100 euro. Gister nog borstels besteld, 8 stuks voor 43 euro. Volgende keer zal ik hem weer aanschaffen!
Moest alleen wennen aan de trilling van de tandenborstel. Kreeg er jeuk van in mijn oren. Gelukkig was ik daar na twee weken al aan gewend!
Lash- Fluisteraar
- Aantal berichten : 15
Punten : 17
Registratiedatum : 19-11-10
Heb een van de goedkopere van Oral B. Ooit gekocht bij het Kruidvat voor een euro of 20. Met oplader en 2 borsteltjes, een prima tandenborstel.
Nieuwe opzetborsteltjes heb ik laatst bij de Digros gekocht. 2 stuks voor 3 euro, merkloos maar ze passen gewoon.
Nieuwe opzetborsteltjes heb ik laatst bij de Digros gekocht. 2 stuks voor 3 euro, merkloos maar ze passen gewoon.
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
- Welke elektrische tandenborstel heb jij? Ik heb de OralB nog wat.
- En wat vind je er van? Ik vind het een fijne tandenborstel. Heb hem nog maar 2 maanden.
- Hoe duur was de aanschaf? (inclusief opzetborstel) Tandenborstel was €20,- zaten 2 bosrteltjes bij. Volgende keer haal ik de borteltjes bij de mediamarkt en anders gewoon bij de drogist. Hij is nu overigens €11,- bij de mediamarkt.
- Zou je hem de volgende keer weer aanschaffen? Misschien wel, misschien niet. Misschien ook wel een luxere uitvoering, maar hoeft ook weer niet. Deze doet het prima!
- En wat vind je er van? Ik vind het een fijne tandenborstel. Heb hem nog maar 2 maanden.
- Hoe duur was de aanschaf? (inclusief opzetborstel) Tandenborstel was €20,- zaten 2 bosrteltjes bij. Volgende keer haal ik de borteltjes bij de mediamarkt en anders gewoon bij de drogist. Hij is nu overigens €11,- bij de mediamarkt.
- Zou je hem de volgende keer weer aanschaffen? Misschien wel, misschien niet. Misschien ook wel een luxere uitvoering, maar hoeft ook weer niet. Deze doet het prima!
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Chocoholic schreef:Ik heb veel goede dingen gehoord over de Sonicare, SuzieQ! Ze zijn alleen zo duur.. Hoe lang doe je over 1 borstel?
Wat moet ie voor bijzonders doen dan??
Cow- Prater
- Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
- Welke elektrische tandenborstel heb jij? Philips Sonicare Diamond Clean
- En wat vind je er van? Goede tandenborstel, fijn dat het opzetstuk een normaal formaat heeft
- Hoe duur was de aanschaf? (inclusief opzetborstel) € 149,- waarvan we € 40,- terug kregen
- Zou je hem de volgende keer weer aanschaffen? Ja! Een half jaar na aanschaf kwam ik bij de tandarts en kreeg alleen maar complimenten. Geen tandplak en tandsteen meer te bekennen. Het viel d'r niet eens op dat ik geen tandenstokers gebruik zoals ze me al tig keer had opgedrongen
- En wat vind je er van? Goede tandenborstel, fijn dat het opzetstuk een normaal formaat heeft
- Hoe duur was de aanschaf? (inclusief opzetborstel) € 149,- waarvan we € 40,- terug kregen
- Zou je hem de volgende keer weer aanschaffen? Ja! Een half jaar na aanschaf kwam ik bij de tandarts en kreeg alleen maar complimenten. Geen tandplak en tandsteen meer te bekennen. Het viel d'r niet eens op dat ik geen tandenstokers gebruik zoals ze me al tig keer had opgedrongen
Ooh La La!- Prater
- Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11
Ik heb er 1 van oral b, niet de goedkoopste maar ook niet de duurste. Ik poets er een stuk beter mee dan handmatig. Poets alleen af en toe nog wel eens handmatig. gewoon omdat het lekker is.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Cow schreef:Chocoholic schreef:Ik heb veel goede dingen gehoord over de Sonicare, SuzieQ! Ze zijn alleen zo duur.. Hoe lang doe je over 1 borstel?
Nou, minder tandsteen o.a. en in het algemeen een hele goede verzorging voor mijn tanden. En oh, wittere tanden krijgen is ook geen slechte deal.
Chocoholic- Prater
Chocoholic schreef:Cow schreef:Chocoholic schreef:Ik heb veel goede dingen gehoord over de Sonicare, SuzieQ! Ze zijn alleen zo duur.. Hoe lang doe je over 1 borstel?
Nou, minder tandsteen o.a. en in het algemeen een hele goede verzorging voor mijn tanden. En oh, wittere tanden krijgen is ook geen slechte deal.
Dan kun je ook een goedkope OralB kopen hoor.
Je kunt ook een duurdere kopen. Die hebben meer rotaties maar dat is pas vanaf de ProfCare 1000. Alles onder de ProfCare1000 is net zo goed als de OralB Vitality
Cow- Prater
Oral B Precision ofzo? In ieder geval geen hele dure, en werkt prima. Tandarts kan tenminste goed zien dat ik elektrisch poets. En tegenwoordig koop ik borsteltjes van Kruidvat eigen merk. Stuk goedkoper en gewoon prima.
Sterrin_- Prater
- Aantal berichten : 841
Punten : 863
Registratiedatum : 27-10-12
Ook die van Sonicare via buzzer.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Nou, ik heb me tussendoor ook aangemeld bij Buzzer, aangezien het wel heel handig is om producten goedkoop te kunnen testen.
Vanochtend moest ik naar de tandarts om een klein gaatje te laten vullen en heb haar gelijk gevraagd wat zij zou adviseren, en dat was duidelijk; de Philips Sonicare. Het verschil tussen handmatig en electrisch poetsen is enorm groot zegt ze, en dan het verschil tussen een 'normale' electrische tandenborstel en een Sonicare is ook goed te zien en te merken aan je tanden. Dus ik ben overtuigd.
Nu nog veel knaken er voor neerleggen.
Vanochtend moest ik naar de tandarts om een klein gaatje te laten vullen en heb haar gelijk gevraagd wat zij zou adviseren, en dat was duidelijk; de Philips Sonicare. Het verschil tussen handmatig en electrisch poetsen is enorm groot zegt ze, en dan het verschil tussen een 'normale' electrische tandenborstel en een Sonicare is ook goed te zien en te merken aan je tanden. Dus ik ben overtuigd.
Chocoholic- Prater
Ik heb de goedkoopste van Oral B. Hij is goed, vind het makkelijker in gebruik dan een handmatige tandenborstel.
Mouse10- Fluisteraar
- Aantal berichten : 124
Punten : 130
Registratiedatum : 26-10-12
Chocoholic schreef:Nou, ik heb me tussendoor ook aangemeld bij Buzzer, aangezien het wel heel handig is om producten goedkoop te kunnen testen.
Ik heb een nieuwe liggen die je mag overnemen!!
Ik gebruik hem nooit.....poets liever met de hand of met OralB.
Cow- Prater
Mouse10 schreef:Ik heb de goedkoopste van Oral B. Hij is goed, vind het makkelijker in gebruik dan een handmatige tandenborstel.
+1!
IlikeBali- Fluisteraar
- Aantal berichten : 67
Punten : 74
Registratiedatum : 11-08-12
IlikeBali schreef:Mouse10 schreef:Ik heb de goedkoopste van Oral B. Hij is goed, vind het makkelijker in gebruik dan een handmatige tandenborstel.
+1!
+1, ben er ook tevreden over.
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Cow schreef:Chocoholic schreef:Nou, ik heb me tussendoor ook aangemeld bij Buzzer, aangezien het wel heel handig is om producten goedkoop te kunnen testen.
Oh, ik heb er gisteravond al 1 gehaald! Welke heb je daar liggen dan?
Anyway, ik heb dus nu de Healthy White, met de Diamond opzetborstels. Gisteravond voor het eerst gebruikt, en zoals verwacht was dat wel even wennen; Sowieso kan er maar relatief weinig tandpasta op (op een handmatige doe ik er best veel op) en het kriebelt ook wel enorm bij mijn lippen. Maar mijn tanden voelden wel heel fris en glad aan na het gebruik, dus ik heb het gevoel dat ik wel blij zal zijn met deze aankoop!
Chocoholic- Prater
Chocoholic schreef:Cow schreef:Chocoholic schreef:Nou, ik heb me tussendoor ook aangemeld bij Buzzer, aangezien het wel heel handig is om producten goedkoop te kunnen testen.
Oh, ik heb er gisteravond al 1 gehaald! Welke heb je daar liggen dan?
Anyway, ik heb dus nu de Healthy White, met de Diamond opzetborstels. Gisteravond voor het eerst gebruikt, en zoals verwacht was dat wel even wennen; Sowieso kan er maar relatief weinig tandpasta op (op een handmatige doe ik er best veel op) en het kriebelt ook wel enorm bij mijn lippen. Maar mijn tanden voelden wel heel fris en glad aan na het gebruik, dus ik heb het gevoel dat ik wel blij zal zijn met deze aankoop!
Ik heb een flexcare. 1x gebruikt en daarna in de kast gelegd.......
Cow- Prater
Soortgelijke onderwerpen
» vinger tandenborstel waar te koop?
» Elektrische fiets
» Elektrische schokken
» Elektrische scooter
» Elektrische kolf...
» Elektrische fiets
» Elektrische schokken