Waar had jij zin in?
+30
Annie24
Highway
Snoes
Shy
Susan
Linda
schuddebuikje
Pompoen
Laced
Tiara
Flower_L
Viva
kwak
kwebbeltje
Manderijn
Mida4you
Muus
Aimee
hellowkitty
Steep
VeryCherry
Caroow
Theezakje13
Lejow
Paper Crown
Jade
lente
iloverose
Aagje!
Shisha
34 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Waar had jij zin in?
Melk en vruchtensappen.
Tiara- Kletskop
- Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10
Laced- Kletskop
- Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb echt verschrikkelijk zin in pittig eten. Ik gooi overal peper of sambal overheen en kook ontzettend pittig. Het is zelfs zo erg dat waar voorheen ik me af en toe verslikte omdat ik het eten zo pittig vond en mijn man me verbaasd aankeek terwijl nu mijn man af en toe de hik krijgt omdat het eten zo pittig is .
En verder eet ik met vlagen enorm veel fruit en zit ik verder momenteel steeds drop te snaaien terwijl ik dat echt al jaren niet meer gegeten heb.
En verder eet ik met vlagen enorm veel fruit en zit ik verder momenteel steeds drop te snaaien terwijl ik dat echt al jaren niet meer gegeten heb.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Viva schreef:kwak schreef:bij D. waren het big macs, warm of koud dat maakte niet uit. Mijn man reed wel eens ruim 20 km om vanuit zijn werk om voor mij een bigmac te halen en dan had ik ze wel koud maar dat maakte niet uit.
of ik haalde ze zelf in een stad 20 km verder op en dan nam ik een koeltas mee want die isoleert dus was het nog redelijk warm als ik thuis kwam.
Ook reuze mergpijpen uit de koelkast, appelsap op kamer temperatuur en aldi cola uit de fles op kamer temperatuur.
nu vind ik chocola erg lekker wat ik normaal niks aan vind, ook chips vind ik nu niet meer echt lekker terwijl ik voor mijn zwangerschap bijna een zak per dag leeg at.
En wat voor oproep stond er gister op fb over een Big mac?
tja... dat was een wanhoopsdaad !
ben tussen de middag speciaal 15 km gereden met D. om samen gezellig bij de mac te eten, haha!
maar hou jij eens even op over je chinees, ik ga heel gezond andijvie eten maar je werkt nou niet echt mee dat dit ook echt op tafel komt
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
koffie ( dat vond ik daarvoor smerig ) en kapsalon ( zo fout )
schuddebuikje- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10
Trek in een baksteen? Dat vind ik wel heel raar hoor. Hoe kan je nou trek hebben in iets wat echt niet eetbaar is?
Bij dochter heb ik vreselijk veel gebakken eieren met spek, cheddarkaas en mayonaise op. Het liefst een spiegelei, maar dat mocht eigenlijk niet. Een roerei was ook heerlijk.
Nu heb ik nergens specifiek trek in. Ik geniet wel meer van eten, dat wel.
Bij dochter heb ik vreselijk veel gebakken eieren met spek, cheddarkaas en mayonaise op. Het liefst een spiegelei, maar dat mocht eigenlijk niet. Een roerei was ook heerlijk.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Linda schreef:Trek in een baksteen? Dat vind ik wel heel raar hoor. Hoe kan je nou trek hebben in iets wat echt niet eetbaar is?
Toevallig lees ik net zo'n zwangerschapsnieuwsbrief waar het ook over vreemde voorkeuren gaat, ook de voorkeur voor zeep of baksteen. Het is zeldzaam en niet gezond, maar het kan dus wel.
Artikel
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Ik ook Solero's op het laatst hahaha!
De hele zwangerschap ontzettend veel zin in melk. Helaas mocht ik dat aan het einde niet meer vanwege ijzergebrek.
En aardbeien.
De hele zwangerschap ontzettend veel zin in melk. Helaas mocht ik dat aan het einde niet meer vanwege ijzergebrek.
En aardbeien.
Gast- Gast
Kroketten en ham/kaas croissant aan het begin. Was ook het enige wat ik binnen hield. O, en koude chocomel.
Later boerenkool.
Daarna wilde ik bij alles maar had streng dieet ivm diabetes
Later boerenkool.
Daarna wilde ik bij alles maar had streng dieet ivm diabetes
Gast- Gast
Trek in oneetbare dingen komt vaker voor, dat heet (zwangerschaps)pica.
Ik had heel in het begin trek in frikadellen, beide keren. Bij E wisselde het verder per dag waar ik trek in had, of per dagdeel, dan had ik 's middags al boodschappen gedaan en rond etenstijd had ik daar helemaal geen zin meer in en moest het op stel en sprong iets anders worden. Bij Y had ik heel veel zin in Indisch eten, maar ook wel in kibbeling en in brood met smeerworst (dat mocht maar met mate). Oh ja, en ik ben ook een keer naar de stad gelopen voor een tosti-ijzer omdat ik zo'n zin had in tosti's met oude kaas, en een keer naar de supermarkt omdat ik krentenbrood met zoute boter wilde.
Ik had heel in het begin trek in frikadellen, beide keren. Bij E wisselde het verder per dag waar ik trek in had, of per dagdeel, dan had ik 's middags al boodschappen gedaan en rond etenstijd had ik daar helemaal geen zin meer in en moest het op stel en sprong iets anders worden. Bij Y had ik heel veel zin in Indisch eten, maar ook wel in kibbeling en in brood met smeerworst (dat mocht maar met mate). Oh ja, en ik ben ook een keer naar de stad gelopen voor een tosti-ijzer omdat ik zo'n zin had in tosti's met oude kaas, en een keer naar de supermarkt omdat ik krentenbrood met zoute boter wilde.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Komkommer met ceasar dressing.
Cherrytomaatjes met balsamico dressing
Cheeseburgers van de Mac, en ik dronk heel veel melk.
Verder geen gekke combinatie's ofzo.
Voordat ik zwanger was hield ik echt van zwarte koffie maar dat gaat er nu niet meer in, vind het stinken haha.
Cherrytomaatjes met balsamico dressing
Cheeseburgers van de Mac, en ik dronk heel veel melk.
Verder geen gekke combinatie's ofzo.
Voordat ik zwanger was hield ik echt van zwarte koffie maar dat gaat er nu niet meer in, vind het stinken haha.
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Ik heb niet echt dingen waar ik meer zin in heb eigenlijk of die ik nu meer eet.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Ik heb niet de hele dag zin in iets specifieks, maar ik wil wel specifiek ontbijt (wisselt per paar weken, nu is het yoghurt met beschuit en suiker) en ik heb een voorkeur voor bananen (warm/koud/ ergens doorheen) hoewel de mandarijntjes nu lijken dit te gaan overnemen. Ik wil overigens wel graag gebak en taartjes maar ik geef niet toe, ben al teveel aangekomen vind ik tot nu toe.
Ik was overigens voordat ik zwanger was verslaafd aan koffie, bij 12 weken lustte ik het ineens niet meer en nu begint het rustig aan weer lekkerder te worden! Best vreemd
Ik was overigens voordat ik zwanger was verslaafd aan koffie, bij 12 weken lustte ik het ineens niet meer en nu begint het rustig aan weer lekkerder te worden! Best vreemd
Laatst aangepast door Highway op do 8 nov 2012 - 7:14; in totaal 1 keer bewerkt
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Caroow schreef:Linda schreef:Trek in een baksteen? Dat vind ik wel heel raar hoor. Hoe kan je nou trek hebben in iets wat echt niet eetbaar is?
Toevallig lees ik net zo'n zwangerschapsnieuwsbrief waar het ook over vreemde voorkeuren gaat, ook de voorkeur voor zeep of baksteen. Het is zeldzaam en niet gezond, maar het kan dus wel.
Artikel
Interessant! Ik heb nooit eerder van pica gehoord.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Frambozen. Elke dag minimaal 1 bak en dan met héél veel suiker
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Ik heb niet overdreven zin ergens in, maar drink wel heel veel melk, heerlijk. En qua eten koude zoete appels.
Creabea_28- Prater
- Aantal berichten : 585
Punten : 616
Annie24 schreef:Frambozen. Elke dag minimaal 1 bak en dan met héél veel suiker
tomatensoep van de chinees staat mij volgens mij ook bij
ik onthoud dit soort dingen altijd als ik dat lees
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Bij de 1e popcorn en schepijs. Bij de 2e waterijsjes die je zelf moet invriezen. Zitten met 10 in een zakje. Oohja en koud water. Bij de 3e had ik niet echt een overduidelijke verslaving geloof ik.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Ooh wacht jawel!! Bevroren frambozen. Verse en dan hup de vriezer in. Of die van de ah uit het vriesvak.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Zoete dingen! IJsjes, snoepjes.. terwijl me dat eerst nooit heel veel kon schelen. En koekjes. De eerste maanden had ik trouwens nergens zin in, veel te misselijk.
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Ik heb bij beiden keren allemaal maar zin gehad in slechte dingen.... dat vind ik sowieso al lekkerder dan gezond hahahaha.
Ik heb de mac heeeeeeeeeeel veel keren gezien, echt wel soms 2 big macs in de week op het hoogtepunt
Daarna een tijdje frikadellen speciaal, chocolademelk en nu is het alweer maanden gewoon normaal.
Ik heb de mac heeeeeeeeeeel veel keren gezien, echt wel soms 2 big macs in de week op het hoogtepunt
Daarna een tijdje frikadellen speciaal, chocolademelk en nu is het alweer maanden gewoon normaal.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Linda schreef:Caroow schreef:Linda schreef:Trek in een baksteen? Dat vind ik wel heel raar hoor. Hoe kan je nou trek hebben in iets wat echt niet eetbaar is?
Artikel
Interessant! Ik heb nooit eerder van pica gehoord.
Ja daar heb ik wel meer van gehoord. Schijnt ook dat sommige vrouwen krijtjes gaan eten, vanwege het magnesium. Het schijnt dat je lichaam dan op die manier aangeeft dat het en tekort heeft aan die stof. Krijtjes schijnen ook beter te werken tegen maagzuur dan Rennies (zei mijn nu zwangere vriendin laatst)
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Rondreis Amerika - Waar heen? en waar te boeken?
» Waar geef jij voornamelijk geld aan uit, en waar niet?
» Waar leuke meisjesschoenen waar steunzooltjes in kunnen?
» n.a.v. waar ben je geboren/waar woon je:
» waar is.....
» Waar geef jij voornamelijk geld aan uit, en waar niet?
» Waar leuke meisjesschoenen waar steunzooltjes in kunnen?
» n.a.v. waar ben je geboren/waar woon je:
» waar is.....
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: